دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین محل برای اسپری جنسی در آقایان
109
زمان مطالعه: 12 دقیقه
روش استفاده از اسپری تاخیری و ژل تاخیری چگونه است؟اگر دچار زود انزالی هستید و در رابطه جنسی مشکل دارید و قصد دارید از اسپری تاخیری یا ژل تاخیری استفاده کنید.

روش استفاده از اسپری تاخیری و ژل تاخیری چگونه است؟

اگر دچار زود انزالی هستید و در رابطه جنسی مشکل دارید و قصد دارید از اسپری تاخیری یا ژل تاخیری استفاده کنید باید از این دو محصول اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که از چه چیزی تشکیل شده است؟با دلگرم همراه باشید.

پرومسنت یک روش پرطرفدار برای درمان انزال زود رس می‌باشد. توصیه‌های و ویدئوها بسیار خوبی را در این زمینه ارائه نموده و سوالات زیادی را در این زمینه پاسخ داده است که می‌تواند به مردان برای یافتن بهترین راه استفاده از promescent کمک کند. این یک آموزش مرحله به مرحله است که ممکن است برای بسیاری از مردان دنبال کردن آن برای داشتن سکس طولانی‌تر آسانتر باشد.هشدارها، عوارض جانبی و ترکیبات را از روی بسته بخوانید. Promescent یک داروی جاوی لیدوکائین است. اگر شما به لیدوکائین آلرژی دارید از این دارو استفاده نکنید.

بطری را آماده کنید. این مرحله برای بطری‌های با اندازه گذاری استاندارد مقدار دارو می‌باشد و برای بطری‌های با اندازه‌ی آزمایشی ضروری نیست.قطعه پلاستیک کوچک پوشاننده‌ی نازل را بردارید.درپوش مقاوم ئر مقابل کودکان را باز کنید. بطری را به سمت کنار چرخانده و به مدت 10 ثانیه تکان دهید. بطری را به سمت قائم برگردانده و به آرامی پمپ اسپری را فشار داده و رها کنید و بین هر پمپ کردن 2 ثانیه صبر کنید. ممکن است نیاز باشد برای آزاد شدن فرمول 20 بار این عمل را تکرار کنید. حال بطری برای پخش کردن فرمول promescent آماده است.

موقعیت بکارگیری را تعیین کنید. با بخش کوچکی از آلت که حساس‌ترین نقطه برای اکثر مردان است – frenulum – شروع کنید. این بخش و بافت زیرین آلت در زیر سر آلت در بیشتر کتب جنسی به عنوان حساس‌ترین بخش‌ها نسبت به تماس با اشیاء نرم معرفی شده‌اند.

مقدار استفاده (تعداد افشاندن) را تعیین کنید. برای بیشتر آقایان، تنها با یک یا دو بار افشاندن شروع کنید. برای آقایان با انزال زودرس بالینی، ممکن است نیاز به شروع با 3 یا بیشتر مرحله در افشاندن باشد.
بطری اندازه‌گذاری شده با هر بار افشاندن یک مقدار دقیق و قابل تکرار از عامل ضد حساسیت (لیدوکائین) را پخش می‌کند.
دستورالعمل‌ها سه بار افشاندن را به عنوان دوز اولیه پیشنهاد می‌کنند این مقدار برای مردانی با انزال زودرس بالینی می‌باشد و اکثر مردان با شروع با دوز پایین‌تر نتیجه‌ی بهتری خواهند گرفت.

اولین مرحله‌ی افشاندن را انجام دهید. اگرچه شما می‌توانید Promescent را به صورت مستقیم روی آلت خود اسپری کنید، اما با افشاندن آن روی نوک انگشتان خود و سپس اعمال آن روی آلت دقت بیشتری را داشته باشید. محلول را برای چند ثانیه بمالید تا شروع به جذب شدن کند.با دوز دلخواه خود این عمل را تکرار کنید. هر عمل افشاندن را به روش مشابه قبل تکرار کنید. این عمل می‌تواند در موقعیت مشابه یا هر موقعیت دیگر روی آلت انجام شود.

بیش از 10 بار عمل افشاندن را تکرار نکنید.ده دقیقه صبر کنید. این زمانی را در اختیار داروی بیهوشی خفیف لیدوکائین می‌گذارد تا از طریق سطح پوست به اعصاب زیرین، که کنترل انزال را بر عهده دارند، جذب شود. انتظار برای رخ دادن این فرآیند جذب به شما امکان داشتن احساس بهتری را می‌دهد و به صورت زیادی انتقال داروی بیهوشی به همسر شما را به حداقل می‌رساند.
اثرات تأخیر انزال که توسط Promrscent ایجاد می‌شود حداقل 30 الی 60 دقیقه طول می‌کشد (این به این معنی نیست که شما در تمام این مدت دچار انزال نخواهید شده، بلکه فقط اثر دارو تا این مدت باقی می‌ماند)
شما ممکن زمانی کمتر از 10 دقیقه قبل از فعالیت جنسی از این دارو استفاده کنید اما ممکن است اثر کامل را دریافت نکنید و اثر آن زودتر از زمان مطلوب از بین برود.

دلخواه- آلت خود را پاک کنید. بعد از 10 دقیقه زمان انتظار، آلت شما بایستی خشک باشد، زیرا محلول توسط پوست آلت جذب شده است. اما، برخی آثار ممکن است هنوز روی سطح آلت موجود باشند و طعم و بوی آن توسط شریک جنسی شما احساس شود. اگر این اثرات نیز برای شما اهمیت دارند، شما باید آلت خود را با یک حوله مرطوب پاک کنید تا این اثرات جزئی نیز از روی سطح آلت شما برداشته شوند. از آن‌جا که ترکیبات فعال جذب شده‌اند، این پاک کردن روی کارایی محلول اثری نخواهد داشت. هر چن ضروری نیست اما شما می‌‌توانید آلت خود را با صابون و آب بشوئید که انجام این عمل نیز تأثیر منفی روی کارایی محصول نخواهد داشت.

درگیر فعالیت جنسی شوید. اغلب مردان در اولین استفاده از این محصول مقاربت 2 یا 3 برابر طولانی‌تری دارند. با استفاده‌های بیشتر، اغلب مردان تنظیم دوز و مقدار استفاده، موقعیت بکارگیری و فعالیت‌های جنسی برای طولانی‌تر کردن آمیزش را یاد می‌گیرند. برای دستیابی به بهترین نتیجه تنها به چندین تجربه نیاز دارید.
شما ممکن است در طول یک تجربه‌ی جنسی مجدداً از Promescent استفاده کنید اما بیش از ده بار این کار را انجام ندهید.

تنظیم مقدار و موقعیت بکارگیری. شما ممکن است در تجربه‌ی جنسی بعدی خود مقدار دوز را افزایش یا کاهش دهید. برای دستیابی به کنترل بیشتر، شما بایستی تعداد افشاندن را افزایش دهید. همچنین شما ممکن است سطح بکارگیری روی آلت را افزایش دهید. برای بیشتر آقایان، بهترین سطح بعدی پایه‌ی آلت در امتداد مجرای ادرار می‌باشد. برخی مردان از این محصول روی پیشانی (سر) آلت نیز استفاده می‌کنند.

نکات

  1. Promescent در دو اندازه تولید می‌شود: اندازه‌ی آزمایشی و اندازه‌ی استاندارد. معمولاً 3 یا 4 با استفاده از محصول شما را به کارایی بهینه می‌رساند.
  2. بطری اندازه استاندارد حاوی تفریباً 60 اسپری و یک مشخصه اندازه‌گیری دوز می‌باشد. اگر شما زود انزالی بالینی دارید و هر بار از 3 بار افشاندن یا بیشتر استفاده می‌کنید یا تنظیم دقیق‌تری از مقدار استفاده را مد نظر دارید بهتر از این نوع استفاده کنید.
  3. بطری اندازه‌ی آزمایشی تقریباً حاوی 10 اسپری می‌باشد. برای بیشتر مردان، این مقدار برای تعیین تأثیر گذاری محصول برای آن‌ها کافی است.

اسپری تاخیری بهتره یا ژل تاخیری؟ نحوه استفاده

هشدارها

  • انزال زودرس ممکن است به دلیل یک شرایطی باشد که نیاز به نظارت پزشک دارد.
  • این محصول در صورت حساسیت شریک جنسی به لیدوکائین یا داروی بیهوشی موضعی نباید مورد استفاده قرار گیرد.
  • اگر شریک جنسی دچار خارش یا سوزش شد استفاده را قطع کنید.
  • این محصول نبایستی بر روی پوست خراشیده یا پاره شده مورد استفاده قرار گیرد.
  • این محصول تنها برای استفاده موضعی می‌باشد. از تماس آن با چشم اجتناب کنید.
  • مقدار استفاده بایستی به صورت فردی مشخص شود و نبایستی از ده بار افشاندن تجاوز کند.
  • نتیجه‌ی استفاده از مقدار زیاد بی حسی آلت تناسلی است که ممکن است منجر به از دست رفتن موقتی حالت نعوذ شود.
  • اگر بی حسی رخ داد، دوز را کاهش دهید.
  • اگر علائم آن از بین نرفتند، به پزشک مراجعه کنید. این محصول جلوی انتشار بیماری‌های انتقال یافته توسط رابطه‌ی جنسی را نمی‌گیرد.

قطع کردن تحریک جنسی هنگام ارضا شدن

برای درمان انزال زودرس روشهای متفاوتی وجود داردکه یکی از آنها squeezing techniqu است.دراین روش آلت شما توسط خودتان یاشریک جنسی تان بوسیله دست تحریک میشود ولی به محض اینکه خواستیدبه انزال برسید،سریعا"تحریک را قطع کرده وتوسط دوانگشت شست واشاره زیر‌آلت تناسلی(درست محل ختنه‌ درپایین گلانس)را فشار داده وتا بیست میشمارید.

این فشار باعث میشود تاازرسیدن به ارگاسم خارج شده وبتوانید مجددا" به تحریک جنسی ادامه دهید.بعدازچندبار تکرار میتوانید دربارپنجم به تحریک ادامه داده وانزال داشته باشید. به مرور زمان و باتکرار این تمرین دریک دوره حداقل ۲ماهه بدن شما یاد میگیردکه هنگام فعالیت جنسی دیرتر به ارگاسم برسد و مشکل شما بر طرف خواهد شد.

روش جلوگیری از انزال زودرس start & stop

یکی از روشهای موثر برای رهایی از انزال زود رس روش start & stop نام دارد.در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعداز آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آنکه ارگاسم شوید، دست از فعالیت برداشته وبرای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمی دهید.هر چند در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.یکی از بهترین راههای انجام این روش آنست که در ابتدا از روش ۴به ۱ شروع وبعد به تدریج آنرا افزایش داده و به ۹ به ۱ برسانید.

یعنی در آمیزش های اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده وبعد مکث کنید ودوباره چهار بار وارد نموده ومجددا چند ثانیه صبرکنید وهمین طور ادامه دهید تا نهایتا به انزال برسید.بسته به وضعیت بدنی خود میتوانید در طول چند هفته یا چند ماه تعداد دفعات تحریک را بتدریج افزایش داده ودر نهایت به بهترین حالت آن یعنی نه بار ورود آلت تناسلی ویکبار توقف(۹به۱) برسانید.لازم به تذکر است که چون بیشترین لذت زن در هنگام ورود آلت تناسلی مرد به واژن میباشد بسیاری از زنها نیز طرفدار این روش بوده واز آن لذت جنسی زیادی میبرند.علاوه بر این تعدادی از پوزیشن های نزدیکی وجود دارد که چون در آنها تحریک آلت تناسلی مرد به حداقل میرسد میتوانند درطولانی کردن زمان رسیدن به انزال مفید باشند.

استفاده از کاندوم برای جلوگیری از انزال زود رس

یکی دیگر از راههای جلوگیری از انزال زودرس استفاده از کاندوم میباشد.کاندوم یکی از روش های پیشگیری از حاملگی بوده که از انتقال بیماریهای جنسی بویژه ایدز وسوزاک هم جلوگیری میکند.بعلت پوشش پلاستیکی کاندوم آلت تناسلی کمتر تحریک شده و زمان انزال طولانی تر می شود.عده ای حتی ترجیح میدهند برای طولانی ترشدن زمان رسیدن به ارگاسم ازدو کاندوم بروی هم استفاده کنند.اخیرا" نوعی کاندوم توسط شرکت viagra تولید و در ایران نیز توزیع شده که دارای مواد بی حسی وتاخیری است و مانع انزال زود رس میشود.
بهرحال استفاده از کاندوم تا حد زیادی به سلیقه طرفین بستگی دارد.

چون بعضی از زوج ها معتقدند استفاده از کاندوم لذت یک نزدیکی طبیعی را از بین میبرد و آنرا پلاستیکی وبی احساس میکند! بیاد داشته باشید که هنگام استفاده از کاندوم ازمواد روغنی مثل وازلین استفاده نکنید چون احتمال پارگی آن وجود داشته وخطر حاملگی ویا انتقال بیماری های جنسی بخصوص ایدز را بدنبال دارد.

استفاده از داروی بی حسی اسپری تاخیری و ژل تاخیری

یکی از راههایی که اخیرا خیلی مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از داروهای بی حسی است.کلیه این مواد از خانواده لیدوکایین بوده وبه فرم های مختلف مانند اسپری تاخیری، کرم تاخیری، ژل تاخیری دربازار وجود دارند.این داروها با بلوک کردن هدایت عصبی مانع انتقال تحریک حسی از اعصاب ناحیه آلت شده و درنتیجه زمان رسیدن به انزال افزایش می یابد.باید توجه داشت که استفاده از مواد بی حسی شمشیر دو لبه بوده واستفاده زیاد و نادرست از آنها میتواند هدایت عصبی را از آلت کاملا متوقف نماید.

درنتیجه مرد نه تنها از نزدیکی هیچ احساس لذتی نمی برد بلکه حتی ممکن است برای مدت کوتاهی شهوت خود را هم از دست بدهد وحتی قادر به نعوظ و انجام عمل نزدیکی هم نباشد!
اگر از اسپری تاخیری استفاده میکنید باید نوع مرغوب آنرا تهیه کنید.کلیه اسپری های بی حسی تاخیری با نامهای جعلی ۲۴۰۰۰ و۳۶۰۰۰ و۴۰۰۰۰ ومانند آن که از کشورهای عربی وارد میشوند تقلبی بوده و استفاذه از آنها بی خطر نیست.بهترین محل برای استفاده از اسپری ناحیه زیر کلاهک آلت است.بهتر است بیست دقیقه قبل از نزدیکی یک یا دو پاف در این محل اسپری نمایید.

به مرور زمان هر کس با توجه به وضعیت بدنی میتواند مقدار اسپری مناسب برای بدن خود را پیدا کند. روش استفاده از کرم ها وژل های بی حسی هم مانند اسپری است.هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشوویید یا اینکه از کاندوم استفاده نمایید زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط واژن جذب شده وباعث بی حسی آن میشود در نتیجه شریک جنسی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا اینکه دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت.

در صورت استفاده از مواد بی حسی باید به وضعیت طرف مقابل نیز توجه داشته باشید.بعضی ها خوشحال ازاینکه دیگر انزال زودرس ندارند، مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و باعث آسیب مخاط واژن واحساس درد وناراحتی در طرف مقابل میشوند.بهمین خاطر ممکن است دفعه آینده، دیگر اسپری بی حسی خود را در کشو کنار تختخواب پیدا نکنید!

هرچند گروهی از افراد از داروهای گیاهی ویا شیمیایی برای درمان انزال زودرس استفاده میکنند، ولی اثر هیچکدام ثابت شده نیست وپروتکل درمانی واحدی برای آن وجود ندارد.داروهایی مانند :ویاگرا، یوهیمبین ومانند آن تاثیری در انزال نداشته فقط باعث ایجاد نعوظ بهترآلت به هنگام تحریک جنسی میشوند.استفاده از قرص تاخیری نیز مورد استفاده برای درمان زود انزالی میباشد.گاهی استفاده از داروی فلوگستین بعلت ایجاد بی حسی در آلت میتواند مفید باشد.اثر ویتامین E هم ثابت شده نیست.در طب سنتی وگیاهی تجربه هایی برای درمان این عارضه وجود دارد که در بعضی افراد خیلی هم مثمر ثمر بوده و باعث بهبودی کامل آنها شده است.

منبع:دکتر رهام صادقی

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (109 رای)  

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مصطفی سلیمی | ۴ سال پیش
اسپری جنسی کجا باید بزنم وچطورازش استفاده کنم
0
5
پاسخ ها:
علی | ۴ سال پیش
زیر الت زده شود وقبل از نزدیکی شسته شود
0
0
ناشناس | ۵ سال پیش
سلام سوال داشتم اسپری دندان بزنیم خوب هست یا نه ؟
0
0
پاسخ ها:
علی | ۴ سال پیش
الت شما سیاه میشود اگر هم زدید قبل از نزدیکی با اب سرد شسته شود
0
2

hits