دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه در فصل تابستان و هوای گرم آرایشی ثابت داشته باشیم ؟
2
زمان مطالعه: 9 دقیقه
آرایش صورت در تابستان , آرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری دارد. در این مقاله یکسری پیشنهادات ضروری در رابطه با آرایش صورت آورده ایم که با رعایت آن ها در روزهای گرم تابستان به آرایش چهره خود دوام بیشتری می دهید .

دوام آرایش در فصل تابستان

دوام و ثابت نگه داشتن آرایش در گرما یکی از مشکلات خانم ها پاک شدن آرایش بر اثر تعرق و گرما می باشد که به اصطلاح گفته می شود آرایش آب شده است.

برای آنکه بتوانید مدت زمان آرایشتان را بیشتر کنید و آرایش با دوام تری داشته باشید در این مطلب از مجله دلگرم راهکار هایی را به شما توصیه نموده ایم.

دوام آرایش در فصل تابستان

ثابت نگه داشتن آرایش در گرما

حتما شما هم دوست دارید وقتی به زیبایی خود را آرایش کرده اید تا پایان روز به همان شکل باقی بماند، اما در هوای گرم با گذشت چند ساعت متوجه می شوید آرایش روی صورتتان پاک یا خراب شده است.

گرمای هوا گاهی باعث ذوب شدن و خراب شدن آرایش روی صورت می شود. آیا دوست دارید بدانید چطور می توانید بر این مشکل چیره شوید؟

قبل از آرایش صورت را از چربی پاک کنید

از شوینده های صورت بدون چربی برای پاک کردن صورت پیش از آرایش کردن استفاده کنید تا با این کار اگر چربی روی صورتتان است پاک شود. سپس با حوله یا دستمال تمیز صورت را پاک کنید.

از یخ استفاده کنید

این روش را بسیاری از متخصصان پوست و آرایش پیشنهاد می کنند. یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید.

بدون اینکه فشاری وارد کنید به آرامی صورت را با تکه ای یخ ماساژ دهید. سپس با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و آرایش کردن را آغاز کنید. این روش باعث می شود پوست خنک شده و منافذ باز آن بسته شود، همین مساله از خراب شدن آرایش شما در طول روز جلوگیری می کند.

از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که سبک هستند، می توانید از ضد آفتاب های مایع استفاده کنید.

کرم های پایه آرایشی را فراموش نکنید

چه بخواهید آرایش ساده ای در طول روز داشته باشید چه بخواهید آرایشی سنگین تر برای یک میهمانی، استفاده از پرایمرها زیر آرایش چند فایده دارد. پرایمرها از خراب شدن زودهنگام آرایش شما جلوگیری می کنند.

پرایمر پایه آرایش را برای شما فراهم می کنند. اگر پوست چربی دارید و زود به زود عرق می کنید حتما یک لایه پرایمر بیشتر به ناحیه پیشانی و خط روی بینی بزنید. از پرایمر مات برای تابستان استفاده کنید که باعث براق شدن چهره نشود و حالت طبیعی صورتتان را از بین نبرد.

سبک آرایش کنید

وقتی هوای بیرون به قدری گرم است که احساس می کنید همه چیز اطرافتان را ذوب می کند! داشتن چند لایه آرایش به شما کمکی نمی کند . پس بهتر است از مواد آرایشی استفاده کنید که سبک تر هستند و نیازی نیست چند لایه از آنها بزنید تا به خوبی پوست شما را پوشش دهد.

در انتها اسپری تثیبت کننده آرایش بزنید

بسیاری از هنرپیشه هایی که روی فرش قرمز می آیند از این اسپری ها برای ثابت ماندن آرایش استفاده می کنند، شما نیز می توانند همانند یک فرد مشهور، آرایشی داشته باشد که ساعتها روی پوستتان بماند.

اسپری را با فاصله از صورت بگیرید و با مراقبت از اینکه اسپری وارد چشمتان نشود، روی پوست اسپری کنید. حالا دیگر نیازی نیست نگران پایین آمدن آرایشتان در گرما شوید.

از محصولات ضد آب استفاده کنید

چه کرم پودر می زنید چه ریمل، برای ماندگاری بیشتر از ضد آب ها استفاده کنید. این محصولات می توانند تا ساعتها روی صورت شما بمانند و مخصوص زمانهایی است که شما نمی خواهید زود آرایشتان را پاک کنید. یا در هوای گرم به میهمانی می روید. با استفاده از ضد آب ها دیگر نیازی نیست نگران گرما و خراب شدن آرایشتان باشید

انتخاب کرم مناسب

متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد کرده اند که از کرم های چرب در تابستان خودداری کنیم

آرایش صورت در تابستان

قبل از استفاده از تونر کمی کرم مرطوب کننده و پرایمر به صورت بزنید. این کار باعث می شود آرایش شما مدت بیشتری روی پوست بماند. به خصوص در روزهای گرم تابستان.

ثابت نگه داشتن آرایش در گرما

ثابت ماندن آرایش صورت در تابستان

آرایش صورت در تابستان , آرایش صورت در روزهای گرم تابستان ماندگاری کمتری دارد. در این مقاله یکسری پیشنهادات ضروری در رابطه با آرایش صورت آورده ایم که با رعایت آن ها در روزهای گرم تابستان به آرایش چهره خود دوام بیشتری می دهید.

آرایش صورت در تابستان , در این مقاله یکسری پیشنهادات ضروری در رابطه با آرایش صورت آورده ایم که با رعایت آن ها در روزهای گرم تابستان به آرایش چهره خود دوام بیشتری می دهید.

برای ثابت ماندن آرایش صورت در تابستان این کارها را انجام دهید.

انتخاب کرم مناسب

متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد کرده اند که از کرم های چرب در تابستان خودداری کنیم.

انتخاب کرم پودر مناسب برای فصول گرم

قبل از استفاده از تونر کمی کرم مرطوب کننده و پرایمر به صورت بزنید. این کار باعث می شود آرایش شما مدت بیشتری روی پوست بماند. به خصوص در روزهای گرم تابستان.

نحوه استفاده لوازم آرایشی

برای استفاده از لوازم آرایشی از انگشت استفاده نکنید. از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید. این ابزار باعث می شوند لایه های نازک تری کرم روی پوست بنشیند و این برای هوای گرم تابستان مناسب تر است.

برنز کننده های فوری

برنز کننده ها چشم ها و دندان ها را سفیدتر نشان می دهند. پس برای این که آرایش طبیعی تر نشان داده شود برنز کننده را در بعضی قسمت های صورت مثل پیشانی، گونه، چانه و بینی استفاده کنید.

ملایم آرایش کنید

اغلب اوقات آرایش صورتمان در گرما زیاد ماندگار نمی ماند. بنابراین این قانون طلایی را همیشه در نظر بگیرید: هر چه کمتر آرایش کنید بهتر است. برای تابستان فقط مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل استفاده کنید کافی است.

مقابله با براقیت چرب نمای پوست پوست براق زیبایی را دو چندان می کند اما نباید بیش از حد براق باشد. برای این که مانع براقیت بیش از اندازه پوست شویم باید از کرم پودرهای رنگ روشن استفاده کنیم.

زمانی که این کرم ها با چربی های منافذ پوست ترکیب می شوند کمی تیره تر به نظر می رسند. اجتناب از رنگ های تند در آرایش تابستانی نباید از رنگ های تند و جیغ استفاده کرد. چون این رنگ ها اجزای صورت را آن گونه که دل بخواهتان باشد نشان نمی دهند.

پیشنهاد می کنم از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید. استفاده از سایه های ایده آل آرایش صورت در تابستانسایه های چرب در تابستان پشت چشم می ماسند و به صورت شما ظاهری ژولیده می دهند.

برای جلوگیری از این مشکل سایه های مایع استفاده کنید هم آسان هستند و هم خیلی زود جذب پوست شده و روی پوست می نشیند.

استفاده از رژگونه مناسب صورت در تابستان

در تابستان رژگونه های پودری وقتی با عرق ترکیب شود تبدیل به لکه های ناخوشایندی روی پوست می شوند. برای زیبایی آرایش در تابستان از رژگونه های مایع در یک لایه بسیار نازک استفاده کنید تا زیاد صورت را چرب نشان ندهد. انتخاب پودر مناسب صلاح نیست که در تابستان پنکیک های فشرده استفاده کنید چون گرما و عرق آن ها را غلیظ و سفت می کند صورت را چرک نشان میدهد. برای اجتناب از این مشکل پنکیک های غیر فشرده و پودری استفاده کنید. ریمل دائمی آرایش صورت در تابستان

ریمل مناسب در گرما

ریمل های ضدآب در روزهای گرم تابستان دوام بیشتری دارند. مداد چشم و ابروی مناسب در روزهای گرم تابستان مداد چرب استفاده نکنید. حتی کوچکترین پیاده روی باعث می شود مداد زیر چشم بریزد

رژ لب مناسب در فصل تابستان

رژلب های ۲۴ ساعته استفاده نکنید چون لب ها در گرما خشک می شوند. بهتر است در تابستان برق لب استفاده کنید هم روی لب ها ثابت می ماند و هم تقویت کننده است. دستمال اکسیژن رسان صورت در روزهای تابستان حتما از این دستمال ها همراه خود داشته باشید چون آرایش صورت را در تابستان ثابت نگه می دارد و چربی ها و عرق ها را از صورت پاک می کند. بدونیم

نحوه استفاده لوازم آرایشی در تابستان

برای استفاده از لوازم آرایشی از انگشت استفاده نکنید. از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید. این ابزار باعث می شوند لایه های نازک تری کرم روی پوست بنشیند و این برای هوای گرم تابستان مناسب تر است.

برنز کننده های فوری

برنز کننده ها چشم ها و دندان ها را سفیدتر نشان می دهند. پس برای این که آرایش طبیعی تر نشان داده شود برنز کننده را در بعضی قسمت های صورت مثل پیشانی، گونه، چانه و بینی استفاده کنید.

آرایش صورت در تابستان

اغلب اوقات آرایش صورتمان در گرما زیاد ماندگار نمی ماند. بنابراین این قانون طلایی را همیشه در نظر بگیرید: هر چه کمتر آرایش کنید بهتر است. برای تابستان فقط مرطوب کننده، کانسیلر و ریمل استفاده کنید کافی است. مقابله با براقیت چرب نمای پوست پوست براق زیبایی را دو چندان می کند اما نباید بیش از حد براق باشد

. برای این که مانع براقیت بیش از اندازه پوست شویم باید از کرم پودرهای رنگ روشن استفاده کنیم. زمانی که این کرم ها با چربی های منافذ پوست ترکیب می شوند کمی تیره تر به نظر می رسند.

اجتناب از رنگ های تند در آرایش تابستانی نباید از رنگ های تند و جیغ استفاده کرد. چون این رنگ ها اجزای صورت را آن گونه که دل بخواهتان باشد نشان نمی دهند. پیشنهاد می کنم از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید. استفاده از سایه های ایده


بیشتر بخوانید :

چگونه با موی قرمز آرایشی جذاب داشته باشیم ؟

۱۰ ترکیب رنگ بی نظیر برای انواع رنگ موی شرابی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits