دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با لوازم آرایش مک حرفه ایی تر خودآرایی کنید / کرم پودر مک
1
زمان مطالعه: 9 دقیقه
لوازم آرایش مک Mac یک برند با کیفیت آمریکایی است که در سال 1984 تاسیس شد که علاوه بر لوازم آرایشی , یکسری لوازم مراقبتی پوست را نیز داراست . مک چون بسیار پرطرفدار است تقلبی و فیک آن در بازار بسیار زیاد است , پس موقع خرید لطفا دقت کنید . لوازم آرایش...

لوازم آرایش مک

لوازم آرایشی مک

کرم پودر مک

کرم پودر مچمستر مک - MAC Matchmaster Foundation

کرم پودر مچمستر مک

  • لایه محافظ ضد آفتاب SPF 15
  • جذب چربی اضافه پوست
  • پوشش یکنواخت
  • حجم : 35ml
  • ایجاد نمای نیمه مات برای پوست

لوازم آرایشی مک

سایه چشم مک

سایه چشم مک

  • دارای تنوع رنگ بسیار بالا
  • دارای رنگدهی بالا
  • ایجاد سطحی صاف و یکنواخت

لوازم آرایشی مک

اسپری آب مینرال مک

اسپری آب مک

اسپری آب مینرالایز مک به خوبی پوست را مرطوب نموده، طراوت و شادابی به آن می‌بخشد. این محصول را قبل از آرایش استفاده نمائید تا علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست سبب لطافت و یکنواختی آن گردد. فرمولاسیون این محصول حاوی چای و رایحه مرکبات می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

برق لب پرو لانگور مک

برق لب لانکوم

برق لب پرو لانگور مک دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و به مدت 6 ساعت بر روی لب‌های شما می‌ماند. این محصول به بر روی لب‌ها قرار گرفته و درخشش ویژه‌ایی به آن می‌بخشد.

لوازم آرایشی مک

مداد لب مک

 مداد لب مک

مداد لب پرو لانگور مک دارای فرمولاسیون ویژه‌ایی بوده و به خوبی بر روی لب‌های شما قرار می‌گیرد. این محصول از شدت رنگ بالای برخوردار بوده و بسیار نرم و روان می‌باشد. این مدادلب دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و به صورت کاملا ثابت بر روب لب‌ها قرار می‌گیرد.

لوازم آرایشی مک

پنکیک فول کاوریج مک

پنکیک فول کاوریج مک

پوشاننده فول کاوریج مک بسیار نرم بوده و به خوبی بر روی پوست قرار می‌گیرد. پوشش این محصول بر روی پوست مات بوده و دارای دوام و ماندگاری بالا می‌باشد. این محصول به خوبی لکه، زخم و عیوب را پوشش داده و در برابر آب مقاوم می‌باشد. جهت استفاده از این محصول بهتر است تا با پد اسفنجی خشک بر روی پوست صورت بکشید.

لوازم آرایشی مک

پودر برنزه‌کننده مک

 پودر برنزه‌کننده مک

پودر برنزه‌کننده مک به خوبی بر روی پوست قرار گرفته و یک رنگ تیره و برنزه طبیعی برای شما ایجاد می‌نماید. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده بوده و دارای یک پوشش یکنواخت می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

کانسیلر پرو لانگ مک

 کانسیلر پرو لانگ مک

کانسیلر پرو لانگ مک بسیار سبک و مایع بوده و پوششی از متوسط تا کامل را می‌تواند برای شما فراهم آورد. نمای نهایی این محصول بر روی پوست مات و طبیعی بوده و دارای دوام و ماندگاری برای ۱۵ ساعت می‌باشد. این محصول به‌خوبی عیوب صورت را پوشش داده، آن‌ها را می‌پوشاند. این پوشاننده برای نواحی اطراف چشم نیز قابل‌استفاده می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

پاک کننده آرایش لب و چشم مک

پاک کننده چشم و لب گوگل

این پاک کننده آرایش لب و چشم ترکیبی از آب و روغن بوده و به راحتی ریمل مژه، ابرو و لوازم آرایشی لب را پاک می‌سازد. جهت مصرف این محصول باید به خوبی آن را تکان دهید تا آب و روغن مخلوط گردد. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و حاوی عصاره خیار جهت تسکین دهی و عصاره گل رز جهت طراوت بخشیدن می‌باشد. پس از مصرف این محصول صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

لوازم آرایشی مک

پاک کننده ژل سبز مک

پاک کننده مک

این محصول پاک کننده با عصاره خیار و جلبک پوست شما را شاداب و با طراوت می‌نماید. همچنین این محصول به شکل فوم نرمی بوده که فاقد صابون می‌باشد و با قابلیت‌های نرم کنندگی، تغذیه و هیدراته کردن پوست آن را تمیز، روشن و صاف کرده از آن محافظت می‌نماید. این محصول را با آب استفاده نمایید تا طراوت و شادابی دوباره‌ای را به پوست خود هدیه دهید.

لوازم آرایشی مک

لاک ناخن مک

 لاک ناخن مک

لاک ناخن استودیو مک غنی بوده و به خوبی ناخن‌ها را پوشش می‌دهد. نمای نهای این محصول به 3 حالت گلیتر، مرواریدی و کرم می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

کرم پودر صورت و بدن مک

کرم پودر صورت و بدن مک

پوشاننده صورت و بدن استودیو مک به صورت کرم مایع بوده، عیوب پوست شما را از کم تا متوسط پوشش می‌دهد. نمای نهایی این محصول بر روی پوست بسیار طبیعی و با درخششی ساتنی می‌باشد. این پوشاننده ضدآب دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و به خوبی در طول روز بر روی پوست شما باقی می‌ماند. از دیگر مزایای این محصول کمک به تنفس آسان پوست می‌باشد. این پوشاننده در دو اندازه ۵۰ و ۱۲۰ میلی‌لیتر موجود می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

کرم پودر مرطوب کننده مینرال مک

کرم پودر مرطوب کننده مینرال مک

پوشاننده مرطوب‌کننده مینرالایز مک به خوبی عیوب و خطوط ریز صورت را پوشش می‌دهد. نمای نهایی این محصول پوست را طبیعی و ساتنی می‌نماید. این محصول حاوی SPF15 از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌نماید. این پوشاننده با خاصیت مرطوب‌کننده پس از مصرف پوست را کاملا صاف و یکنواخت و جلوه ویژه‌ایی به آن می‌بخشد.

لوازم آرایشی مک

ژل کرمی مایع ابرو مک

 ژل کرمی مایع ابرو مک

ژل کرمی مایع ابرو مک دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و ضدآب می‌باشد. این محصول به خوبی بر روی ابروها قرار گرفته و آن را به طور کامل می‌پوشاند.ویژگی‌های کلی:- دوام و ماندگاری بالا- دارای خاصیت ضدآب- پوشش کامل ابروها

لوازم آرایشی مک

خط‌چشم مایع مک

 خط‌چشم مایع مک

خط‌چشم مایع مک جهت ایجاد خطی دقیق و ظریف می‌باشد. این محصول به خوبی چشم را پوشش و خطی تیره برای شما می‌سازد. این خط‌چشم دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و در برابر لکه‌شدن و یا ایجاد تیرگی مقاوم می‌باشد.ویژگی‌های کلی:- ایجاد خطی دقیق و تیره- دوام و ماندگاری بالا- عدم ایجاد لکه و یا تیرگی

لوازم آرایشی مک

خط‌چشم سرمه مک

 خط‌چشم سرمه مک

خط‌چشم سرمه مک یک محصول مکانیکی با پوشش سبک می‌باشد. این محصول نرم، غنی و با شدت رنگ بالا بوده به خوبی چشم شما را پوشش می‌دهد. پس از استفاده از این خط‌چشم به سرعت خشک شده و ایجاد تیرگی یا لکه بر روی پوست نمی‌نماید. با استفاده از تغییر زاویه نوک این مداد بر روی پوست می‌توانید خطی نازک و یا ضخیم برای چشم ایجاد نمائید.

لوازم آرایشی مک

پرایمر فیکس مک

 پرایمر فیکس مک

پرایمر فیکس مک بسیار سبک و غنی از مواد معدنی می‌باشد. این محصول پس از اتمام آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و پوست شما را تازه می‌نماید. این فیکساتور سطح پوست شما را صاف و یکنواخت نموده آرایش را ثابت نگاه می‌دارد.ویژگی‌های کلی:- دارای بافتی سبک و نرم- ایجاد طراوت و تازگی برای پوست- ایجاد پوستی صاف و یکنواخت- تثبیت آرایش

لوازم آرایشی مک

لوسیون کنترل کننده چربی مک

لوسیون کنترل کننده چربی مک

این محصول با وزن سبک و خاصیت مات کنندگی، مناسب برای کنترل چربی پوست بوده و فاقد هرگونه براق کننده‌ای می‌باشد. این لایه بردار طبیعی، به بهبود بافت و روشنی پوست بسیار کمک می‌نماید و سبب از بین رفتن چسبندگی ناشی از استفاده از مواد آرایشی می‌شود. این محلول فاقد روغن، پوست را با مواد معدنی لیکوئیدی و آنتی‌اکسیدان‌ها هیدراته می‌نماید و با فرمولاسیون ویژه خود، مناسب جهت متعادل نگاه داشتن PH پوست بوده و قابل استفاده در روز و شب می‌باشد.

لوازم آرایشی مک

سایه چشم مینرالایز مک

 سایه چشم مینرالایز مک

این محصول ترکیبی از 2 رنگ معدنی با یک فرمولاسیون پودری و سبک وزن بسیار نرم و زیبا می‌باشد. رنگ ایجاد شده توسط این محصول با درخششی استثنائی به صورت سایه روشن و ترکیب بندی رنگ لایه لایه و یکنواخت بر روی سطح پوست شما قرار گرفته و جلوه ویژه‌ای به چشمان شما می‌بخشد. این محصول با تنوع رنگ های زیبا و بسیار خود به شما کمک می‌نماید تا رنگ خاص و ویژه مورد نظر خود را به پوستتان بخشیده و از استفاده این محصول لذت ببرید.

لوازم آرایشی مک

زیرساز کاورآپ مک

 زیرساز کاورآپ مک

این محصول یک پوشاننده مایع ، بدون بافت و نامرئی بر روی پوست می باشد و به تنهایی و یا با کرم پودر قابل استفاده است. بسته بندی این پوشاننده در یک تیوپ بوده و به راحتی با پوست آمیخته می شود و مناطق سیاه و کدر را روشن و پوست را پاکسازی و صاف می نماید. با استفاده از این محصول رنگ پوست یکنواخت شده و عیوب پوست را بر طرف می‌کند همچنین از خود رگه رگه و یا لکه باقی نمی‌گذارد.

لوازم آرایشی مک

رژلب جامد مک

رژلب جامد مک

رژ لب‌های بی نظیر مک مشهورترین و پرطرفدار ترین رژ لب های لوکس در جهان هستند. این رژ ها بافت ها و درخشش های مختلفی دارند...

لوازم آرایشی مک

رژ گونه معدنی مک

 رژ گونه معدنی مک

این محصول حاوی مواد معدنی با فرمولاسیون پودری بسیار نرم، سبک و لطیف می‌باشد. رنگ ایجاد شده از مصرف این محصول را می‌توان لایه لایه افزایش داده بدون آنکه پوشش آن سنگین شود. با استفاده از این محصول گونه برجسته‌تر شده و درخشان تر می‌شود، همچنین پوشش ایجاد شده آن بسیار یکنواخت، صاف و نرم می‌باشد.ویژگی‌های کلی:- محصولی سبک و بدون ایجاد هیچ‌گونه سنگینی بر پوست- ایجاد پوشش یکنواخت و صاف نحوه استفاده:جهت استفاده از این محصول با قلم موی رژگونه به صورت رفت و برگشتی بر روی استخوان گونه بکشید تا برجسته گردد

لوازم آرایشی مک

بیشتر بخوانید :

کلیپ آموزش ۲۹ ترفند آرایش صورت و ساخت لوازم آرایشی

لوازم آرایش تارت Tarte یک راز طلایی از آرایش

با لوازم آرایشی برند نارس NARS جذابیت زنانه ی خود را بیشتر کنید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits