دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راه های مناسب برای بازگشایی بخت دختران مجرد
8
زمان مطالعه: 23 دقیقه
راه های مناسب برای توصیه هایی جهت باز شدن بخت دختران برای ازدواج:با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با دیگر راه های مناسب برای بازگشایی بخت دختران آشنا شوید.

راه های مناسب برای توصیه هایی جهت باز شدن بخت دختران برای ازدواج

اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر را روز های یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه (طلوع آفتاب) انجام دهید.(هرساعتی میتوانیدانجام دهیدولی طلوع آفتاب بهترین زمان است) روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره...

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با دیگر راه های مناسب برای بازگشایی بخت دختران آشنا شوید.

راه های مناسب برای توصیه هایی جهت باز شدن بخت دختران برای ازدواج

اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر

(هرساعتی میتوانیدانجام دهیدولی طلوع آفتاب بهترین زمان است) روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره ، آن را جویا شوید.

هشدار: این دستورالعمل ها از منابع معتبر استخراج شده است از عمل کردن به آنها غفلت نورزید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید و از مراجعه به افرادی که تحت عنوان رمال و دعا نویس فعالییت می کنند، خود داری نمایید، زیرا از مراجعه به آنان، جز هدر دادن وقت و پولتان ، چیزی عایدتان نخواهد شد.

باز شدن بخت دختران

ازدواج دخترها در ایران آنقدرها هم ساده نیست. آنها انتخاب شونده هستند و نمی توانند پیشقدم شوند. بنابراین ممکن است به هزار و یک دلیل از جمله دیده نشدن، در اجتماع نبودن، شرایط فردی و خانوادگی موقعیت دلخواهشان را برای ازدواج نداشته باشند.اما این همه ماجرا نیست. برخی دخترها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند و افکار و عقاید اشتباهشان نمی توانند به موقعیت مطلوب ازدواج شان دست پیدا کنند. ما برای شما توصیه هایی داریم که ممکن است برای باز شدن بختتان راه گشا باشد.

خودِ واقعیتان باشید

یکی از متداولترین اشتباهات افراد مجرد این است که سعی می کنند خودشان را برای طرفی که با او آشنا می شوند تغییر دهند. با اینکار درمورد آنچه هستید با طرفتان رو راست و صادق نیستید و همین برایتان بعدها مشکل ساز خواهد شد. اگر روشی که تا حالا برای باز شدن بختتان پیش گرفته اید کار نمی کند، پس روشتان را تغییر دهید. برای باز شدن بختتان یک کار متفاوت انجام دهید. سعی نکنید کسی باشید که نیستید، در عوض پهنه و گستره ی شخصیتتان را بیشتر کنید.

خودِ واقعیتان همان خودی است که قبل از اینکه دنیا شما را عوض کند و به شما بگوید که چطور باشید و چطور نباشید، هیچ ترسی از قضاوت دیگران ندارد. خودِ ساختگی شما ماسک اجتماعی است که برای خوشنود کردن اطرافیان به چهره می زنید و اگر به دنبال یک رابطه ی پردوام و همیشگی هستید، این ماسک به دردتان نخواهد خورد. پس برای باز شدن بختتان به خودتان فرصت دهید تا خودِ واقعیتان را پیدا کنید.

برای باز شدن بختتان گفتگوی درونیتان را تغییر دهید

با رای باز شدن بختتان مثبت فکر کنید و به آینده خوش بین باشید. سخت است اما غیرممکن نیست. ممکن است شما با افکار منفی که در سر می پرورانید، خودتان را برای شکست آماده کنید. فقط 7 درصد از ارتباط، کلامی است. برای هر فکر شما، یک واکنش فیزیولوژیکی وجود دارد. مراقب سیگنال هایی که به بیرون می فرستید باشید. مثلاً در مکالمات غیرکلامی نومیدی و یاس به وجود می آید.

انتخاب کنید

برای باز شدن بختتان ببینید با چه نوع شخصیتی می خواهید آشنا شوید و خودتان را در چنان محیط هایی قرار دهید. مثلاً اگر دوست دارید با مردی آشنا شوید که عاشق طبیعت است، پس به آنجا بروید.

شاد باشید

یادتان باشد که برای کامل شدن لازم نیست حتماً با کسی وارد رابطه شوید. اگر تنها و شاد باشید بهتر از این است که با کسی همیشه غمگین و گرفته زندگی کنید. مهمترین رابطه ممکن، رابطه ی شما با خودتان است.

برای باز شدن بختتان دیده شوید

خودنمایی نکنید اما در فضایی قرار بگیرید که امکان دیده شدن تان وجود دارد. قابلیت دسترسی خودتان را بسنجید. ببینید آیا خودتان را در شرایطی قرار داده اید که با کسی آشنا شوید؟ آیا یک نفر اگر بخواهد چهار قدم با شما راه برود باید خودش را زیر چرخ های ماشینتان بیندازد؟ در محیط های اجتماعی مناسب، جمع های خانوادگی رفت و آمد دارید یا نه؟ گاردتان را بسته اید طوری که همه پسرها از عاقبت سلام علیک کردن با شما می ترسند؟

نومید و درمانده رفتار نکنید

برای باز شدن بخت به خودتان این پیام را بفرستید که می خواهید وارد یک آشنایی سالم منتهی به ازدواج شوید، نه اینکه وارد یک رابطه خطرناک شوید. شما مجبور نیستید خود را وارد یک آشنایی یا تعامل کنید. شما انتخابگر هستید و کسی را که مناسب خود بدانید انتخاب خواهید کرد.

ارزش‌های ارتباطی در فرد

در آشنایی پیش از ازدواج هم مثل سایر جنبه های زندگی، روحیه و منش رفتاری شما به همان اندازه اعمالتان اهمیت دارد. اگر ارزش هایی را که در زیر به آنها اشاره می کنیم سرمشق زندگی خود قرار دهید، خواهید دید که کم کم با صداقت، راستی، عشق و اشتیاق بیشتر زندگی می کنید. و این روح زندگی به رابطه تان خواهد دمید.

مالک رابطه‌تان باشید

در رابطه با باز شدن بختتان شما کاملاً مسئول رابطه تان هستید. نباید فکر کنید که قربانی هستید و از این رابطه زجر می کشید چون طرف رابطه تان همانی نیست که می خواهید. فقط وقتی دست از این طرز تفکر بردارید قادر خواهید بود خود را فردی توانمند و با نفوذ در رابطه بدانید.

برای باز شدن بخت خطر زخم خوردن را بپذیرید

اجازه ندهید ترس بر زندگی شما مستولی شود. خواستن، بیرون رفتن و امید داشتن شما را آسیب پذیر می کند. وقتی خود را روی این خط بیندازید، این احتمال هست که به آنچه می خواهید دست پیدا کنید و خواه ناخواه احتمال این هم وجود دارد که به خاطر اینکه به آنچه خواسته اید نرسیده اید، آسیب ببینید. اما نباید خودتان را ببازید.

طرفتان را بپذیرید

اگر طرفتان ببیند که شما او را پذیرفته اید، توانایی نزدیک شدن به شما را پیدا می کند. دو زوجی که به سمت همدیگر در حرکتند، به جای اینکه به خاطر ترس از زخم خوردن به دنبال یک جای امن بگردند، احتمال زیادی وجود دارد که با هم تلفیق پیدا کنند.

اعتماد به نفس طرفتان را بالا ببرید

باید روحیه پذیرش را در عمل بیاورید. این جرات و خلاقیت را پیدا کنید که چطور حس اعتماد به نفس طرف مقابلتان را بالا ببرید، حتی وقتی که مجبورید او را نقد کنید. به این وسیله محیط بهتری برای پرورش ایجاد می کنید و طرفتان هیچ علاقه ای به ترک شما نشان نخواهد داد.

برای باز شدن بختتان حتما ناکامی‌هایتان را بیرون بریزید

ناکامی هایتان را بررسی کنید و درمقابل این وسوسه که آنها را در طرفتان خالی کنید مقابله کنید. وقتی تشخیص دهید که نقاط منفی که در طرفتان می بینید، همان چیزهایی است که در خودتان می بینید، مطمئناً طریقه ی رابطه تان را با او تغییر خواهید داد.

روراست و صادق باشید

هیچ چیز بدتر از یک رابطه ی ناهمخوان نیست. رابطه ای که فرد حرفی می زند اما با رفتار و منشِ غیرکلامی خود چیزی کاملاً متفاوت با آن را می رساند. سعی کنید احساساتتان را رشد یافته و مسئولانه ابراز کنید. با صادق بودن در مورد احساساتتان، رابطه تان را بر پایه ی راستی و درستی بنا می کنید نه دروغ و ریا.

به جای حق به جانب بودن، شاد باشید

سعی نکنید کارهایی که در رابطه انجام می دهید را برمبنای کارآمد بودن آن کارها بسنجید. مثلاً سعی نکنید همیشه و همیشه این را به اثبات برسانید که شما بیشتر از طرفتان می فهمید. درعوض شکیبایی، درک، و دلسوزی از خود نشان دهید که در رابطه تان دشمنی هم ایجاد نمی کند. پس به جای حق به جانب شدن، سعی کنید در کنار هم شاد و خوشحال باشید.

توصیه هایی جهت باز شدن بخت دختران برای ازدواج

در قرآن بیش از 50 مورد کلمه سحر به کار رفته که از مجموع آن می توان استفاده کرد که سحر به دو قسم تقسیم می شود:


1ـ سحری که مقصود از آن فریفتن و تردستی و شعبده بازی و چشم بندی است و حقیقتی ندارد، چنانکه می خوانیم: « پس ناگهان ریسمانها و چوبدستی هایشان (جادوگران زمان موسی ـ علیه السلام ـ ) بر اثر سحرشان در خیال او{چنین}می نمود که آنها به شتاب می خزند.»


2ـ قسم دوّم سحری است که واقعاً اثرگذار است مثل اینکه باعث جدائی زن و شوهر و یا مریض شدن انسان و... می شود، در قرآن می خوانیم «آنها مطالبی را می آموختند که بتوانند به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند... آنها قسمتهایی را فرا می گرفتند که برای آنان زیان داشت و نفعی به آنها نمی رساند.»

قسم سوّمی هم ادّعا شده که ممکن است بر اثر سحر، شکل اشخاص تغییر کند، مثلا انسان بر اثر سحر تبدیل به حیوان شود که این واقعیت ندارد.

امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود: «سحر، انواعی دارد: یک نوع آن مانند طبابت است، چنانکه پزشکان برای هر دردی دوا و دارو دارند، ساحران هم برای هر سلامتی آفتی و برای هر عافیتی بلایی دارند.


تردستی و چشم بندی تسخیر نمودن جنّ و شیاطین.

پس جواب سؤال اول این است که اصل وجود سحر و تأثیر گذاری آن فی الجمله، واقعیت دارد.
اما قسمت دیگر سوال، اگر مراد این باشد که کسی به واسطه سحر بین زن و شوهری دشمنی ایجاد کند و یا خواستگاری را نسبت به دختری بدبین کند و یا شخصی را نسبت به کار و شغل خاصش بدبین کند این ممکن است، و اما اینکه بتواند کاملا جلو بخت دختری را بگیرد، این واقعیّت ندارد. فقط صرف تخیّل است.و همچنین است نسبت به شغل و کارهای انسان به طوری که همه راهها را بر انسان ببندد، امکان ندارد و این مسئله نیاز به بیانی طولانی دارد که در این مختصر نمی گنجد.

اما دعای دعانویس ها و این کارها اگر به صورت ابطال سحر باشد می تواند درست باشد و واقعیّت داشته باشد(البته به صرف ادعا نمی توان به هر کس اعتماد کرد )، چرا که از آنجایی که سحر واقعیت دارد نیاز به افرادی است که بتوانند سحرها را ابطال کنند و لذا یاد گرفتن آن به منظور ابطال سحر ساحران اشکالی ندارد، بلکه گاهی به عنوان واجب کفایی میبایست عدهای سحر را بیاموزند تا اگر مدعی دروغگویی خواست از این طریق مردم را اغفال یا گمراه کند سحر و جادوی او را ابطال نمایند، و دروغ مدعی را فاش سازند.

شاهد این سخن که اگر سحر برای ابطال سحر و حل و گشودن آن باشد بی مانع است و واقعیت دارد ، حدیثی است که از امام صادق نقل شده، در این حدیث میخوانیم:

یکی از ساحران و جادوگران که در برابر انجام عمل سحر مزد میگرفت خدمت امام صادق (ع) رسید و عرض کرد: حرفه من سحر بوده است و در برابر آن مزد میگرفتم، خرج زندگی من نیز از همین راه تامین میشد، و با همان در آمد، حج خانه خدا را انجام دادهام، ولی اکنون آن را ترک و توبه کردهام، آیا برای من راه نجاتی هست؟

امام صادق ع در پاسخ فرمود:" عقده سحر را بگشا، ولی گره جادوگری مزن"

از این حدیث استفاده میشود که برای گشودن گره سحر، آموختن و عمل آن بی اشکال است و همچنین اگر به صورت استفاده از اثرات بعضی سوره ها و یا آیات قرآن باشد. و یا آثار بعضی دعاها و ختم هایی که مدرک صحیح دارند، باز هم قابل قبول است، چون دعا اثر دارد، چنانکه پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه وآله فرمود: «دعا می تواند قضای الهی را تغییر دهد.»

اما نوع دعا نویسان فعلی، (مخصوصاً آنهایی که سواد کافی نسبت به قرآن و روایات و دعاها ندارند) و این کار را شغل و وسیله درآمد قرار داده اند و با انواع حیله ها می خواهند از مردم پولی به دست آورند، قابل اعتماد نیستند و به حرف آنها نباید توجه شود. اگر واقعاً ثابت شود که شخصی مورد سحر قرار گرفته، باید دنبال کسی برود که می تواند سحر را باطل کند، اما مسأله مهم این است که اعمال و رفتار خود انسان در سرنوشت انسان سهم بسزایی دارد، قرآن می فرماید: و هر مصیبتی به شما برسد، به سبب دستاورد خودتان است و{خدا} از بسیاری می گذرد.»

حضرت علی ـ علیه السلام ـ در تفسیر این آیه فرموده اند: «از گناهان اجتناب کنید که تمام بلاها و کمبود روزی به واسطه گناه است حتّی خراش برداشتن بدن و زمین خوردن و مصیبت دیدن» شاید گاهی گناهان انسان مانند بی حرمتی به پدر و مادر و امثال آن باعث شود مسائل ازدواج به مشکلات برخورد کند، و یا نسبت به کار و زندگی و یا به رزق و روزی لطمه وارد شود.

توصیه هایی جهت باز شدن بخت دختران برای ازدواج

بهترین راه برای باز شدن بخت و... توجه به مسائل زیر است:


1ـ از گناهان، شدیداً دوری کنید، در این صورت قطعاً خداوند زمینه ازدواج مناسب و یافتن کارهای مفید و... را برای انسان فراهم می کند.


2ـ به واجبات مخصوصاً نماز و روزه اهمیّت داده شود.


3ـ خدمت به دیگران مخصوصاً پدر و مادر و بستگان نزدیک در بهتر شدن وضع زندگی انسان بسیارمؤثر است.


4ـ از همه مهمتر، سرمایه بسیار بزرگی در اختیار داریم و آن وجود اهلبیت عصمت و طهارت ـ علیهم السلام ـ است که دعا و توسل به آنها داشته باشیم، مخصوصاً توسل به امام زمان (عج) روحی و ارواح العالمین له الفداء، بسیار مؤثراست.


5ـ دعای خالصانه نمودن و حاجات را از خداوند خواستن، امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود: «دعا (برای حل مشکلات) از نیزه نفوذ کننده تر است.»و پیامبر ـ صلی الله علیه وآله ـ فرمود: «دعا اسلحه مؤمن است» در حدیث دیگر آمده اگر بنده به درگاه خداوند دست به دعا بردارد، خداوند حیا می کند از اینکه او را دست خالی رد کند.البته باید توجه داشت که در دعاها باید امید به اجابت داشته باشیم چنانکه در حدیثی آمده است : که هرگاه دعا نمودید، امید داشته باشید که حاجت شما بر آورده شود.


6ـ اندیشه نمودن در جوانب کار و از عقل خود بهره بردن. علی ـ علیه السلام ـ فرمود: کسی که قبل از انجام کاری اندیشه و تدبیر کند در آینده پشیمان نمی شود.و آینده و جوانب هر کاری را در نظر گرفتن. پیامبر ـ صلی الله علیه وآله ـ فرمود: هرگاه خواستی کاری را انجام دهی در عاقبت آن اندیشه کن.


7ـ مشورت نمودن و بهره برداری از عقل بزرگان، علی ـ علیه السلام ـ فرمود: قبل از هر کاری مشورت کن. امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود: کسی که مشورت کند به هلاکت نمی افتد.

--------------------------------------------------------------------------

دستوراتی جهت بخت گشایی دختران


شمارۀ1


۱-جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.
۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند .

شمارۀ2

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)

شمارۀ 3

دعایی دیگر جهت بخت گشایی،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.
تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

شمارۀ4

دعایی دیگر جهت آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

--------------------------------------------------------------------------

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:

سوره فتح آیات ۱ و ۲

۲- تمام سوره نصر

۳-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان ... لقومٍ یتفکرون )

۴-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب ... ان کنتم مومنین)

۵-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ ... علی امر قدر قدر )

۶-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی ... یفقهوا قولی )

۷-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم ... فجمعنا هم جمعاْ )

۸-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ ... و هو رب العرش العظیم )

پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:

کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

برای بخت گشایی دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری :

دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه ۷۴) را زیاد بخوانند.
بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:
فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب

۱- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد.
۲- روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )
۳- روزی دو مرتبه سورد یس و یا ۴۰ مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست
۴- انگشتر شرف الشمس دست کند

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید.

( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید. (بخت گشایی برای دختران و پسران)اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

  • بسیار استغفار نماید حد اقل روزی صد بار .( دختران و پسران)

  • ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

  • نگین فیروزه که بر روی آن الملک لله و در زیر آن الواحدالقهار حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

مادر نماز هفت بانو بخواند . این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از

1.حضرت خدیجه

۲. حضرت فاطمه (س)

۳. فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی

۴. ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم

۵. حضرت زینب (س)

۶. حضرت معصومه مدفون در قم

۷. نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ) این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آنها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما.

درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید)

در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.

چه کنیم بخت ها راحت تر باز شوند :

خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود.

از عوامل قوی برای استجابت دعا این است :

اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی یا حی یا قیو م بعضی ذوالجلال و الاکرام و عده ای بسم الله الرحمن الرحیم را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.

اگر این آیات به صورت ترکیبی به مدت چهل روز بعد از نماز صبح تلاوت شود قویا اثر گذار است. هر گاه نماز صبح در اول وقت خوانده شود چهار رکعت محسوب می شود زیرا آن وقت ، زمان جا به جایی دو فرشته کاتب است یعنی جابه جایی کاتبان اعمال شب با کاتبان اعمال روز است. به خاطر همین نماز صبح که دو رکعت است هرگاه در اول وقتش اقامه شود در دو جا نوشته می شود و چها رکعت محسوب می شود.

حال اگر نماز صبح در اول وقت خوانده شود این خود باعث خوشنودی خداوند از آن بنده می گردد و پس از ۱۴صلوات این آیات و سوری که اسم اعظم در آنها وجود داشته و پخش است قرائت گرددچطور ممکن خواسته آن بنده برآورده نشود.مکمل آن هم دستورالعمل هایی است گفته شد. مانند ختم بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره احزاب در کوزه ، نگین فیروزه ، ختم صلوات ، دعای چهل کلید ..... فرد قبل از این که وارد بر موارد فوق شود شروع کند به استغفار کردن ، الهی العفو ـ الهی استغفرالله و اتوب الیه بگوید.

اگر بگویی کسی که با سحر جادو فردی را مجبور می کند که با او ازدواج کنداین چه حکمی دارد؟

درپاسخ می گوییم : این شخص این را بداند که سحر و جادو روزی به انتها رسیده و ابطال می گردد. این کار یعنی سحر و جادو مقطعی است ولی ضربه اش دائمی است .

حال اگر پرسیده شود پس ذکر در این جا چه حکمی را پیدا می کند ؟ در جواب می گوئیم : ذکر باعث وادار کردن شخص نمی شود چون با ذکر از خدا درخواست می کنید و خداوند به برکت آن ذکر دعایتان را اجابت می رساند. در زمان پیامبر اعظم به وساطت پیامبر دختری به نام دلفا که از مکنت مالی خوب و موقعیت اجتماعی بالائی برخوردار بود به عقد غلامی در آمد.

استفاده از آدم های معتبر و افراد امین در امر خواستگاری مهم است. دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است. اگر فرزند اعمالی را انجام دهد و موجبات ناراحتی والدین خود را فراهم کند این نارضایتی موجب عدم پیشرفت امور شخص می گردد از جمله امر ازدواج. صله رحم علاوه بر زیادی عمر باعث اجابت دعاست.

صدقه :

رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است. پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید. لبا س های روشن به هنگام خواستگاری پوشیده شود بسیار عالی است که نوع رنگ هر شخص را هم می توان از علو م چک نمود که کدام رنگ برای کدام خانم یا آقا بهتر است.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب بازگشایی بخت دختر

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع:آکا

--------------------------------------------------------------------------

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (8 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمودبیضایی | ۵ سال پیش
سلام بعد هم به نظر من که یک پسر هستم اگر یک دختر واقعا بخاد ازدواج کند زندگی کند در نوبت اول حجاب و حفظ ابرو خودش وخانواده اش دوم توقع کم مثال طلا مهریه کلان جشن های بزرگ خانه سه طبقه این چیزها فقط پسره ادم زندگی باشه وابرو دار وخانواده دار باشد کافی هست سوم ناز کردن دختر و خانواده اش مثال وقتی خواستگار میاید طوری بهاش برخورد رفتار کنیم که خواستگار پیش خودش فکر نکنه خانواده دختر منت میزاره روی سرم یا من وخانواده ام از خانواده دختره پایین تر هستم اگر طوری رفتار کنیم پسره این فکرها بیاد داخل نظرش مطمعن باشید از خیر شما میگذرد بی خیال شما میشه میرود چهارم حدف زندگی داشته باشیم فقط ازدواج پسره برای شما مهم باشه نه چیزهای دیگر پنجم دختر خودش تصمیم بگیرد برای ازدواج نه همسایه اقوام ها و افراد دیگر ششم احترام محبت به خواستگار وخانواده اش هفتم همکاری کردن خانواده دختر به خانواده خواستگار یا پسره هشتم نظر دختر پیش خداوند روزه ونماز نهم کنار آمدن با وضعیت کاری ومالی خواستگار این حرفهایی من میزنم امتحانش مجانیه امتحان کنید بعد ببینید دختر شما ازدواج میکند به اسانی یا نه
4
2

hits