دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چه آرایشی به موی مشکی میاد ؟
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را مشکی نگه داشته و از رنگ مو استفاده نکنند. یکی از مسائلی که اینگونه خانم ها به دنبال آن هستند، آرایش مناسب رنگ موی مشکی است. با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم.

آرایش مناسب برای موهای مشکی

آرایش مناسب موهای مشکی موضوع مورد بحث ماست. موهای مشکی و تیره بسیار جذاب می باشند. خصوصا اگر این تیرگی رنگ مشکی با تناژ مختلف نقره ای، آبی و… باشد، اما همه چیز به همین جذابیت ها ختم نمی شود، این موها کمی پر دردسر هم هستند، لازم است هارمونی و ترکیب مناسب بین آرایش صورت و رنگ مو را رعایت کنید.

خصوصا کافیست که کمی رنگ پوست روشنی هم داشته باشید تا بیشتر این عدم هارمونی به چشم آید،

خیلی از خانم ها رنگ موی مشکی دارند و یا موهای خود را به رنگ موی مشکی پر کلاغی در می آورند که خیلی پرطرفدار است و باعث کمتر نشان دادن سن می شود. خانم هایی که موهای مشکی دارند باید آرایش صورت مناسب با این رنگ مو را انتخاب کنند تا زیبایی آن ها بیشتر شود.

بی نقص ترین آرایش زمانی است که شما بدانید از چه رنگ هایی باید استفاده کنید و با توجه به رنگ مو، پوست، چشم و حتی لباس خود باید رنگ آرایش خود را انتخاب کنید.

بهترین آرایش صورت برای موهای مشکی

نخستین قدم برای داشتن آرایشی ماندگار، زیرسازی مناسب است. پس از انتخاب کرم مرطوب کننده آبرسان بر طبق پوستی که دارید، می توانید یک پرایمر استفاده کنید.

انتخاب کرم پودر، پنکک و کانسیلر مناسب موی مشکی

اگر رنگ پوست شما سفید، گندمی و سبزه است باید رنگ مناسب برای انتخاب کرم پودر و پنکک را انتخاب کنید و باید دقیقا هم رنگ پوست خودتان باشد.

برای این دو مورد و همچنین به منظور همخوانی بهتر رنگ صورت و گردن، بهتر است طق تناژ رنک پوست خودتان انتخاب کنید. برای کانسیلر اینگونه نیست، برای کانسیلر بهتر است که رنگ یک یا دو درجه از پوست شما روشن تر باشد.

رنگ سایه چشم مناسب برای آرایش چشم موهای مشکی

بهترین رنگ برای سایه ی چشم موهای مشکی، رنگ های تیره تر و خنثی است، اگر چشم های مشکی دارید آرایش دودی بهترین و زیباترین آرایش برای صورت شماست و اگر چشم قهوه ای دارید سایه های قهوه ای در تناژ مختلف بسیار زیبا و جذاب هستند.

آن ها را امتحان کنید. به طور کلی، شما می توانید بولدترین و غلیظ ترین آرایش چشم را با این رنگ مو امتحان کنید.

آرایش با موی مشکی پر کلاغی

آرایش چشم‌ ها مناسب موهای مشکی

آرایشگران معروف همیشه بر این باور هستند که بین آرایش چشم و آرایش لب، فقط یکی از آن ها باید تیره و غلیظ باشد. می توانید برای آرایش چشم خیلی تیره و استفاده از مژه مصنوعی، برای رژ لب، از رنگ های خیلی کمرنگ، همرنگ لب و یا حتی برق لب استفاده نمایید.

البته برعکس این موضوع هم وجود دارد. اگر برای آرایش چشم فقط ریمل ساده را ترجیح می دهید، می توانید از رژ لب قرمز و بنفش تیره استفاده کنید.

آرایش برنز با موی مشکی

رنگ رژ لب مناسب موهای مشکی

خانم‌ هایی که مو‌های مشکی و پوست سفیدی دارند قطعا از یک تضاد خدا دادی بی نظیری برخوردار هستند؛ بهترین رژلب برای آن‌ها در مجالس رژلب قرمز است که با رنگ پوست و موی آن‌ها به خوبی ست می شود.

همچنین رنگ های دیگری مانند صورتی، نارنجی روشن، بنفش یاسی، قرمز روشن و.. می توانید چند برابر بدرخشید و جذاب شوید. این رنگ ها بهترین هارمونی را میان پوست و مو و آرایش شما بوجود می آورد.

آرایش برای مو مشکی

رژگونه مناسب موی مشکی

رژگونه را در آخرین مرحله از آرایش استفاده کنید. هنگامی که رنگ موهای شما پرکلاغی است؛ طبق آرایش متناسبی که انتخاب کرده و رنگ هایی که استفاده کرده اید، رنگ رژگونه را انتخاب کنید. ولی به صورت معمول انتخاب رنگ های مرجانی و صورتی کم رنگ مناسب می باشد.

مدل آرایش برای موی مشکی

هایلایت و لولایت ظاهر موهای شما را درخشان و زیبا می کند. برای زیباتر شدن موهایتان می توانید چند رگه رنگ زیبا به آن اضافه کنید، لازم نیست از رنگ های متضاد استفاده کنید، چند رگه رنگ قهوه ای چند درجه روشن تر از موهایتان زیباییتان را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید:

چه رنگهایی مناسب هایلات موی مشکی است

آرایش برای پوست سفید و چشم مشکی

ارایش چشم با سایه مشکی برای دختران

چگونه لباس مناسب موی مشکی و چشم قهوه ای انتخاب کنید

روش رنگ کردن موی مشکی پرکلاغی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits