دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
⁣آیا پاره شدن پرده بکارت در اولین رابطه جنسی دردناک است؟
43
زمان مطالعه: 8 دقیقه
راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت:اولین سکس و رابطه جنسی زن و مرد، در صورتی که در شرایط مناسب، و بدون استرس و ترس و خستگی و در محیطی آرام اتفاق بی افتد معمولا بدون درد و عوارض خواهد بود.

راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

اولین سکس و رابطه جنسی زن و مرد، در صورتی که در شرایط مناسب، و بدون استرس و ترس و خستگی و در محیطی آرام اتفاق بی افتد معمولا بدون درد و عوارض خواهد بود.پرده بکارت در دختران یک امر مهم و به نظر من یکی از نعمتهای خاصی است که خداوند متعال در وجود زن نهاده است تا قداست او را بالاتر برده و به وجود مادی زن مثل وجود معنوی و روحانی او ارزش و قداست بیشتری بدهد.زنی که باید در آینده مهمترین رکن خانواده را تشکیل خواهد داده و فرزندان در دامان پاک و پاکیزه او تربیت بیابند . در اصل این پرده بکارت یکنوع ترمز برای حفظ پاکی و عفت زن محسوب می شود هر چند امروزه متاسفانه ...با دلگرم همراه باشید.

راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

بکارت با وجود پرده ای به نام پرده بکارت که یک پرده نازک غشایی است موجودیت می یابد . وجود پرده بکارت البته بصورت طبیعی نشانه بکر بودن خانم و نشانه عفت است . هر چند که با بازسازی و ترمیم پرده بکارت کم کم ارزش آن در حال از بین رفتن است . پرده بکارت دارای الیاف الاستیک - اعصاب و رگهای خونی است که بدین علت پارگی آن اغلب با درد و خونریزی مختصری همراه است . البته موارد پارگی پرده بکارت بدون درد و خونریزی هم وجود دارد .دختران جوان بهتراست بدانند که پاره شدن پرده بکارت به روش شرعی و در شب زفاف و به دست همسر اهمیت و لذت بیش از اندازه ای دارد که خیلی ها دوست دارند آنرا تجربه نمایند.

دو نوع درد در هنگام اولین سکس و تجربه جنسی قابل درک است:

درد به علت پاره شدن پرده بکارت

این درد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است و آن ازاله بكارتي است كه در 4-5 سانتيمتري داخل واژن قرار دارد. برای کنترل یا کاهش درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می‌شود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه درد را بالا می‌برد و باعث می‌شود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد.

به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمی‌کند یا درد بسیار جزئی خواهد بود اگر هم بیش از حد روی این موضوع حساس شده اید می توانید خود را با اسپری لیدوکائین راحت کنید به این صورت که هایمن را با اسپری بی حس کنید و پس از 4-5 دقیقه دخول کامل کنید و مطمئن باشید که همسر شما حتی احساس هم نمی کند.
خوب است بدانيد پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است. البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمیشود. در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا 3 روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود.

درد به علت دخول

این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن می باشد. شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می کنید، زور بیشتری بکار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید. این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می شود. واژن برای اولین بار می خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند. برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می شود از ژل لوبریکانت نیز استفاده نمود.

⁣آیا پاره شدن پرده بکارت در اولین رابطه جنسی دردناک است؟

نکاتی که در برقراری اولین سکس مهم است:

به اين نكته حتما توجه نماييد كه اگر احساس مي‌كنيد همسرتان آمادگي رواني ندارد و خسته از مراسم است، او را به انجام يك رابطه كامل و طولاني وادار نكنيد.معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم را فراموش نكنيد.استفاده از ژل «لوبریکانت» و همین طور اسپری «لیدوکائین» در روی هایمن (پرده بكارت) (البته فقط در صورتي كه همسرتان از دخول كامل و ازاله بكارت هراس دارند)عمل دخول را به آرامي و همراه با معاشقه انجام دهيد.درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.دو وضعيت (پوزيشن) براي اولين آميزش كامل، مناسب تر است :

آميزش نوع اول

اين ساده ترين نوع آميزش است كه اکثر افراد براي اولين بار آن را انجام مي دهند بدين صورت كه زن در زير قرار مي گيرد و پاهاي خود رو به اندازه اي كه احساس راحتي كند باز مي‌نمايد تا باز شدن دهانه مهبل، آغاز نزديكي را راحت‌تر كند و مرد در ميان پاهاي زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام مي ده.

چنانچه مرد دو دست خود را بصورت ستون در طرفين سينه زن روي زمين قرار دهد كه وزن بدن را تحمل كند، نتيجه بهتري عايد مي شود چرا كه زن آزادي عمل و امكان تحرك بيشتري خواهد داشت و البته حس لامسه زن هم بدليل تماس قسمتهاي بالاي قسمت زنانگي با بدن مرد تحريك مي شود. البته در آغوش گرفتن و لمس كامل بدن، هرچند لحظه يكبار نيز مفيد خواهد بود.

آميزش نوع دوم

دراين نوع آميزش، بدن مرد و زن كمترين تماس را با هم دارند. در اين نوع آميزش زانوها و كف دستان زن روي زمين قرار مي گيرد و دستها بصورت ستون شده و وزن بدن روي دستها و زانوها تقسيم مي شود.مرد در پشت زن، روي زانوها قرار گرفته و عمل دخول را انجام مي دهد. اين روش چنانچه روي تخت انجام مي‌شود بهتر است كه زن در لبه‌هاي تخت قرار گيرد به شكلي كه روي تخت دراز كشيده و پاهاي او روي زمين باشد و مرد بصورت ايستاده دخول را انجام دهد تا امكان تحرك بيشتري داشته باشد.

راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

در این مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت ذکر می کنیم که در روش اول درد آن میتواند کم باشد ولی در روش دوم بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد شد.قبل از انجام روشهای زیر اول می بایست خانم توسط پزشک معاینه شود تا از نظر اختلال آناتومیک چکاپ شود. در صورتی که مشکلی نبود و فقط درد دارید میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید.اگر همسرتان ترس و استرس دارد در شبهای اول بیشتر به معاشقه بپردازید تا هم شما و هم ایشان آمادگی لازم را بدست آورید.پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد.

روش اول با درد کمتر

برای از بین رفتن پرده بکارت باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.
در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل سیمپلکس استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را خشن ماساژ ندهید.

البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل سیمپلکس هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید .

روش دوم با بی حسی و بدون درد

در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!
در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از اسپری یا ژل بیحسی سیمپلکس ۲ درصد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفاده کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. همچنین مرد از کاندوم استفاده کند. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل سیمپلکس برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر اسپری بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

----------------------------------------------------------------------------------

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (43 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits