دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اصول و نکات آرایش صورت اداری
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آرایش صورت اداری متناسب با موقعیت و مکان موردنظر انجام گرفته و نسبت به دیگر مدل های آرایش تکنیک ها و ترفندهای مخصوص به خود را دارد که خانم های شاغل در زمان حضور در محیط کاری برای داشتن ظاهری خاص می توانند از آن بهره مند شوند.

به طور کلی اغلب خانم ها برای داشتن یک ظاهر زیبا و آراسته در مکان های مختلف به آرایش کردن صورت خود می پردازند ولی باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند که هر محیطی آرایش خاص خود را می طلبد و به منظور داشتن استایلی خاص باید با تکنیک ها و فوت و فن های آن آشنا بود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای بهره مندی و آگاهی شما عزیزان مجموعه ای از انواع سبک های مختلف آرایش صورت اداری را به نمایش بگذاریم.

آرایش صورت اداری و رسمی و نکات طلایی آن

به منظور این که در هر محل و مکانی بتوانید بهترین سبک آرایش را داشته باشید بایستی مطابق با مکانی که در آن حضور پیدا می کنید میکاپ انجام دهید که یکی از این موارد آرایش صورت اداری می باشد. باید گفت که آرایش غلیظ برای محیط های اداری، رسمی و محل کار مناسب نمی باشد و بهتر است که در هنگام حضور در محیط کار حالت طبیعی چهره خود را حفظ کرده و سعی کنید آرایش لایت و میکاپ ملایم داشته باشید، ضمن این که این سبک آرایش زمان کمتری از شما را گرفته و ماندگاری طولانی تری دارد.

آموزش آرایش اداری و رسمی

آرایش کردن مقوله ای بوده که موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در خانم ها شده و نشانگر شادی درونی و ابراز احساسات می باشد.
بدین ترتیب همان گونه که در مجالس و مهمانی ها می توانید آرایش صورت جذابی داشته باشید با بهره مندی از یک سبک آرایش ساده رسمی نیز می توانید در محیط کاری اثرگذاری، انضباط و موفقیت خود را به دیگران نشان دهید.
اغلب بانوان شاغل و کارمند به طور معمول در زمان آماده شدن برای کار در رابطه با این که چه نوع محصولاتی را استفاده نمایند دچار سردرگمی می شوند و با توجه به این که اغلب آن ها تمایل دارند در زمان حضور در محل کار ظاهری آراسته و جذاب داشته باشند نیاز است که با ترفندهای یک مدل میکاپ اداری آشنا بوده تا در طول روز زیبایی ظاهری خود را حفظ نمایند.

 انواع سبک های شیک آرایش صورت رسمی

به منظور روشن شدن پوست و پوشش دادن انواع لک و ایرادات پوست بهتر است از یک کرم روشن کننده نزدیک به رنگ پوست استفاده نمایید ولی کرم هایی که درجه روشن کنندگی بالایی دارند را استفاده نکنید و از کرم های باکیفیت بهره مند شوید. کرم را با استفاده از اسفنج به پوست خود بمالید. برای پوست های خشک از کرم پودر و اگر پوست چربی دارید از پکیک استفاده نمایید.

حتماً بخوانید:
تکنیک های ساده میکاپ از آموزش برترین آرایشگران

تکنیک های ساده میکاپ از آموزش برترین آرایشگران

اگر در آستانه جشن عروسی قرار دارید و تمایل دارید درباره شیوه های زیبایی بیشتر بدانید در این بخش چند تکنیک خوب میکاپ را یاد بگیریداین تکنیکها از…

برای آرایش قسمت ابرو ها باید دقت نمایید که نباید ابرو ها زیاد تیره باشد بنابراین بهتر است ابرو های خود را با استفاده از سایه ابرو آرایش کرده و خیلی تیره رنگ نکنید. به منظور میکاپ چشم ها نیز از یک ریمل بادوام که حتی با سپری شدن ساعات طولانی به زیر چشم نمی ریزد استفاده کنید و بدین گونه چشم هایتان را از حالت بی روحی و سرد بودن در آورید.
برای پوشاندن تیرگی و سیاهی اطراف چشم از کمی کانسیلر پیش از کرم زدن استفاده نمایید.

آرایش صورت اداری

سعی کنید از خط چشم استفاده نکنید و یا اگر تمایل به این کار دارید یک خط چشم نازک در بالای پلک کافی می باشد. برای زدن سایه چشم نیز از رنگ های خنثی بهره مند شوید و آن را با کمک قلمو به قسمت پشت پلک خود بزنید تا سایه چشم حالت ضخیمی به خود نگیرد.
برای آرایش کردن قسمت لب ها نیز ابتدا یک رژلب که رنگ ملایمی دارد را انتخاب کرده و بهتر است رنگ خط لب و رژلب تان دارای طیف رنگی نزدیک به هم باشد. رژلب را یا استفاده از قلمو بر روی لب مالیده و بعد لب های خود را بر روی دستمال کاغذی بفشارید. سعی کنید از رژلب هایی که رنگ هایی زننده و جلف دارند در مکان های اداری استفاده نکنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits