دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ خواسته زنان از مردان در رابطه جنسی
386
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خواسته های زنان از مردان در روابط زناشویی چیست؟ مطمئن باشید که همسرتان انتظار چیز هایی که در این مقاله به شما میگوییم را خواهد داشت.
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

مهم ترین خواسته زنان از مردان چیست؟ به قول خودمان دور همسرتان بگردید! اگر همسرتان در حال دوش گرفتن است به او حوله تمیز بدهید. هدف این است که آنچه را او نیاز دارد فراهم کنید، فرقی نمیکند در چه شرایطی باشد. مثلا زمانی را تصور کنید که قرار است با دوستان تان یک بازی فوتبال را ببینید و زمانیکه به خانه او وارد میشوید، همه چیز آماده است، انواع خوراکی ها، نوشیدنی ها، بازی های کامپیوتری برای بین دو نیمه و... حتما حس فوق العاده ای خواهد داشت.

این دقیقا همان احساسی است که خانم ها نیاز دارند. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

خواسته های زنان از مردان

خواسته زنان در روابط زناشویی

divider

برای مدتی بیشتر از حد معمول به بوسیدن همسر خود بپردازید، حتی زمانیکه میدانید خیلی زیادی شده، با دهانی باز و استفاده از زبان. حریص باشید برای بوسیدن او اما نه به شکلی غیر طبیعی و ترسناک! هنگام بوسیدن دست هایتان را دور کمتر همسرتان گره بزنید.

به مدت سه روز صورتتان را اصلاح نکنید و بعد گردن همسرتان را ببوسید.

همیشه یک بوی خاص داشته باشید. یک بوی خوب مثل بوی جنگل و یا باران، بویی مثل فصل پاییز. بویی فقط مخصوص به خود داشته باشید.

حالا با این بوی خاص باز هم گردن او را ببوسید.

خواسته زنان از مردان

جوری بغلش کنید که انگار هیچ چیزی در دنیا نمیتواند شما را جدا کند اما نه به شکلی که آزار دهنده باشد. کلید یک در آغوش گرفتن خوب، میزان فشار است. نه خیلی زیاد و نه خیلی کم. یک دست را دور کمر و دست دیگر را اطراف شانه عشق خود قرار دهید.

دست ها خیلی مهم هستند. دست های مرد ها نباید به نرمی دست خانم ها باشد اما در عین حال نباید طوری باشد که به پوست آسیب بزند. اگر دستانتان بیش از حد پوست سفت و خشنی دارد، از یک کرم نرم کننده استفاده کنید و اگر دست های خیلی نرمی دارید، کمی نجاری کنید!

موهای همسرتان را نکشید، فشار دهید.

و زمانی که به شما میگویند، تکان نخور، واقعا تکان نخورید!


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (386 رای)  

    ۳ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    حسن | ۲ سال پیش
    عجب حرفایی میزنن بعضیها! خوب خانمته مهمترین شخص زندگیته اصلا لوس بشه بذارید باتون راحت باشه و تمام ابعاد روح و شخصیت و وجودش رو براتون رو کنه مگه هیجان انگیز تر از این هم داریم؟
    3
    2
    محمودبیضایی | ۵ سال پیش
    سلام،بابا مردها همسرشان را دوست،دارد،اگر دوست نداشت،مردها ،درنبال،بزرگ کردن الت نبودن که خانمشون،لذت از رابطه ببرد،راضی باشه، حتی تن به جراحی،میدن،با او درد جراحی وحشتناک،این خانم ها هست که مردها را دوست ندارد،وفادار نمی ماند،به زندگی، آمار طلاق،شاهدی،یا شهادت میده،بعد هم خانم ها میاید گلایه،میکند،مرد خوب نیست مرد ازدواج نیست،مگه یک مرد چقدر دل،اعصاب،حوصله،
    عشق،دارد،که هر روز بخواهد ازدواج کند،خانمه،بعد از چند ماه با خیال،اسوده، و راحت زندگی اش،ترک،طلاق، خدا حافظ،
    5
    1
    محمود بیضایی | ۵ سال پیش
    سلام اگر مرد این کارها را بکند خانمه لوس میشه،سوار مردش میشه، میشود زن سالاری ، دیگه برای همه چیز باید از خانمه اجازه گرفت، دیگه مرد میشه برده،یا نوکر،
    6
    1
    
    hits