دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عطر خنک زنانه - عطرهای تابستانی زنانه با ماندگاری بالا
8
زمان مطالعه: 24 دقیقه
در آستانه فصلي هستيم كه هوا گرم‌تر از هميشه است، بهتر است سري به شيشه عطرتان بزنيد و اگر عطرتان هنوز گرم و شيرين است براي روزهاي گرمي كه در پيش داريد عطري با رايحه تلخ و سرد يا خنك و ترش و ميوه‌اي تهيه كنيد. هيچ‌چيز خوشايندتر از آن نيست كه در گرما...

1- عطر خنک زنانه : ادو پرفيوم زنانه ايو روشه مدل Comme Une Evidence حجم 100 ميلي ليتر

 ادو پرفيوم زنانه ايو روشه
عطر خنک زنانه - ادو پرفيوم زنانه ايو روشه

عطر خنک زنانه - ادکلان خنک زنانه - ادکلان خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين , خنک, خوراکي, طبيعت, گل
ساختار رايحه: ميوه, خاک و زمين, گياهان معطر, گل
قیمت تقریبی : 170000 تومان

عطرهای گلی و میوه‌ای معمولاً موردپسند بیشتر بانوان هستند. یکی از این نوع عطرها در سال 2003 معرفی شده است. این ادو پرفیوم محصولی از برند مشهور و فرانسوی «ایو روشه» (Yves Rocher) است. عطر موردبحث «Comme Une Evidence» نام دارد. طراحی و فرمولاسیون Comme Une Evidence توسط عطرساز مشهور «آنیک مناردو» (Annick Menardo) انجام شده است. این عطر بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری Comme Une Evidence بسیار ساده و شیک ساخته شده است. مایع درون شیشه به رنگ صورتی است و روی شیشه دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ صورتی است و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روی شیشه نام Comme Une Evidence و نشان تجاری ایو روشه را مشاهده می‌کنید.

جالب است بدانید که Comme Une Evidence حجمی 100 میلی‌لیتری دارد. به‌محض اولین اسپری از ایو روشه Comme Une Evidence بوی ریواس و برگ بنفشه در فضای اطرافتان پر می‌شود. بوی شیرین و خنک این ترکیب میوه‌ای شادی و انرژی زیادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل رز و زنبق دره تشکیل می‌شوند. بوی این ترکیب گلی انرژی مثبت و هیجان زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، مشک و خزه‌ی اوک‌موس ساخته می‌شوند. پس از استشمام این نت‌ها احساس تازگی و اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهید داشت. خرید عطر ایو روشه Comme Une Evidence با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، بطری زیبا و خاص، حجم 100 میلی‌لیتری و برند ارزشمندش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار راضی‌کننده خواهد شد.

divider

2- ادکلان خنک زنانه : ادو پرفيوم مايسترو مدل Di Parma حجم 100 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: تلخ ,خنک
ساختار رايحه: ادويه , اسموکي , چاي
قیمت : 95000 تومان

ادکلن خنک زنانه
ادکلن خنک زنانه

ادو پرفیوم «Di Parma» محصولی خاص و باکیفیت از برند خوش‌نام مایسترو است که هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است. این ادو پرفیوم رایحه‌ای خنک و تلخ دارد که برای فصول گرم سال مناسب است. Di Parma حجم 100میلی‌لیتری دارد که تا مدت‌ها شما را از تهیه‌ی عطر جدید بی‌نیاز می‌سازد. با اولین اسپری Di Parma روی پوست، متوجه نت‌های چای و ادویه خواهید شد. این نت‌ها رایحه‌ای خنک و تلخ را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی نت‌های میانی، یعنی نت های گلی و مشک از راه می‌رسند و تعادل مناسبی را برقرار می‌کنند.

پس از مدتی نسبتا طولانی نت‌های پایانی، یعنی رزین و چوب گایاک این ترکیب جادویی را تکمیل می‌کنند. انتخاب عطر مناسب، فراتر از انتخاب برند است. عطری مناسب ماست که با شخصیتمان سازگار باشد یا بهتر بگوییم، عطری که استفاده می‌کنیم، تکمیل‌کننده‌ی کاراکتر ماست. برخی ترجیح می‌دهند همیشه از یک عطر استفاده کنند و آن را اصطلاحا امضای خود قرار دهند. برخی دیگر بنا بر حال‌‌وهوای آن لحظه، عطر خود را انتخاب و روزشان را آغاز می‌کنند.

اگر از بهترین ساعت، پوشاک و کفش هم استفاده کنید، بدون یک عطر مناسب، استایلتان کامل نمی‌شود. یک عطر خوب تا حد زیادی اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد. عطر خوب به معنای عطر گران‌قیمت نیست؛ منظورمان عطری است که با پوشش و ظاهر شما هم‌خوانی داشته باشد و علاوه‌بر خودتان، اطرافیان هم از آن لذت ببرند. اگر شما یک عطر (حتی بسیار گران‌قیمت) بخرید و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید، احتمالا بازخوردهای منفی از اطرافیان دریافت می‌کنید. همین مسئله باعث دلسردی شما می‌شود یا ممکن است رایحه‌ی آن برایتان تکراری و خسته‌کننده شود. اگر به‌دنبال یک عطر تابستانی با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، Di Parma می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

divider

ادکلن خنک زنانه

3- عطر مخصوص تابستان : ادوپرفیوم زنانه ایوز د سیستل مدل Sanderling حجم 100ml

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: خنک
ساختار رايحه: چوب , مرکبات , گياهان معطر
قیمت تقریبی : 60000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

نوع رايحه : خنک
ساختار رايحه : چوب , مرکبات , گياهان معطر
نت آغازي : ترنج ,جعفري , نت هاي سبز
نت مياني : ياسمن , گل رز , ياس بنفش
نت پاياني : نت هاي چوبي , وانيل , مشك

divider

4- عطر خنک زنانه - ادکلان خوشبوی زنانه : ادو پرفيوم زنانه لانکوم مدل Tresor In Love حجم 75 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين , خنک , خوراکي , طبيعت , گل
ساختار رايحه: ميوه , ادويه , چوب , مرکبات , گل
قیمت تقریبی : 440000 تومان

عطر لانکوم زنانه
عطر خنک لانکوم - عطر خنک زنانه

یکی از عطرهای مهم و پرفروش «لانکوم» (Lancome) در ماه مارس سال 2010 معرفی شده است. این ادو پرفیوم زنانه «Tresor In Love» نام دارد. Tresor In Love بوی ملایم و تقریباً خنکی دارد. استفاده از این عطر در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. Tresor In Love حجمی 75 میلی‌لیتری دارد و برای استفاده‌های روزمره تا مدت قابل‌توجهی کافی خواهد بود. طراحی و فرمولاسیون Tresor In Love توسط دو عطرساز مشهور با نام های «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) و «ورونیکا نایبرگ» (Veronique Nyberg) انجام شده است.

بطری به شکل یک استوانه‌ی چندضلعی طراحی شده و بسیار خوش‌دست به نظر می‌رسد. روی بطری نام Tresor In Love با رنگ مشکی کار شده است. یک گل رز مشکی‌رنگ روی گردن بطری دیده می‌شود. این گل پارچه‌ای حالت زنده و شیکی به Tresor In Love اضافه می‌کند. با اسپری کردن Tresor In Love روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، فلفل صورتی، گلابی و شلیل خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای و تند شادی و انرژی خوبی را به شما منتقل می‌کند.

پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب گل رز طائف، رز، بنفشه و هلو ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب گلی انرژی مثبت فراوانی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک و چوب سدر ویرجینیا ساخته می‌شوند. بوی این نت‌های چوبی اعتمادبه‌نفس و هماهنگی درونی شما را بیشتر می‌کند. خرید عطر لانکوم Tresor In Love با توجه حجم 75 میلی‌لیتری، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول و بطری زنانه‌اش برای شما به خاطره‌ای خوش تبدیل خواهد شد. این عطر برای هدیه دادن هم مناسب است.

divider

5- عطر خنک مخصوص روزهای گرم : ادو پرفيوم زنانه فراگرنس ورد مدل Zan حجم 100 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين ,تند ,خنک ,خوراکي , طبيعت
ساختار رايحه: ميوه , چوب , مرکبات , گياهان معطر , گل
قیمت تقریبی : 55000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

برند اماراتی و خوش‌نام Fragrance World که سال‌ها است در زمینه طراحی عطر و ادکلن فعالیت دارد، در سال 2015 میلادی اقدام به طراحی عطر زنانه‌ی Zan با رایحه‌ای این ادو پرفیوم زنانه بوی ملایم و تقریباً خنکی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌غیراز زمستان پیشنهاد می‌شود. برند فراگرنس ورد تمرکز خود را برروی تولید عطرهای با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه قرار داده است و برخی از عطرهای خود را با الهام از عطرهای پرطرفدار طراحی می‌کند.

این محصول هم با الهام از عطر بسیار مشهور Zen از برند ژاپنی Shiseido طراحی شده است. این عطر حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و با توجه به غلظت خوبش تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌‎کند. به‌محض اولین اسپری از Zan روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال، نارنج، گریپ‌فروت، آناناس و گل رز خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای با بوی شیرینش شادی و انرژی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند.

نت‌های میانی از گل فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب قرمز ساخته شده‌اند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را در شما بیشتر می‌کنند. با گذشت زمانی طولانی‌تر شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید شد. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی، چوب سدر، بخار معطر، عنبر و مشک ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب هیجان و تمرکز ویژه‌ای را به شما هدیه می‌کند. خرید عطر Zan با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری خوب، شیشه‌ی جذاب و شیک و حجم 100 میلی‌لیتری‌اش بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

divider

6- ادکلان خنک زنانه : ادو تويلت زنانه بربري مدل My Burberry حجم 90 ميلي ليتر

نوع رايحه: شيرين , خنک ,طبيعت , گل
ساختار رايحه: خاک و زمين , گياهان معطر , گل
کشور مبدا برند: انگلستان
قیمت تقریبی : 360000 تومان

عطر خنک مردانه
ادکلن خنک زنانه - عطر مخصوص تابستان

یکی از عطرهای خاص زنانه در سال 2014 معرفی شده است. این ادو پرفیوم محصولی از برند نام‌آشنای «بربری» (Burberry) است. عطر موردبحث «مای بربری» (My Burberry) نام دارد. مای بربری بوی شیرین، گلی و تقریباً خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار مناسب است. عطر موردبحث حجمی برابر با 90 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی عنوان عطر شماره یک شما را یدک خواهد کشید. این عطر انگلیسی توسط عطرساز مشهور «فرانسوا کورکجیان» (Francois Kurkdjian) طراحی شده است.

در تمام مدت استفاده از My Burberry بوی گل و گیاهان معطر را استشمام خواهید کرد. بطری My Burberry خیلی لوکس و زیبا طراحی شده و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. مایع درون شیشه به رنگ طلایی است و از روی شیشه دیده می‌شود. روی شیشه نام My Burberry با رنگ طلایی چاپ شده است. دور گردن بطری یک روبان طلایی به شکل یک پاپیون بسته شده و طرح کلی My Burberry را زیباتر کرده است. درپوش بطری با رنگ طلایی‌اش روی سر My Burberry خودنمایی می‌کند.‌

با اولین اسپری از بربری My Burberry روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی شکوفه‌ی لیمو و گل نخود خواهید شد. این نت‌های گلی و گیاهی طراوت و شادی را در شما ایجاد می‌کنند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌‎های میانی از ترکیب گل فریزیا، صدتومانی و شکوفه‌ی هلو ساخته می‌شوند. این ترکیب گلی هیجان و انرژی مثبت را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌‌های پایانی از ترکیب گل رز، خزه‌ی اوک‌موس و مشک ساخته‌شده‌اند.

بوی این عناصر طبیعی، تعادل روحی و اعتمادبه‌نفس را در شما بیشتر می‌کند. خرید عطر بربری My Burberry با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب، حجم 90 میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

divider

7 - عطر خنک زنانه : ادو پرفيوم زنانه ماريا کري مدل Forever حجم 100 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين¡ خنک¡ خوراکي¡ طبيعت¡ گل
ساختار رايحه: ميوه¡ چوب¡ صمغ¡ خاک و زمين¡ گياهان معطر¡ گل
قیمت تقریبی : 160000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

«ماریا کری» (Mariah Carey) در سال 2009 یکی از عطرهای معروف و مهمش را معرفی کرده است. این برند آمریکایی عطر جدیدش را در آن سال «فور اِوِر» (Forever) نام‌گذاری کرد. Forever بر اساس زندگی شخصی و حرفه‌ای خود ماریا کری ساخته شده است. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و برجسته «Olivier Gillotin» انجام داده است. Forever حجمی برابر با 10 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی عطر شماره یک شما خواهد بود.این عطر بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. بطری Forever بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. این شیشه به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. شیشه به شکل سنگ‌های قیمتی طراحی شده است.

مایع درون بطری بی‌رنگ بوده و از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. گردن بطری به شکل یک استوانه‌ی طلایی‌رنگ ساخته شده است. درپوش بطری با قد بلندش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. به‌محض اولین اسپری از ماریا کری Forever روی پوست و محل نبضتان بوی شکوفه‌ی پرتقال، سیب سبز و گل نیلوفر را استشمام خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای و گیاهی طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند.

این نت‌ها از گل گاردنیا، زنبق دره و مریم تشکیل شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از مشک، چوب صندل و گیاه پاتچولی تشکیل می‌شوند. این ترکیب سه‌گانه و کلاسیک تمرکز و تعادل روحی بیشتری را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر ماریا کری Forever با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه‌ی جذاب و بوی خنکش برای شما بسیار خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد. این شیشه به‌خوبی میز شما را تزیین می‌کند.

divider

8- عطر خنک زنانه : ادو پرفيوم زنانه شوپارد مدل Happy Spirit حجم 75 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين¡ خوراکي¡ طبيعت¡ گل
ساختار رايحه: ميوه¡ چوب¡ مرکبات¡ خاک و زمين¡ گياهان معطر¡ گل
قیمت تقریبی : 140000 تومان

ادکلان خنک زنانه
ادکلان خنک زنانه

خانم‌هاي جوان معمولاً به حفظ آراستگي ظاهري خود اهميت ويژه‌اي مي‌دهند. يکي از وسايل مهم در اين امر، عطري است که با سليقه‌ي آن‌ها و فضايي که در آن هستند هماهنگ باشد. برند معروف «شوپارد» (Chopard) براي خانم‌هايي که از عطرهاي شيرين استفاده مي‌کنند، در سال 2007 يکي ديگر از عطرهاي منحصر به فرد خود را معرفي کرد. اين ادو پرفيوم «هپي اسپيريت» (Happy Spirit) نام دارد. طراحي و فرمولاسيون اين ادو پرفيوم توسط «دومينيک روپيون» (Dominique Ropion) انجام شد. با اولين نگاه به هپي اسپيريت متوجه شکل قلب مانند شيشه‌ي آن خواهيد شد. اين بطري براي خانم‌هاي رومانتيک و احساساتي بهترين هديه به شمار مي‌آيد. در بطري به رنگ صورتي ملايم با سنگ‌هاي همرنگ خود تزيين شده است. با حجم کمي که هپي اسپيريت از فضاي کيف دستي شما اشغال مي‌کند، به راحتي مي‌توانيد آن را با خود حمل کنيد.


وقتي هپي اسپيريت را روي لباس يا محل نبض خود اسپري مي‌کنيد، بوي پرتقال تلخ و تمشک به سرعت در فضاي اطراف پخش مي‌شود. نتيجه‌ي اين رايحه شروع کار هپي اسپيريت است. در ادامه و پس از مدتي شاهد منحرف شدن مسير نت‌هاي آغازي به سمت نت‌هاي مياني خواهيد بود. گل پيچ امين‌الدوله و اسمانتوس ترکيبي جادويي و خاص با شيريني زايدالوصفي را ايجاد مي‌کنند. با گذشت زماني قابل‌توجه نت‌هاي مياني کم‌کم جاي خود را به عنبر، مشک و چوب کشمير مي‌دهند. نت‌هاي انتهايي علاوه بر حفظ شيريني نت‌هاي قبلي، گرماي ملايمي را براي ماندگاري روي محل اسپري ايجاد مي‌کنند.

divider

9 - عطر خنک زنانه : ادو پرفيوم زنانه امپر مدل Legend Femme حجم 80 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: خنک , خوراکي ,طبيعت
کشور مبدا برند: امارات
قیمت تقریبی : 75000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

آيا شما هم از آن دسته خانم‌هايي هستيد که دوست دارند هميشه مرتب و آراسته به نظر برسند؟ اگر جواب شما مثبت باشد، حتما از طرفداران پر و پا قرص عطرهاي گرم و شيرين هستيد. اين عطرها علاوه بر ايجاد بوي خوش براي شما و اطرافيانتان، شادي و نشاط را نيز به جمع شما اضافه مي‌کند. يکي از جديدترين عطرهاي شيرين محصولي است از شرکت اماراتي «امپر» (Emper) . اين ادو پرفيوم زنانه، «لجند فم» (Legend Femme) نام دارد. اگر دوست يا مادر شما نيز به اين نوع عطرها علاقه دارند، با توجه به قيمت مناسب و منطقي لجند فم، مي‌توانيد براي خوشحال کردن آن‌ها، اين عطر را به ايشان هديه دهيد. اگر به بطري اين عطر نگاهي کرده باشيد، بدون شک اولين ويژگي که توجه شما را به خود جلب کرده، رنگ طلايي آن بوده است.

اين رنگ به شما آرامش زيادي مي‌دهد. شکل بطري و در آن کاملا منحصر به فرد و جديد است؛ پس وقتي آن را از کيف خود درآوريد، بدون شک اطرافيان از شما درباره‌ي لجند سوالات زيادي مي‌کنند. روي بطري با يک تکه چرم روشن پوشيده شده است. پس وقتي آن را در دست داريد، ديگر نگران افتادن و شکستن آن نخواهيد بود. نام Legend Femme به وضوح روي اين روکش چرمي، ديده مي‌شود. بند قهوه‌اي رنگي که در قسمت بالاي شيشه قرار گرفته، يکي ديگر از چيزهايي است که اين عطر را از ساير عطرها متمايز کرده است.

اگر لجند را روي پوست خود و در محل نبض يا لباس خود اسپري کنيد، در همان لحظات ابتدايي بوي نارنج و تمشک را احساس مي‌کنيد. اين ترکيب شيرين و طبيعي، شادي و نشاط را به شما مي‌بخشد. در ادامه و با گذشت زمان اين رايحه جاي خود را به نت‌هاي مياني خواهد داد. نت مياني از ترکيب بوي گل ياسمين، زنبق و چوب صندل تشکيل شده است. پس از مدتي طولاني، شاهد جايگزيني نت‌هاي انتهايي که از وانيل، عنبر و مشک تشکيل شده خواهيد بود. گرماي اين نت‌ها تا انتهاي مدت اثرگذاري لجند احساس مي‌شود.

divider

10 - عطر خنک زنانه : ادو پرفيوم زنانه کارلوف مدل Lady حجم 88 ميلي ليتر

نوع: ادو پرفيوم
نوع رايحه: شيرين , خنک , خوراکي , طبيعت , شرقي , گل
ساختار رايحه: ميوه , چوب , مرکبات , گياهان معطر ,گل
قیمت تقریبی : 92000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

در سال 2011 یکی از محبوب‌ترین عطرهای شرقی و زنانه معرفی شده است. این ادو پرفیوم را برند مشهور و فرانسوی «کارلوف» (Korloff) طراحی و تولید می‌کند. عطر موردبحث با نام «لیدی» (Lady) شناخته می‌شود. لیدی بوی شیرینی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌ویژه تابستان پیشنهاد می‌شود. Lady با حجم 88 میلی‌لیتری و بطری زیبایش مدتی طولانی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری Lady بسیار شیک و کلاسیک طراحی شده است و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود.

این شیشه به رنگ طلایی است و روی آن نشان تجاری کارلوف و نام Lady با رنگ مشکی دیده می‌شود. درپوش طلایی بطری درخشش خوبی در نور دارد. این درپوش شکلی هندسی دارد. در تمام مدت استفاده از Lady بوی گل، چوب و مرکبات را استشمام خواهید کرد. پس از اسپری‌کردن Lady روی پوست و محل نبضتان به‌سرعت بوی پرتقال، پرتقال ماندارین و گلابی را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای شادی و انرژی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال آفریقایی و گل مریم ساخته شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند.

پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب صندل و چوب سدر ویرجینیا تشکیل می‌شوند. بوی مشک و چوب اعتمادبه‌نفس شما را به شکل عجیبی بالا می‌برد. خرید عطر کارلوف Lady با توجه به حجم 88میلی‌لیتری، بطری محکم، خاص و خوش‌دست، برند معتبر، پخش بو و ماندگاری مناسب و قیمت نه‌چندان بالایش بسیار منطقی به نظر می‌رسد. این عطر به‌راحتی در کیف دستی بانوان یا داشبورد خودروی آنان جا می‌شود

همچنین بخوانید :

12 عطر خنک زنانه -معرفی عطرهای تابستانی با ماندگاری بالا برای خانمهای خوش سلیقه

پیشنهاد 12 عطر مردانه ارزان قیمت خوشبو با ماندگاری بالا

10 عطر خنک جذاب مردانه از نظر خانمها - ماندگارترین و خوشبوترین ادکلن های خنک مردانه

10 عطر و ادکلن برتر و پرفروش زنانه لانکوم (Lancome)

10 عطر برتر مردانه سال 2018

عطر خنک زنانه با ماندگاری بالا

divider

11 - عطر خنک زنانه : ادو تويلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 ميلي ليتر

نوع: ادو تويلت
نوع رايحه: شيرين , خنک , خوراکي , طبيعت , گل
ساختار رايحه: ميوه , چوب , مرکبات , اقيانوس , گل
قیمت تقریبی : 245000 تومان

عطر تابستانی زنانه
عطر تابستانی زنانه

برند ايتاليايي «ورساچه» (Versace) در سال 2006 با الهام از عطر Crystal Noir يکي از بهترين عطرهاي زنانه‌اش را معرفي کرد. اين ادو تويلت «برايت کريستال» (Bright Crystal) نام دارد. طراحي و فرمولاسيون اين عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موريلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. روزهاي بهاري و تابستاني، بهترين زمان استفاده از اين عطر ميوه‌اي هستند. روي بطري برايت کريستال نشان ورساچه و در پايين آن نام اين عطر با رنگ سياه چاپ شده و ديده مي‌شود. مايع صورتي‌رنگ درون بطري از روي شيشه‌ي شفاف اين عطر به‌خوبي ديده مي‌شود.

در بطري با اندازه‌ي بزرگ و طرح الماس مانندش وزن خوبي به ترکيب کلي اين عطر اضافه کرده است. وقتي Bright Crystal را روي پوست و محل نبض يا لباستان اسپري کنيد، به‌سرعت متوجه بوي ميوه‌ي يوزو، انار و نت‌هاي آبي خواهيد شد. اين ترکيب شيرين و خنک، هيجان و شادي دروني و عميقي را در شما ايجاد مي‌کند. با گذشت زمان، نت‌هاي آغازي جاي خود را به نت‌هاي مياني خواهند داد. نت‌هاي مياني از ترکيب گل ماگنوليا، نيلوفر آبي و گل صدتوماني چيني تشکيل‌شده‌اند.

بوي اين گل‌ها، علاوه بر ايجاد حس آرامش، انرژي مثبت فراواني را هم به شما منتقل مي‌کند. در ادامه و پس از مدتي طولاني، نت‌هاي پاياني از راه رسيده و جاي نت‌هاي مياني را مي‌گيرند. اين نت‌ها از مشک، چوب ماهون و عنبر تشکيل‌شده‌اند. با استشمام بوي اين ترکيب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحي و هيجان جاي آن را مي‌گيرد. خريد ادو تويلت برايت کريستال از برند ورساچه، با توجه به بوي خوب، ماندگاري بالا و طراحي شيشه‌ي منحصربه‌فردش براي شما بسيار خاطره‌انگيز خواهد بود.

divider

12 - عطر خنک زنانه : ادو تويلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Blue Drop حجم 100 ميلي ليتر

نوع: ادو تويلت
نوع رايحه: شيرين , خنک
ساختار رايحه: ميوه , ادويه , مرکبات , گياهان معطر , گل
قیمت تقریبی : 127000 تومان

عطر خنک زنانه
عطر خنک زنانه

برند اسپانیایی «خسوس دل پوزو» (Jesus Del Pozo) در سال 2012، یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را طراحی و معرفی کرد. این ادو تویلت «هالویین بلو دراپ» (Halloween Blue Drop) نام دارد. این عطر شیرین، گلی و خنک برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر را یک عطرساز ایرانی به نام «حمید مرآتی کاشانی» (Hamid Merati-Kashani) انجام داده است. بطری این عطر، بسیار ساده و جذاب طراحی شده است.

در پایین این شیشه یعنی روی قسمت فلزی آن، نام هالویین به‌خوبی حک شده و دیده می‌شود. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی مات این عطر نمایان است. در بطری با جنس فلزی و حالت کروی‌اش، وزن خوبی را به شکل کلی این عطر بخشیده است.به‌محض اینکه این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی سیب، مرکبات و اسطوخودوس خواهید شد. این نت‌های مرکباتی، میوه‌ای و شیرین، طراوت و تازگی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کنند. پس از مدتی، شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید بود.

این نت‌ها از گل یاسمین و بنفشه تشکیل ‌شده‌اند. بوی گل یاسمین، آرامش، انرژی مثبت و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دارچین، عنبر، نت‌های تند و مشک تشکیل ‌شده‌اند. ترکیب این عناصر، حس اعتمادبه‌نفس و تمرکز را در شما تقویت می‌کند. خرید عطر خسوس دل پوزو Halloween Blue Drop با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه‌ی زیبا، قیمت مناسب و برند شناخته‌شده‌اش برای شما به خاطره‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits