دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
9 ترفند ساده برای دوام و ماندگاری رژلب در طول روز
4
زمان مطالعه: 6 دقیقه
رژ لب دوست داشتنی ترین لوازم آرایش خانم ها است که تاثیر زیادی در جذابیت چهره دارد. برای اینکه رژلب دوام و ماندگاری بیشتری روی لب هایتان داشته باشد چند ترفند به شما معرفی میکنیم که با رعایت آن ها رژلب از صبح تا شب روی لب هایتان میماند.

روش هایی برای ثابت ماندن رژلب

افزایش ماندگاری رژلب با چند راهکار ساده : به گزارش دلگرم رژلب دوست داشتنی ترین لوازم آرایش خانم ها است که تاثیر زیادی در جذابیت چهره دارد اما مشکلی که وجود دارد این است که زود پاک میشود و ماندگار نیست، برای اینکه رژلب دوام و ماندگاری بیشتری روی لب هایتان داشته باشد چند ترفند به شما معرفی میکنیم که با رعایت آن ها رژلب از صبح تا شب روی لب هایتان میماند.مثلا در جشن های مختلف که دوست دارید رژلب تمام طول روز روی لب هایتان بماند و نمیخواهید مدام آینه به دست رژلب تان را تمدید کنید باید از ترفندهای عنوان شده در این بخش از دلگرم استفاده کنید.

راه های افزایش دوام رژ لب از زبان آرایشگران

1. خط لب بکشید:

دور لب ها را با خط لب شکل دهید و فرم ایده آل تان را به آن ها ببخشید، ساختار رژلب طوری است که نمیتوان دور لب ها را مرتب و زیبا فرم داد پس با خط لب که خشک تر و نازک تر است دور لب ها را پر کنید. خط لب چون خشک است به این زودی ها از روی لب پاک نمیشود.

2. رژ لب با کیفیت استفاده کنید:

برای افزایش دوام رژ لب تان یک برند با کیفیت و با دوام تهیه کنید واز رژ لب های خیلی ارزان قیمت که خیلی زود پاک می شوند، استفاده نکنید.

3. روی لبتان پودر بزنید:

برای افزایش ماندگاری رژلب باید مقداری پودرهای شفاف یا پودرهای فشرده روی لب هایتان بزنید با این کار خیال تان راحت باشد که رژلب تان تمام طول روز روی لب هایتان خواهد ماند.برای افزایش ماندگاری رژلب می توانید از کانسیلر یا فوندیشن یا لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از مالیدن رژ استفاده کنید. کانسیلر رنگ طبیعی لب ها را محو می کند تا رنگ واقعی رژ لب نشان داده شود. پودر از جابجایی ماده رژ جلوگیری کرده و آن را سرجای خود نگه میدارد.می توانید برای افزایش ماندگاری رژ لبتان پس از اینکه رژ لب را زدید یک دستمال یک لا روی لب های خود قرار دهید و بعد یک پودر مات را به آرامی روی آن پخش کنید تا رژ لبتان برای ساعت ها ماندگار شود.

4. رژلب مات استفاده کنید:

حالا باید از رژلب مات استفاده کنید، شمایی که دوست دارید رژلب تان ساعات طولانی روی لب تان بماند باید دور رژلب های مایع و براق را خط بکشید زیرا این گونه رژلب ها خیلی زود پاک میشوند. خوبی رژلب های مات این است که در جشن ها و مهمانی ها بعد از خوردن نوشیدنی رد رژلب تان روی لبه لیوان نمی ماند.

5. دستمال را روی لبانتان بگذارید:

برای افزایش ماندگاری رژ لبتان، ابتدا یک لایه نازک رژ لب بزنید و سپس یک تکه دستمال کاغذی بین لب بالا و پایین خود قرار دهید و به آرامی روی دستمال فشار دهید تا هرگونه ماده اضافی غیر از رژ از روی لب ها پاک شود و دوباره رژ بزنید. اینگونه ب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی می ماند.

چگونه صبح تا شب رژ لب ثابت بماند؟

6. با قلم مو رژ بزنید:

برای افزایش ماندگاری رژ لبتان با استفاده از قلم مو چند لایه نازک رژ بزنید. استفاده از قلم مو برای زدن رژ لب سبب می شود رژ بر روی لب های شما، یکنواخت تر شود.

7. از چند محصول با هم استفاده کنید:

برای افزایش ماندگاری رژ لب زیر رژ لب اصلی تان از یک پرایمر لب، خط لب و رژ لب مایع استفاده کنید. اینگونه حتی اگر یکی از این لایه ها پاک شوند، لایه های زیرین رنگ لب را حفظ می کنند. هنگام استفاده از این روش دقت کنید رنگ تمام محصولات باید یکی باشد.

8. خط بی رنگی دور لبتان بکشید:

روی پوست دور لب تان خط لب بی رنگ بکشید. این کار باعث می شود رژلب بیرون نزند واطراف رژ پاک نشود و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

9. رنگ مناسب را انتخاب کنید:

رژ لب های تیره تر حاوی رنگ دانه های بیشتری هستند و ماندگاری بیشتری دارند اما هر چقدر رژ لب، کم رنگ تر باشد سریع تر پاک می شود پس رنگ رژ لب مورد استفاده ی شما تعیین می کند که ماندگاری آن برای چه مدت خواهد بود.

ماندگاری رژ لب

سوالات متداول درمورد بهترین راهکارهای افزایش ماندگاری رژ لب

آیا رژ لب مایع سرب دارد؟

رژ لب‌های مایع معمولا ماندگاری بیشتری دارند اما دلیل ماندگاری آن‌ها تنها سرب به کار رفته در آن نیست. توجه داشته باشید که میزان سرب به کار رفته در رژ لب‌های برندهای معتبر، توسط FDA مورد تایید قرار گرفته و بنابراین مصرف آن‌ها خطری سلامتی شما را تهدید نمی‌کند. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم حتما رژ لب خود را از برندها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

رژ لب مات بهتره یا براق؟

انتخاب نوع رژ لب به نوع پوست، اندازه لب‌ها و مهم‌تر از همه سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال اگر لب‌های باریکی دارید بهتر است از رژ لب‌های براق استفاده کنید. در مقابل برای کسانی که لب‌های بزرگ و برجسته‌ای دارند، رژ لب‌های مات مناسب‌تر است. اما به طور کلی اگر می‌خواهید ماندگاری رژ لب تان بیشتر باشد، رژ لب‌های مات گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

چگونه ماندگاری رژ لب را زیاد کنیم؟

برای افزایش ماندگاری رژ لب ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها، رژ لب‌تان در تمام طول روز ماندگار خواهد بود. قبل از رژ لب زدن، پرایمر، بالم و لایه برداری از آن را فراموش نکنید. رژ لب را هم طبق مراحلی که در این مقاله گفته شد، بزنید. پر کردن کل لب با خط لب، استفاده از پودر پنکک روی لب‌ها با دستمال کاغذی و زدن چندین لایه از رژ لب مهم‌ترین مراحلی هستند که باید برای رژ لب زدن مد نظر داشته باشید. نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits