دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهمترين رمز و رازهاي آرايش و آرایشگری
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهمترين رمز و رازهاي آرايش و آرایشگری-پوست شاداب- مژه ها-آرايش چشم-خط چشم-آرايشتان طبيعي تر-مژه ها بلند و پر- بلند کردن مژه ها-رژلب-سايه چشم-موقع کشيدن خط چشم-از بين بردن خستگي و قرمزي چشم ها

مهمترين رمز و رازهاي آرايش و آرایشگری

مهمترين رمز و رازهاي آرايش و آرایشگری


1. فقط پنکک را روي قسمت هاي تيره پوست نکشيد.


براي اينکه پوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بايد سايه سياه که زير چشم مي افتد را از بين ببريد. براي اين منظور، با پنککي يک درجه روشن تر از کرم پودري که روي کل صورت زده ايد، از خط مژه ها را تا انتهاي گودي چشم و گوشه هاي بيني بپوشانيد.

2. هميشه بلافاصله بعد از اينکه از حمام بيرون مي آييد از فرمژه استفاده کنيد. وقتي مژه ها با آب گرم خيس شده باشند، راحت تر و زيباتر برمي گردند و نمي شکنند.

3. درست است که پودر ابرو بسيار خوب عمل ميکند و کاملاً طبيعي به نظر مي رسد، اما دقت کنيد که اين پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بين مي رود. براي اين منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحي خالي ابرو را پر کنيد و بعد پودر را روي آن بزنيد.

4. بعد از زدن کرم پودر روي صورت، کمي کف دست ها را به هم بماليد و بعد به آرامي آن را روي گونه ها، چانه، پيشاني و بيني بماليد. گرما باعث مي شود که پودر بهتر روي صورت بنشيند و کاملاً طبيعي جلوه کند.

5. يک راه خوب براي اطمينان از اينکه آرايشتان افراطي نشود اين است که از آخر به اول شروع کنيد: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرايش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنيد. با اينکار چهره تان روشن تر به نظر مي رسد و درنتيجه سايه و خط چشم و ريملتان را کمرنگ تر خواهيد زد و آرايشتان طبيعي تر جلوه خواهد کرد.

6. براي اينکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ريمل هاي دو سره استفاده کنيد. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر ميکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقيقه که خشک شد، سر ديگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام مي دهد را استفاده کنيد.

مهمترين رمز و رازهاي آرايش و آرایشگری

7. اگر يک روز رژلبتان تمام شد و چيزي دم دستتان نبود، نگران نباشيد خودتان هم ميتونيد رژلب درست کنيد. ابتدا انگشتتان را کمي چرب کرده و بعد درون پودر سايه چشم فرو کنيد و بعد روي لب بماليد.

8. براي مجذوب کردن بيشتر بيننده، اطمينان يابيد که بين خط مژه ها و خط چشمتان فاصله اي نباشد. ابتدا از سايه پودري استفاده کنيد بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزديک به خط مژه بکشيد. اينکار باعث مي شود که مژه هايتان هم پرتر نشان دهد.

9. موقع کشيدن خط چشم يا خط لب، سعي کنيد آرنجتان را روي جايي محکم کنيد مثل ميز توالتتان. اينکار باعث مي شود که بتوانيد خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشيد.

براي از بين بردن خستگي و قرمزي چشم ها مي توانيد از خط و سايه چشم آبي استفاده کنيد. در اين مواقع از استفاده از سايه هايي که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغواني، ي حتي قهوه اي، خودداري کنيد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits