دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۸ چیزی که مرد ها در رابطه دهانی دوست ندارند!
583
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کار هایی که نباید در رابطه جنسی دهانی انجام دهید چیست؟ در این مقاله به شما گفته میشود که چه چیز هایی در رابطه دهانی ممنوع است
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

مجله دلگرم | مثل هر نوع رابطه جنسی دیگری، مرد ها رابطه جنسی دهانی را دوست دارند. حتی اغلب آقایان رابطه جنسی دهانی را به هر چیز دیگری ترجیح میدهند. اما اینگونه رابطه نکات و شرایطی را نیز دارد که باید رعایت کنید. در ادامه 8 چیزی که مرد ها هنگام رابطه دهانی دوست ندارند اتفاق بیافتد را به شما خواهیم گفت.

کار های ممنوعه در رابطه جنسی دهانی چیست؟

1. خیلی زود در حال ارضاع شدن باشند

هنگام رابطه جنسی برای آقایان خیلی خجالت آور است که به همسر خود بگویند در حال رسیدن به انزال هستند و یکباره بفهمند که واقعا اینگونه نیست و در واقع یک هشدار اشتباه بوده!

2. خیلی دیر در حال ارضاع شدن باشند

دقیقا مثل مورد قبل اما اینبار برعکس. اگر هنگام رابطه دهانی مرد دیر به همسر خود زمان انزال شدن خود را بگوید دو اتفاق ممکن است بیافتد: در بهترین حالت میتواند انزال خود را کنترل کند و مانع از خروج مایع منی شود و یا اینکه در دهان همسر خود به انزال برسد که این یکی خیلی بد است و شاید برای مدت ها همسر تان راضی به رابطه دهانی نشود.

3. در حال ارضاع شدن آلت او را تف کنید بیرون

هنگام ارضاع شدن مرد در رابطه دهانی برخی خانم ها خیلی با تنفر و به شکل بدی رفتار میکنند که این موضوع میتواند باعث ناراحتی همسر تان شود. هنگام انزال نیز اتفاق خاصی نمی افتد، به هر حال باید همسر تان جایی ارضاع شود، اگر نمیتوانید در دهان خود تحمل کنید، آن را با دستان خود کنترل کرده و یا بر روی سینه هایتان بریزید چراکه در غیر اینصورت همه جای اتاق پخش میشود و کلی دردسر ساز خواهد شد.

رابطه جنسی دهانی ، رابطه دهانی ، نباید های رابطه دهانی

4. رفتار عجیب و غریب

هنگام رابطه جنسی دهانی ممکن است خانم ها اکراه داشته باشند و یا چون قبلا اینکار را انجام نداده و یا تجربه بدی دارند رفتار عجیبی داشته باشند، مثلا از اینکه به راحتی و با آرامش با دهان خود همسر شان را ارضاع کنند سر باز زنند. در چنین شرایطی مرد ها پیش خود فکر میکنند که مشکل از آن هاست و خجالت میکشند. قطعا چنین اتفاقی خوشایند نیست.

5. ارضاع شدن قبل از اینکه همسرش نیز ارضاع شود

خیلی اوقات پس از رابطه دهانی یعنی زمانی که مرد ارضاع شده است، برای مدتی نمیتواند دوباره رابطه جنسی و دخول داشته باشد و عملا همسر وی ارضاع نمیشود. همین موضوع باعث ناراحتی و تضعیف اعتماد بنفس مرد ها میشود.

6. اضطراب درباره اینکه شما چه فکری میکنید

اگر هنگام رابطه جنسی دهانی مرد احساس کند که شما خیلی لذت نمیبرید، به این فکر میکند که مشکلی وجود دارد و همین موضوع میتواند کیفیت رابطه به طرز چشمگیری کاهش دهد. بنابراین تنها زمانیکه واقعا علاقه مند هستید، رابطه دهانی داشته باشید. همیشه بیاد داشته باشید که هیچ زور و فشاری وجود ندارد.

رابطه جنسی دهانی ، رابطه دهانی ، نباید های رابطه دهانی

7. هنگام ارضاع شدن به او دستور ندهید

اگر هنگامی شوهر تان در حال ارضاع شدن و به انزال رسیدن است هی به او بگویید که چکار کند (مثلا کجا کارش را تمام کند و...) همه ی لذت رابطه دهانی را از بین میبرد. هشیاری هنگام به انزال رسیدن مانند باز نگه داشتن چشم ها هنگام عطسه کردن کاری محال و خطرناک است.

8. دندان زدن

دندان زدن به آلت تناسلی یک مرد هنگام رابطه دهانی یکی از بدترین چیز هایی است که میتواند اتفاق بیافتد (و فوق العاده دردناک است). بنابراین کاملا حواستان را جمع کنید که چنین چیزی رخ ندهد چراکه همه چیز را خراب میکند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (583 رای)  

۱۰ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

،🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 | ۵ ماه پیش
چقدر حال بهم زن اه
16
3
سعیدی | ۵ سال پیش
عکستون جالب نیست. میشد عکس بهتری مطابق با اخلاق بذارین...
28
17
منیره | ۷ سال پیش
سلام، تشکر بخاطر آگاهی بخش بودن مطالب این قسمت، واقعا ب افراد بسیاری، کمک شایانی میشه، دادن این گروه معلومات، لطفا این جور بحث ها رو، در اینجا ادامه بدید، تشکر
4
22
مریم | ۷ سال پیش
من مریم ۱۸ ساله هستم.حدود شش ماه هست با همسرم ازدواج کردم.ایشون برای من س ک س دهانی انجام میدهد.ولی من هرگز این عمل رو برای او انجام نمیدم.ایشان گاهی اوقات دلخور می شوند از من .ولی من یک زن هستم نه عروسک هیچ وقت یک زن با حیا نمیتونه خودشو خار کنه برای این عمل .این کار غرور ما زنان را جریحه دار می کند.لطفا کمکم کنید تا قانع اش کنم غرور زن مقدس هست من نه پورنو هستم نه روسپی.لطفا چاپ کنید.
357
45
پاسخ ها:
بهار | ۳ سال پیش
چه طرز فکر بیخودی.. آدم واسه شوهرش چرا باید غرور داشته باشه حتی اسلامم این عملو حرام ندونسته از نظر علمی هم اگه بهداشت رعایت شه مشکلی نداره..
23
286
آینده | ۴ ماه پیش
شما نه بی حیا هستید نه روسپی، فقط از صمیم قلب عاشق همسرتون نیستید، متأسفم برای رابطتون!
3
47
محمود | ۳ روز پیش
ناکارآمدی خانه شوهر همان خانه بابات می ماندی تاغرورت نشکنه.اصلاازدواج نمی کردی.همان خانه بابا می ماندی شایدفضانوردی،مهندس هسته ای میشدی.تولیاقتشو نداری بی ارزش
0
1
محمد | ۷ سال پیش
سلام،یک سؤال داشتم سکس دهانی از نظر دین اسلام جایز هست؟و خوردن اسپرم(منی)اشکال
ی ندارد؟(ضمناً ببخشید).
8
62
مهلا | ۷ سال پیش
ممنون از راه کارهای مفیدتون
بنظر بنده اگه زن وشوهر با هم راحت باشند وقدرت گفتن نیازهای خودشون رو بیکدیگر داشته باشند وبه اصطلاح یکی بشن میتونند از زندگی زناشویی خصوصا لذت سکس نهایت استفاده و
رو ببرند .
بازم ممنون از دلگرم
1
49
مهسیما | ۷ سال پیش
مثله همیشه ممنونم از اینکه با مطالب جذابتون منو راهنمایی میکنید،،فداتووو
ن
3
21

hits