دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این عطرهای ارزان قیمت مردانه همیشه خوش بو باشید

پیشنهاد ۱۲ عطر مردانه ارزان قیمت خوشبو با ماندگاری بالا

با این عطرهای ارزان قیمت مردانه همیشه خوش بو باشید
48
زمان مطالعه: 14 دقیقه
زمانی که صحبت از ادکلن های ارزان قیمت مردانه می شود خبر خوب این است که گزینه های بسیار خوبی وجود دارند که علاوه بر ارزان بودن رایحه خوبی نیز دارند. درحالی که اکثر مردان دوست دارند همیشه با ظاهری آراسته و با بوی خوش در جامعه حاضر شوند اما بیشتر مردان...

عطر ارزان مردانه

شماره یک عطر ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه اینتسا مدل Gentleman حجم 100 میلی لیتر / Intesa Gentleman Eau De Toilette For Men

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین - تند - گرم - خوراکی - طبیعت
ساختار رایحه: میوه ادویه وانیل چوب مرکبات گیاهان معطر چرم
قیمت تقریبی : 45000 تومان

عطر مردانه ارزان قیمت
عطر مردانه ارزان قیمت تویلت مردانه اینتسا

بهترین ادکلن ارزان قیمت مردانه

معرفی اجمالی ادو تویلت مردانه اینتسا مدل Gentleman حجم 100 میلی لیتر

ادو تویلت‌های مردانه معمولا بوی تندی دارند. این ویژگی در طول روز و استفاده‌های مکرر، حال و هوای آقایان را عوض کرده و انرژی خوبی به آنان می‌دهد. یکی از این عطرها محصولی از برند آمریکایی اینتسا (Intesa) است. عطر موردبحث «جنتلمن» (Gentleman) نام دارد. جنتلمن بوی تند و گرمی دارد. استفاده از این عطر در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. ادو تویلت Gentleman حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری Gentleman بسیار شیک و دوست‌داشتنی ساخته شده و به‌خوبی در دست آقایان قرار می‌گیرد.

شیشه‌ی Gentleman رنگی سیاه و شکلی هندسی دارد. روی بطری نشان تجاری اینتسا و نام Gentleman با رنگ سفید دیده می‌شود. درپوش بطری هم به رنگ مشکی است و شکلی استوانه‌ای دارد. پس از اسپری کردن اینتسا Gentleman روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی مرکبات خواهید شد. بوی شیرین این نت آغازی انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند.

در ادامه و با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به سمت نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب جوز هندی و چوب صندل ساخته می‌شوند. بوی تند و شیرین این ترکیب چوبی هیجان و تازگی را به شما منتقل می‌کند. اما پس از مدتی شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیب چرم، گیاه پاتچولی و وانیل ساخته شده‌اند.

بوی تند و شیرین این ترکیب پایانی تمرکز و هیجان شما را بیشتر خواهد کرد. خرید عطر اینتسا Gentleman با توجه به بوی شیرین و گرم، حجم 100 میلی‌لیتری، شیشه‌ی محکم و جمع‌وجور و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

همچنین بخوانید : ۱۵ راهکار اساسی برای تشخیص عطر اصل از تقلبی | عطر فیک را بشناسید

divider

شماره دو عطر مردانه ارزان قیمت - ادوپرفیوم مردانه امپر پرایو مدل Chocolat حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو کلن
نوع رایحه: شیرین - گرم - طبیعت
ساختار رایحه: شکلات
قیمت تقریبی : 38000 تومان

عطر مردانه ارزان قیمت
ادوپرفیوم مردانه امپر پرایو مدل Chocolat

divider

عطر شماره 3 ارزان قیمت مردانه - ادو پرفیوم مردانه آنیل مدل One Million حجم 30 میلی لیتر

نوع: ادو پرفیوم
نوع رایحه: شیرین گرم
کشور مبدا برند: ایران
قیمت تقریبی : 26000 تومان

عطر ارزان قیمت مردانه
ادو پرفیوم مردانه آنیل مدل One Million

نت اولیه:گریپ فروت ، نعناع ، ماندارین

نت میانی:رز ، دارچین ، ادویه جات

نت پایانی:چرم ، چوب صندل سفید ، عنبر ، نعناع اندونزیایی

عطر مردانه ارزان قیمت

divider

عطر شماره 4 ارزان قیمت مردانه - ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Mons Montis حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو پرفیوم
نوع رایحه: شیرین، تند، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
ساختار رایحه: ادویه، چوب، گیاهان معطر، گل
قیمت تقریبی : 39000 تومان

ادکلان خنک مردانه
ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Mons Montis

ساختار رایحه : ادویه، چوب، گیاهان معطر، گل
نت آغازی : ادویه
نت میانی : نت‌های چوبی و نت‌های گلی
نت پایانی : نت‌های چوبی

divider

عطر شماره 5 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه شوینون حجم 30میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین
کشور مبدا برند: فرانسه
قیمت تقریبی : 48000 تومان

عطر ارزان قیمت مردانه خنک
ادو تویلت مردانه شوینون

نت آغازی : ارتمیزیا-زیره سبز-دانه سرو کوهی
نت میانی : زنبق-رز-یاس
نت پایانی : خزه- تمشک

عطر شماره 6 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه امپر مدل 6th Sense حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین، تند، گرم، خوراکی، طبیعت
ساختار رایحه: میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر
قیمت تقریبی : 23000 تومان

عطر مردانه با قیمت مناسب
ادو تویلت مردانه امپر مدل 6th Sense

عطرهایی که برای استفاده‌های روزمره و به‌اصطلاح دم‌دستی طراحی می‌شوند معمولاً قیمت بالایی ندارند. یکی از برندهایی که در زمینه‌ی ساخت این نوع عطرها سابقه‌ی خوبی دارد «امپر» (Emper) نام دارد. این برند اماراتی عطرهای زیادی در کارنامه‌اش دارد. یکی از عطرهای مردانه‌ی امپر که تحت برند پرایو (Prive) ساخته می‌شود با نام «6th Sense» شناخته می‌شود.

این عطر به شکل عجیبی با حس ششم شما سروکار دارد. 6th Sense بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال پیشنهاد می‌شود. در تمام مدت استفاده از این عطر بوی ادویه، چوب، گیاهان معطر، مرکبات و میوه را استشمام خواهید کرد. 6th Sense حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری 6th Sense بسیار خاص و منحصربه‌فرد ساخته شده است. روی شیشه نام 6th Sense را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود.

درپوش 6th Sense به رنگ مشکی است و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. به‌محض اولین اسپری از 6th Sense روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی مرکبات، میوه و نت‌های گیاهی خواهید شد. بوی شیرین این نت‌های طبیعی طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند.

نت‌های میانی از گیاه پاتچولی، چوب و ادویه تشکیل شده‌اند. بوی این نت‌‌های چوبی و گیاهی انرژی مثبت و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌‎شوند. این نت‌ها از چوب سدر، عنبر و مشک ساخته می‌شوند.

بوی مشک اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر امپر پرایو 6th Sense با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب، حجم 100 میلی‌لیتری و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار لذت‌بخش به نظر می‌رسد. با توجه به قیمت منطقی و نه‌چندان بالای این عطر می‌توانید آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه بدهید.

divider

عطر شماره 7 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه نوپرفامز مدل Cluedo Code Red حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: تند، تلخ، گرم، خوراکی، طبیعت
ساختار رایحه: ادویه، چوب، گیاهان معطر
قیمت تقریبی : 34000 تومان

عطر مردانه زیر پنجاه هزار تومان
ادو تویلت مردانه نوپرفامز مدل Cluedo Code Red

ادکلان ارزان مردانه

اگر به فکر تهیه‌ی عطری مقرون به‌صرفه هستید (Cluedo Code Red) برند «نوپرفامز» (Nu Parmums) انتخابی مناسب خواهد بود. این عطر از بوی گرم، تلخ و تند برخوردار است و انتخاب بسیار مناسبی برای آقایان به‌شمار می‌آید. شیشه‌ی این ادو تویلت بسیار ساده طراحی شده است و چندان جلب ‌توجه نمی‌کند؛ یک مکعب‌مستطیل کشیده که تنها چیزی که می‌توان روی آن مشاهده کرد عبارت Cluedo Code Red است.

اگر مناسبتی مثل تولد یا سالگرد ازدواج در پیش دارید، می‌توانید روی این عطر حساب ویژه‌ای به‌عنوان هدیه باز کنید. اگر Cluedo Code Red را روی پوست خود و در محل نبض و یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی چوب سدر و مشک خواهید شد. این ترکیب، نشاط و شادی بسیار زیادی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی، شاهد تغییر مسیر بو به سمت‌وسوی رایحه‌های گرمسیری و اسطوخودوس خواهید شد.

وقتی مدتی از این حالت گذشت، متوجه جانشینی نت‌‎های پایانی به جای نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های پایانی از ترکیب هل و فلفل سیاه تشکیل می‌شوند. ادو تویلت مردانه‌ی نوپرفامز مدل Cluedo Code Red با بوی تند و گرمش، برای همراهی شما در فعالیت‌های روزمره و مهمانی‌های مهم بسیار مناسب به نظر می‌رسد. فصول سرد و انتهایی سال، بهترین زمان استفاده از این ادو تویلت است. این عطر باتوجه به قیمت مناسب، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

divider

عطر شماره 8 ارزان قیمت مردانه - ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Urban حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو پرفیوم
نوع رایحه: شیرین خنک خوراکی طبیعت گل
ساختار رایحه: چوب مرکبات گیاهان معطر گل
قیمت تقریبی : 54000 تومان

عطر مردانه ارزان
ادو پرفیوم مردانه ماریاژ مدل Urban

ادو پرفیوم مردانه‌ی Urban یکی از محصولات موفق کمپانی «ماریاژ» (Maryaj) است. این ادوپرفیوم از رایحه‌ای خنک و چوبی برخوردار است. نت‌های آغازین Urban را لیمو و نارنج تشکیل می‌دهند که بلافاصله پس از اسپری‌کردن، به مشام می‌رسند و احساس طراوت و تازگی دل‌نشینی را القا می‌کنند. نت‌های میانی این ادوپرفیوم را هم گل‌های رزو یاسمین تشکیل داده‌اند که در کنار یکدیگر تعادل مطلوبی برقرار می‌کنند.

در انتها با نت‌های چوبی و عنبر، این ترکیب سحرآمیز کامل شده و هرم بویایی آن شکل می‌گیرد. با این توصیف، ادوپرفیوم Urban را می‌توان برای تمامی فصول سال مناسب دانست؛ همچنین با توجه به حجم و قیمت به‌صرفه‌اش می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای هدیه‌دادن باشد. شیشه‌ی این ادوپرفیوم کاملا ساده و هوشمندانه طراحی شده و محتویات درون آن به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

لوگوی Maryaj و عنوان Urban هم روی این شیشه مشاهده می‌شود. برند Maryaj یکی از برند‌های مشهور اماراتی است که به واسطه‌ی تنوع زیاد و قیمت مناسب محصولاتش توانسته از جایگاه مطلوبی برخوردار شود. عطر‌ها به انواع مختلفی از جمله پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و... دسته‌بندی می‌شوند.

تفاوت این دسته‌ها در میزان غلظت و درصد اسانس آن‌هاست. ادوپرفیوم‌ یکی از خالص‌ترین نوع عطر‌هاست که از 15 تا 20 درصد اسانس تشکیل می‌شود. اگر به‌دنبال عطری چهارفصل با کیفیت مناسب هستید، Urban می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان باشد.

divider

عطر شماره 9 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه امپر پرایو مدل Ethos حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین تند گرم خوراکی طبیعت گل
ساختار رایحه: چوب مرکبات خاک و زمین گیاهان معطر گل
قیمت تقریبی : 55000 تومان

عطر ارزان قیمت
ادو تویلت مردانه امپر پرایو مدل Ethos

«اتوس» (Ethos) نام عطر جدیدی است که توسط برند اماراتی «امپر» (Emper) تولید می‌شود. این عطر تحت برند «پرایو» (Prive) تولید می‌شود. اتوس بوی شیرین، تند و گرمی دارد و برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. روی شیشه نام Ethos Man را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی بوده و از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود.

گردن و در بطری به رنگ قهوه‌ای هستند. این شیشه‌ی خوش‌دست به‌راحتی در دست آقایان جا می‌شود. این عطر 100 میلی‌لیتر حجم دارد. به‌محض اسپری کردن Ethos روی پوست و محل نبضتان بوی لیمو، گل شمعدانی و دانه‌ی درخت سرو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب شیرین، هیجان و انرژی فراوانی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.

در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از برگ درخت سدر، دانه‌ی انیسه، چوب سدر، اسطوخودوس و گیاه پاتچولی ساخته شده‌اند. بوی شیرین این ترکیب، شادی و طراوت ویژه‌ای را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد.

نت‌های پایانی از عنبر، خزه‌ی اوک‌موس و مشک تشکیل می‌شوند. این ترکیب شیرین و طبیعی، شورونشاط را به شما هدیه می‌کند. خرید عطر Ethos با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی خاص و محکمش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

divider

عطر شماره 10 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه نوپرفامز مدل Silver Lace حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
ساختار رایحه: میوه، وانیل، مرکبات، گل
قیمت تقریبی : 45000 تومان

عطر مردانه ارزان قیمت
ادو تویلت مردانه نوپرفامز مدل Silver Lace

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و ارزان

انتخاب عطر مناسب، فراتر از انتخاب برند است. عطری مناسب ماست که با شخصیتمان سازگار باشد یا بهتر بگوییم، عطری که استفاده می‌کنیم، تکمیل‌کننده‌ی کاراکتر ماست. برخی ترجیح می‌دهند همیشه از یک عطر استفاده کنند و آن را اصطلاحا امضای خود قرار دهند. برخی دیگر بنا بر حال‌و‌هوای آن لحظه، عطر خود را انتخاب و روزشان را آغاز می‌کنند.

اگر از بهترین ساعت، پوشاک و کفش هم استفاده کنید، بدون یک عطر مناسب، استایلتان کامل نمی‌شود. یک عطر خوب تا حد زیادی اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد. عطر خوب به معنای عطر گران‌قیمت نیست؛ منظورمان عطری است که با پوشش و ظاهر شما هم‌خوانی داشته باشد و علاوه‌بر خودتان، اطرافیان هم از آن لذت ببرند.

اگر شما یک عطر (حتی بسیار گران‌قیمت) بخرید و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید، احتمالا بازخوردهای منفی از اطرافیان دریافت می‌کنید. همین مسئله باعث دلسردی شما می‌شود یا ممکن است رایحه‌ی آن برایتان تکراری و خسته‌کننده شود. اگر به‌دنبال یک عطر زمستانی با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، Silver Lace می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. نت‌های گل یاسمین و پرتقال استفاده‌شده در این ادوتویلت، شادابی و طراوت دل‌نشینی را در فصول سرد سال به همراه دارند.

divider

عطر شماره 11 ارزان قیمت مردانه - ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Picasso حجم 15ml

نوع: ادو پرفیوم
نوع رایحه: تلخ گرم
کشور مبدا برند: امارات
قیمت تقریبی : 20000 تومان

عطر ارزان قیمت مردانه
عنوان

عطری با رایحه ی گرم و تلخ که طرفداران خاص خود را دارد. از جمله عطر هایی می باشد که می توان ماندگاری بیش از یک روز را از آن توقع داشت .

divider

ادکلن مردانه خوشبو و ارزان

عطر شماره 12 ارزان قیمت مردانه - ادو تویلت مردانه باند اکسپرت مدل Classic حجم 100 میلی لیتر

نوع: ادو تویلت
نوع رایحه: شیرین تند گرم طبیعت
ساختار رایحه: چوب
قیمت تقریبی : 50000 تومان

عطر مردانه ارزان قیمت
ادو تویلت مردانه باند اکسپرت مدل Classic

ساختار رایحه چوب

divider

بیشتر بخوانید :

10 عطر و ادکلن برتر و پرفروش زنانه لانکوم (Lancome)

10 عطر برتر مردانه سال 2018

پرطرفدارترین ادکلن جهان اس تی لودر ESTEE LAUDER (مردانه و زنانه)

بهترین ادکلن های مردانه و زنانه مخصوص تابستان/خوشبوترین ادکلن های سال

عطر و ادکلن های گرم و ملایم برای یک روز سرد زمستانی

چند پیشنهاد مردانه خوشبوی بوگاتی , برای روزهای زمستانی




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (48 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ارین | ۴ سال پیش
عالی خوب بودش ولی من میخواسم سفارش بدم اخه چجوری سفارش بدم
0
3
پاسخ کارشناس:
دوست عزیز دلگرم سایت فروشگاهی نیست و مطلب صرفا برای بالاتر بردن اطلاعات شما است از سایتهای معتبر فروشگاهی خرید خود را انجام دهید.

hits