دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند پیشنهاد مردانه خوشبوی بوگاتی , برای روزهای زمستانی
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ادکلان مردانه بوگاتی -عطر مردانه بوگاتی-عطر و ادکلان مردانه بوگاتی-ادکلان Bugatti-عطر و ادکلان بوگاتی Bugatti-ادکلان بوگاتی-ادکلان زنانه Bugatti-ادکلان لالیک-معروفترین ادکلان بوگاتی

Ettore Bugatti موسس کمپانی Bugatti متولد سال 1881 در میلان ایتالیاست. وی که در طراحی اتومبیل استعداد خارق العاده ای داشت در سن 18 سالگی با اتومبیل 2 سیلندر خود پیروز مسابقه ی اتومبیل رانی شد و 2 سال بعد موفق به ساخت 4 سیلندر گردید.

چند پیشنهاد ادکلان مردانه بوگاتی

او به عنوان طراح برای چندین شرکت از جمله Deutz کار کرد و به خاطر طراحی و ساخت اتومبیلی کوچک با موتور 4 سیلندر مشهور شد. Bugatti در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی های اتومبیل سازی در دنیاست که با استفاده از نام خود تولید محصولات دیگری از قبیل عطر و ادکلن را آغاز کرد و با توجه به نام پرآوازه Bugatti، امروزه یک برند مطرح در عطر و ادکلن محسوب می شود که از علاقه مندان و طرفداران خاصی برخوردار است.


ادکلن مردانه Bugatti / Bugatti For Men EDT

ادکلن مردانه Bugatti / Bugatti For Men EDT

مناسب برای : مراسم و مجالس رسمی
نوع رایحه : مردانه- تلخ

Bugatti Man بیانگر سبک زندگی کسانی است که اتومبیل بوگاتی سوار می شوند چراکه یک عطر کلاسیک و بسیار جنتلمن است و با ماندگاری بالایی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. رایحه این عطر را چوبهای جنگلی خوشبو مانند: وانیل، نعناع هندی، عنبر، مشک و خس خس تشکیل داده است.

عطر مردانه Bugatti / Pure Black EDT

عطر مردانه Bugatti / Pure Black EDT

مناسب برای : مهمانی ها و مراسم ویژه
نوع رایحه : مردانه- تلخ و ملایم

Pure Black مناسب برای مردان امروزی و مدرنی است که هیچ ترسی از برداشتن مرزها نداشته و برای متفاوت بودن تلاش می کنند. این عطر پیچیده و فراموش نشدنی مناسب برای مکانهای رسمی و شخصیت های پرصلابت است. کسانی که از این ادکلن استفاده کرده اند همگی از پخش بالای بوی آن حیرت زده شده اند.

رایحه اولیه: ترنج- میخک- جوز

رایحه میانی: چرم- چوب صندل سفید- سدر- نعناع هندی

رایحه اصلی: مشک سفید- دانه تونکا- وانیل- خزه

عطر مردانه Bugatti / Design and Motion Extreme EDT

عطر مردانه Bugatti / Design and Motion Extreme EDT

نوع رایحه : مردانه- تند

مانند برند اتومبیل بوگاتی، عطر Design& Motion Extreme تفسیر کاملا بی سابقه ای از تجمل، رفاه، تجربه و دسترسی به کمال را با ترکیب هنر، فرم و تکنیک ارائه می دهد. این عطر خاص و منحصر به فرد در روزهای آخر سال 2011 تولید شده و به مردانی که بدنبال تنوع هستند پیشنهاد می شود.

رایحه اولیه: فلفل قرمز- توت- هل

رایحه میانی: بالنگ- ماندارین- جوز- چوب بلسان بنفش- چوب آلو

رایحه اصلی: عنبر- چرم- خس خس- نعناع هندی- دانه تونکا- سرو

عطر مردانه Bugatti / Design and Motion EDT

عطر مردانه Bugatti / Design and Motion EDT

مناسب برای : مراسم و جلسات رسمی
نوع رایحه : مردانه- تلخ و ملایم

Design & Motion جدیدترین عطر شرکت خودرو سازی بوگاتی است که در سال 2011 تولید و عرضه گردید. این عطر دارای رایحه ای اغوا کننده بوده که گرما و انرژی زیادی را برای شما به همراه دارد. قدرت، زیبایی و ابتکار در طراحی از بارز ترین مشخصه های این محصول منحصر به فرد می باشد. طراحی مهندسی جالبی که در ساختار این عطر به کار گرفته شده بار دیگر توانایی های این برند را در محبوبیت جهانی خود به تصویر کشیده است.

رایحه اولیه: بالنگ- فلفل قرمز- ماندارین

رایحه میانی: جوز- درخت رز- درخت آلو

رایحه اصلی: خس خس- نعناع هندی- چرم- دانه تونکا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits