دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز استفاده از صابون ابرو + معرفی بهترین مارک
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
صابون ابرو یکی از محصولات جدید آرایشی می باشد که در امروزه برای حالت دادن و زیبا سازی ابروها از آن استفاده می شود، در زمان خرید این محصول توجه داشته باشید که نوع حاوی گلیسیرین آن با PH پایین را خریداری نمایید.

صابون ابرو چیست؟ معرفی بهترین برندهای صابون ابرو

ابرو نقشی اساسی در زیبایی چهره‌ی افراد دارد و خوش‌حالت بودن آن جذابیت خاصی به چهره می‌بخشد. در دوره‌های زمانی مختلف، مدل‌های متفاوتی برای ابرو ترند شدند. امروزه ابروهای پرپشت و قیچی نخورده، دقیقا همانند دهه 90 میلادی، دوباره مدلی پرطرفدار در سراسر جهان شده است.
لیفت ابرو با صابون ابرو از روش‌هایی است که برای مرتب کردن و حالت دادن به ابروهای پرپشت کاربرد دارد. گذشته از بحث مد، وقتی سن بالا می‌رود، پلک و ابروها حالت افتاده پیدا می‌کنند که این موضوع برای خانم‌ها اصلا خوشایند نیست. لیفت ابرو به وسیله‌ی بهترین صابون ابرو، می‌تواند در رفع افتادگی ابرو و ایجاد چهره‌ای بشاش در خانم‌های سالخورده هم بسیار مؤثر باشد.
صابون ابرو یک ابزار آرایشی با بافت خمیری است که ابروها را در حالتی که شانه زده‌اید، ثابت نگه می‌دارد و موجب مرتب شدن و زیبایی بیشتر ابروها خواهد شد.
ناگفته نماند دلیل اساسی محبوبیت صابون ابرو برای حالت‌دهی به ابرو، این است که این محصولات برای ابرو بی‌ضرر بوده و موجب ریزش ابرو نخواهند شد.

کاربرد صابون لیفت ابرو

با ترند شدن ابروهای پر و پهن در میان خانم‌ها و وجود این مساله که نامرتب بودن ابروی پهن، حالت اخمو و گرفته‌ای به صورت می‌دهد؛ صابون ابرو به یکی از کاربردی‌ترین محصولات بین خانم‌ها تبدیل شده است. شما می‌توانید با استفاده از صابون ابرو با صرف کم‌ترین هزینه و زمان، ابروهایتان را خوش‌فرم و زیبا کنید.
از دیگر کاربردهای بهترین صابون ابرو برای خانم‌های مسن و کسانی است که دچار افتادگی پلک و ابروو شده‌اند. صابون لیفت ابرو با بالا بردن تارهای ابرو، حالت زیبایی به صورت این افراد می‌بخشد.

صابون ابرو

روش استفاده از صابون لیفت ابرو

آموزش لیفت ابرو با صابون، بسیار ساده است و بهتر است بگوییم این کار نیاز به مهارت خاصی ندارد. برای استفاده از صابون ابرو، لازم است ابروهایتان کاملا تمیز باشند. بعد از اینکه ابروهایتان را از مواد آرایشی و کرم پاک کردید؛ به سراغ براش مخصوص صابون ابرو رفته و آن را خیس کنید. در مرحله بعد براش خیس را به صابون ابرو آغشته کرده و ابروهایتان را با این براش، در حالت دلخواهتان با ملایمت شانه بزنید. بعد از این مرحله لازم است اجازه دهید صابون ابرو خشک شود تا جذابیت خاصی که لیفت ابرو به چهره‌تان می‌بخشد؛ مشاهده کنید

ویژگی‌های بهترین صابون لیفت ابرو

1) داشتن بافت سبک

برخی صابون‌های ابرو با وجود اینکه فرم دلخواه ابرو را به خوبی حفظ می‌کنند؛ اما با ایجاد سنگینی و خشکی در ابرو احساس ناخوشایندی به فرد می‌دهند. پس بافت سبک و سفت نکردن ابرو از ویژگی‌های بهترین صابون لیفت ابرو است.

2) داشتن PH مناسب

پوست و موی افراد اندکی دارای خاصیت اسیدی هستند؛ ولی صابون‌های ابرو دارای خاصیت بازی می‌باشند. استفاده از صابون ابرویی که PH بالایی دارد، در طولانی مدت موجب پوسته پوسته شدن و خشکی پوست صورت خواهد شد.

3) سفیدک نمی‌زند

بعضی از صابون‌های ابرو بعد از اینکه خشک می‌شوند، سفیدک زده و ظاهر ابرو را نامناسب می‌کنند؛ بنابراین سفیدک نزدن هم یکی از معیارهای انتخاب بهترین صابون ابرو است.

صابون ابرو چیست

4) تقویت ابرو

جلوگیری از ریزش و تقویت ابرو، بیش‌تر از هر چیزی در محصولات آرایشی ابرو برای خانم‌ها اهمیت دارند و این معیاری برای انتخاب بهترین صابون لیفت ابرو است.

معرفی بهترین مارک صابون لیفت ابرو

1) صابون ابرو برند لورآل:

صابون ابرو برند لورآل از برند مشهور و فرانسوی لورآل است که در لیست بهترین مارک لیفت صابون ابرو قرار دارد. محصولات درجه یک این برند را اغلب خانم‌ها می‌شناسند و زیاد نیاز به معرفی ندارد. این محصول شفاف، یک صابون ابرو کاملا گیاهی است که در ظرفی با دهانه‌ی بزرگ به بازار عرضه شده است و استفاده ار آن بسیار ساده است.

2) صابون ابرو برند اسنس :

صابون ابرو برند اسنس محصولی آلمانی از برند شناخته شده و موفق اسنس است که همواره در ساخت محصولات خود از مرغوب‌ترین مواد اولیه بهره می‌گیرد. کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت باعث شده اغلب خانم‌ها با شنیدن نام اسنس در کنار یک محصول، خیالشان از بابت آن محصول راحت شود. قطر کم دهانه‌ی این صابون ابرو شاید تنها ایراد این محصول باشد که البته اگر کمی برس فرچه را کج کنید قابل حل است. به جرأت می‌توان گفت صابون ابروی اسنس، یکی از بهترین برند صابون لیفت ابرو موجود در بازار است.

3) صابون ابرو برند مک :

صابون ابرو برند مک محصولی بسیار باکیفیت از برند مک است. این محصول یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست بهترین مارک صابون لیفت ابرو جای گرفته است. درست است که حجم این محصول نسبت به محصولات مشابه خود، کم‌تر می‌باشد؛ اما این موضوع باعث کم شدن طرفداران این صابون ابروی درجه یک نشده و خانم‌های زیادی این محصول را برای لیفت و حالت‌دهی به ابروهایشان خریداری می‌کنند. از مزایای این محصول می‌توان به ماندگاری بالا در حد 24 ساعت و سفیدک نزدن بر روی ابرو اشاره کرد.

4) صابون ابرو برند بکا :

صابون ابرو برند بکا محصولی از یک برند ایتالیایی است که بهترین برند صابون ابرو به حساب می‌آید. این محصول مرغوب، بسیار اقتصادی بوده و با توجه به غلظت بالایی که دارد؛ با کم‌ترین مقدار از این صابون لیفت ابرو، می‌توانید ابروهایتان را به فرم ایده‌آل لیفت کنید. سفیدک زدن صابون‌های ابرو بعد از خشک شدن، مساله‌ی ناخوشایندی است که با این محصول خیالتان از این بابت راحت خواهد بود. این محصول سرشار از عصاره‌ی گیاه رزماری است که موجب رشد تارهای ابرو شده و به تقویت ابرو کمک می‌کند.

حتماً بخوانید:
7 نکته برای آرایش چشم و ابرو با حفظ ظاهری طبیعی

7 نکته برای آرایش چشم و ابرو با حفظ ظاهری طبیعی

ممکن است ابروهای شما در اصطلاح امروزی پرپشت دیده نشوند و یا بخش‌هایی مانند تاج آن، ظاهر بی‌نقصی که شما انتظارش را دارید، نداشته باشند تا انتها با ما…

مضرات صابون گلیسیرین برای لیفت ابرو

صابون‌های گلیسیرین، جزء محصولاتی هستند که استفاده از آن‌ها برای حالت بخشیدن به ابرو، بسیار رایج شده است. اما نکته‌ای که در رابطه با صابون‌های گلیسیرین لازم است بدانید؛ این است که استفاده‌ی مداوم از این صابون‌ها، موجب خشکی پوست و ریزش ابرو خواهد شد و استفاده از این محصولات به افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند؛ اصلا توصیه نمی‌شود.

صابون لیفت ابرو

نکاتی در رابطه با استفاده از صابون لیفت ابرو

1) شانه زدن بیش از اندازه ابروه، تارهای ابرو را ضعیف کرده و باعث ریزش ابروهایتان خواهد شد.

2) بهتر است برس‌های نرم و لطیف را برای استفاده از صابون لیفت ابرو انتخاب کنید.

3) بعد از اینکه صابون ابرو بر روی ابروهایتان خشک شد؛ دیگر به شانه زدن ابروها ادامه ندهید؛ چراکه این کار تارهای ابرو را از ریشه جدا می‌کند.

4) به این نکته‌ی مهم توجه داشته باشید که برس ابرو را نباید بیش از اندازه خیس کنید؛ چراکه با این کار نتیجه‌ی دلخواه را در ابروهایتان مشاهده نخواهید کرد.

5) و در آخر فراموش نکنید که استفاده‌ی بیش از حد از هر محصول آرایشی، باعث آسیب دیدن پوست خواهد شد؛ پس در استفاده از صابون ابرو هم نباید زیاده‌روی کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits