دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
علت عرق کردن در حین رابطه جنسی چیست؟
111
زمان مطالعه: 3 دقیقه
علت عرق کردن در حین رابطه جنسی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما نگران نباشید. با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با علت عرق کردن در زمان رابطه جنسی آشنا شوید.

اگر در حین رابطه جنسى عرق میکنید نگران نباشید

دانستنیهای جنسی وزناشویی

علت عرق کردن در حین رابطه جنسی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما نگران نباشید.

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با علت عرق کردن در زمان رابطه جنسی آشنا شوید.

عرق کردن موقع رابطه

عرق کردن موقع رابطه

۱- اگر در حین رابطه جنسی همسر شماعرق می‌کند، نگران نباشید، مردانی که زیاد عرق می‌کنند، سرشار از توستسترون هستند و این امر برای زنان تحریک کننده است.
۲- در طول رابطه جنسی اتاق را گرم نگه دارید. مثلا دستگاه تهویه (کولر) را خاموش کنید یا آن را روی حداقل تنظیم کنید. گرما باعث انبساط رگ‌ها، برجستگی بیشتر آلت تناسلی و گلگون شدن پوست بدن می‌شود. به‌ عبارت دیگر گرما باعث می‌شود تا پوست شما در حین رابطه جنسی سرخ و سفید شود.
۳- اگر سعی در بچه دار شدن دارید، حتما باید همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانید. چراکه انقباض عضلات لگنی در طول مدت ارگاسم باعث می‌شود تا اسپرم‌ها به سرعت از کانال واژن بالا رفته و تخمک‌ها را بارور کنند.
۴- اگر همسرتان سردرد دارد، سعی کنید با رساندن او به اوج لذت جنسی سردرد او را تسکین دهید. رابطه جنسی می‌تواند با آزادکردن اندورفین در مغز انسان، سردرد او را درمان کند.
۵- پیش‌نوازی (فورپلی) برای رساندن همسرتان به اوج لذت جنسی حیاتی است. گاهی نوازش ملایم، مکیدن و یا لیس زدن نوک سینه‌ها، ران‌ها، شرمگاه و یا کلیتوریس همسرتان برای شروع یک ارگاسم کافی اند. عمل اصلی را به آخر سر موکول کنید.

۶- سعی کنید کلیتوریس را با نوازش ملایم، تحریک کنید. بخاطر داشته باشید که بیشترین تعداد اعصاب حسی در منطقه اطراف کلیتوریس و لبه جلویی منطقه شرمگاهی جمع شده است.

۷- مرد باید نقطه جی را پیداکند –تحریک این نقطه می‌تواند باعث رسیدن زنان به اوج لذت جنسی شود. نقطه جی معمولا در منطقه جلویی دیواره واژن بین ورودی و گلوگاه آن قرار دارد. شما می‌توانید از انگشتان خود برای تحریک منطقه جلویی واژن استفاده کنید و در حین رابطه جنسی بهترین راه برای تحریک نقطه جی وارد کردن آلت تناسلی از پشت می‌باشد. اگر نقطه جی‌ و کلیتوریس همزمان با هم تحریک شوند، همسر شما حتما به اوج لذت جنسی خواهد رسید.
۸- اگر شب‌ها معمولا خسته اید می‌توانید صبح زود و بعد از بیدار شدن از خواب رابطه جنسی داشته باشید. با این کار می‌توانید از توستسترون اضافی که صبح زود و بعد از خواب در بدن شما ترشح می‌شود ، استفاده کنید. توستسترون موجود در خون یک مرد قبل از طلوع آفتاب به حداکثر خود (۴۰% بالاتر از بعدازظهرها) می‌رسد.

عرق کردن موقع رابطه

۹- مردان تناسب اندام خود را مخصوصا در منطقه کفل حفظ کنند. چرا که این منطقه بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد.

۱۰- سن در آقایان به اندازه خانم‌ها بر فعالیت جنسی تاثیر ندارد. مطالعات نشان داده‌ است که حتی اگر شما بیش از ۷۰ سال سن داشته باشید احتمال داشتن قوای جنسی (باروری) برای شما بیش از ۷۳% است. مثلا بازیگر معروف آنتونی کوئین در سن ۸۱ سالگی بچه دار شد.


خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب عرق کردن در زمان رابطه جنسی

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

---------------------------------------------------------

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (111 رای)  

۷ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سید عباس حسینی | ۲ سال پیش
باسلام گاهی در آواخر رابط جنسی و یا بعد از آن پیشانی و قسمت سر عرق سرد و گیجی دست میده این تشانه چیست و چگونه درمان می‌شود
6
24
مایک | ۲ سال پیش
من زمانی که رابطه میکنم خیلی دیر ا ضا میشم و در حین رابطه جنسی خیلی عرق از تمام بدنم میاد ولی بعد احساس سبکی دارم آیا مشکلی در سیستم بدنم نیست لطفا توضیح دهید
16
44
محمد | ۲ سال پیش
سلام
من در هنگام رابطه جنسی یک دفعه پیشانیم عرق می کندوبعدازآن حواسم پرت میشه وزود ارضا میشم لطف کن راهنمایی کنیدممنون
12
12
...... | ۲ سال پیش
منم موقع رابطه خیلی عرق میکنم خانومم خوشش نمیاد
4
32
... | ۳ سال پیش
من و همسرم موقع رابطه،هردو خیلی عرق میکنیم...شاید اون لحظه متوجه.نشیم اما بعد رابطه می فهمیم چقد عرق کردیم..دلیلش چی هست؟ آیا بده برای بدن یا مشکلی نداره و طبیعیه؟!
8
58
نعمت نوریزاده | ۴ سال پیش
سلام من مدت ده سال است که زمان رابطه جنسی با همسرم عرق کرده و توان جنسی را از دست می دهم
10
39
Bahar | ۵ سال پیش
با سلام
ببخشید راه حلی برای کاهش عرق کردن در هنگام رابطه وجود نداره همسرم خیلی عرق میکنه و ب من حس خوبی نمیده و گاها چندشم هم مبشه و نمیتونم نزدیک شم
19
54

hits