دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بلدی خط چشمت رو محو کنی؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آموزش کشیدن خط چشم برای افرادی است که می خواهند به راحتی و حرفه ای خط چشم بکشند! خط چشم می تواند چشمانتان را جذاب تر و زیباتر نشان دهد. همان طور که می دانید خط چشم انواع گوناگون دارد.

در دنیای خط چشم های دنباله دار، سایه چشم اسموکی و یک عالمه آرایش های بولد و جذاب، گاهی وقتا میمونیم که چجوری آرایش صورت خیلی طبیعی داشته باشیم و به طبیعی ترین حالت ممکن زیبایی رو به صورتمون بیاریم. خط چشم یکی از مهم ترین لوازم آرایشی هستش که می تونه این کار رو انجام بده، اما خب همه دوست ندارن خط چشمی دراماتیک و حرفه ای داشته باشن. یکی از راه های کشیدن خط چشم اینه که طوری کشیده بشه که کسی نتونه بگه آرایش چشم داشتین! در ادامه با دلگرم همراه باشین تا در چند قدم ببینیم چجوری میشه طبیعی ترین مدل خط چشم رو داشته باشین!

کشیدن خط چشم محو و طبیعی

یک خط چشم خوب بخرین، خط چشمی که ریزش نداشته باشه و لکه لکه نشه به طبیعی موندن آرایش چشمتون در کل روز کمک میکنه. برای کشیدن خط شچم باریک بهتره که از خط چشم ضد آب مشکی تیره یا قهوه ای استفاده کنین. حتی می تونین رنگ های آلویی تیره یا خرمایی رو هم انتخاب کنین. ولی رنگ مشکی و قهوه ای قابلیت ست کردن بیشتری دارن. اگر از مداد چشم خوشتون نمیاد، میتونین خط چشم ژلی رو امتحان کنین.
حتما حتما قبل از خواب آرایش صورت و چشم هاتون رو کاملا پاک کنین تا چشم ها عفونت نکنن و مشکلی پیش نیاد براشون.

 خط چشم

خب اگر بخواین سایه چشم بزنین، بعد از زدن سایه چشم، براش زاویه دار مخصوص سایه چشم رو بردارین و کمی از خط چشم رو روش بکشین، بعدش به نزدیکترین حالت ممکن به خط مژه ببرینش. خوبیه براش خط چشم اینه که نرم و باریکه و به راحتی می تونین خط چشم ژلی رو بین مژه ها جا بدین. براش رو به ملایمت روی مژه ها بزنین و خط طبیعی چشمتون رو دنبال کنین و میبینین که خط باریک و محوی شروع به فرم گرفتن میکنه. این کار رو در طول کل پلک انجام بدین تا حالت بگیره.

نکته آرایشی حرفه ای: حتما بعد از زدن ماسکارا دیدین که بعضی جاها بین مژه ها سفید مونده و رنگی نداره. بر اساس شکل چشمتون می تونین مداد رو بردارین و خیلی ملایم و آرام این سفیدی های بین مژه رو پر کنین. حتی می تونین پلک رو کمی لیفت کنین و تایتلاینینگ انجام بدین. حواستون باشه که نوک مداد نباید تیز باشه تا آسیب نزنه.

محو کردن خط چشم

پایان آرایش با مژه های پر

فرمژه بزنین و بعد دو لایه ریمل حجم دهنده به مژه ها بزنین تا چشم ها درشت و جذاب به نظر برسن. حتما هم ریمل رو از ریشه با بالا بیارین و حتما هم با حرکات لرزشی ملایم این کار رو انجام بدین.

حتماً بخوانید:
تبدیل سایه چشم شکسته به خط چشم رنگی شیک

تبدیل سایه چشم شکسته به خط چشم رنگی شیک

اگر سایه چشمتان شکسته ان را دور نیندازید , با این ترفند به سادگی آن را به یک خط چشم تبدیل کنید. تبدیل سایه چشم شکسته به خط چشم مواد لازم: یک ظرف کوچک…

ریمل زدن

خیلی مهمه که هر شب و قبل از خوابیدن حتما آرایش صورت و چشم ها رو به خوبی پاک کنین، پوست رو تمیز کنین، مرطوب کننده بزنین و بعد بخوابین. بخصوص لوازم آرایش ضد آب که حتما باید با شیر پاک کن یا میکاپ ریمور مخصوص پاک بشن تا به چشم آسیب نزنن.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits