دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جراحی و زیبا سازی آلت تناسلی در آقایان و خانم ها

جراحی زیبایی جنسی در زنان و مردان

جراحی و زیبا سازی آلت تناسلی در آقایان و خانم ها
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
جراحی زیبایی آلت تناسلی زنان - مردان ، رابطه جنسی و نداشتن اندام تناسلی زیبا باعث کاهش اعتماد به نفس می شود.با دلگرم همراه باشید.

جراحی زیبایی آلت تناسلی زنان - مردان

رابطه جنسی و نداشتن اندام تناسلی زیبا باعث کاهش اعتماد به نفس می شود.

ولی آیا عمل های زیبایی مربوط به دستگاه تناسلی کمک کننده هستند؟

امروزه بسیاری از روش ها و جراحی ها برای زیباسازی و ظاهر به منظور افزایش رضایت افراد به وجود آمده اند.در این مقاله درباره روش های عمل های زیبایی دستگاه تناسلی زنان و مردان می پردازیم .طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در سال 2016 آمار مربوط به جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک در مقایسه با سال 2015 39 درصد افزایش داشته است.در سراسر جهان سالانه بیش از 8000 روش در رابطه با بزرگتر شدن آلت تناسلی مردان وجود دارد.اینکه چه روش هایی را انتخاب کنیم و چه روش هایی میزان رضایت شما را بیشتر می کند انتخاب شماست.

جراحی زیبایی لابیاپلاستی

احتمالا یکی از بهترین و شناخته شده ترین اقدامات زیبایی برای زنان است .این جراحی بر روی لب بزرگ انجام می شود و شکل آن را تغییر داده و آن را با هم متقارن می کند.این عمل معمولا زمانی اتفاق می افتد که شکل آلت جنسی زنان تغییر کرده و یا حتی زایمان های مکرر باعث نازیبایی شکل دهانه واژن می شود.امروزه اکثر خانوم هایی که ورزش های سنگین انجام می دهند و یا دچرخه سواران و اسب سواران بیشتر به دنبال عمل جراحی هستند .عمل جراحی لابیا پلاستی همچنین برای از بین بردن لک های بیرونی روی لب به کار می روند.

مونس پلاستی و سفت شدن واژن

نوع دیگری از از جراحی های زیبایی عبازت است از مونس پلاستی یا کاهش مونس پوبیس در درست در ناحیه زیر شکم و بالای رحم است در واقع این عمل افتادگی پوست شکم را درمان می کند.

واژینوپلاستی

یا سفت شدن واژن یک روش جوان سازی است که در آن واژن را تنگ تر می کنند.معمولا زنانی که زایمان های مداوم داشته اند و رابطه جنسی زیادی دارند پس از مدتی واژن آنان استحکام و سفتی خود را از دست می دهد .واژینوپلاستی این مشکل را درمان می کند.واژینوپلاستی یا با جراحی لیزر و یا با عمل جراحی باز انجام می شود همچنین لیزر به بی اختیاری ادراری کمک شایانی می کند.

ماموپلاستی (جراحی زیبایی پستان )

یکی دیگر از شایع ترین جراحی های زیبایی پستان است در این عمل چربی و بافت سینه را برداشته و به بافت آن تغییر شکل می دهند و این جراحی زنانی کمک می کنند که ظاهر و وزن و حالت سینه آنان شکل و می دهند.امروزه روش های نوینی برای زیبا سازی پستان ها وجود دارد ایمپلنت پستان و لیفت پیشرفته از این نوع هستند.

همچنین بخوانید:

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی - واژینوپلاستی) + هزینه و مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن

تجمع خون و لخته با جراحی زیبایی سینه

هایمنوپلاستی

برخی عوامل مانند ورزش های سنگین ،مقاربت ،خود ارضایی (اگر به همراه داخل کردن یک جسم باشد) یا مسائل مادرزادی باعث پاره شدن پرده بکارت می شود.ترمیم پرده بکارت به این دلیل صورت می گیرد تا در اولین مقابرت خونریزی اتفاق بیافتد.امروزه این عمل به طور چشمگیری در حال افزایش است.

جراحی جنسی مردان

در مورد مردان روش های جراحی زیبایی کمتری وجود دارد .این جراحی ها بیشتر مربوط به آلت های تناسلی هستند و دو نوع می باشند.

  • جراحی انقباض آلت تناسلی
  • جراحی افزایش ضخامت و افزایش حجم
  • جراحی افزایش حجم و اضافه کردن ضخامت آلت تناسلی که معمولا با جداکردن بافت چربی از قسمت های دیگر بدن و تزریق زیر پوست آلت تناسلی انجام می شود.ایمپلنت های مفصلی برای از بین بردن تومور سرطانی یا مردانی که بیضه های آنان رشد نکرده اند مفید است.تجربه نشان داده که مردان نسبت به زنان راضی تر و اعتماد به نفس آنان با عمل جراحی بیشتر می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits