دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۴ ترکیب رنگ جادویی برای ساخت رنگ موی نسکافه ای
27
زمان مطالعه: 6 دقیقه
رنگ مو نسکافه ای: رنگ مو نسکافه ای همیشه جزو محبوب ترین رنگها بین همه ی رده های سنی خانمهای ایرانی بوده است. رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی شکلاتی از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب هستند

رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای : انتخاب رنگ مو یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها است شما باید بتوانید رنگ مویی را برای خود انتخاب کنید که برای چهره تان زیبایی و جذابیت را به ارمغان بیاورد. رنگ موی نسکافه ای و رنگ موی شکلاتی از انواع رنگ مو های زیبا و جذاب هستند

رنگ مو نسکافه ای چه رنگی است؟

رنگ مو نسکافه ای از سری رنگهای شکلاتی بوده، منتها در ترکیب با سری رنگهای دودی ، در نهایت رنگ نسکافه ای را حاصل می کند. از آنجا که در رنگ نسکافه ای ، توناژ دودی وجود دارد، موهایتان تا حدودی گرفته می شود، در ضمن رنگ مو نسکافه ای تناژ قرمزی ندارد.

divider

انواع رنگ مو نسکافه ای

1. ترکیب رنگ موی نسکافه ای

  • بلوند شکلاتی متوسط : 2/3 تیوپ
  • رنگ موی کارملی : 1/3 تیوپ (47-7)
  • واریاسیون 2 سانت
  • اکسیدان نمره 1
  • پایه 8 دکلره

2. فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای

  • بلوند نسکافه ای تیره با شماره 6.47
  • بلوند طلایی خیلی روشن G8 : 1/3 تیوپ
  • اکسیدان 2 : نسبت اکسیدان به رنگ 1/5 برابر رنگ مو

3. فرمول رنگ موی نسکافه ای روشن

قبل از زدن رنگ موی اصلی به این نکته توجه کنید که باید مو های شما به پایه مناسب دکلره برسد و با رنگساژ کردن بیس مناسب را به دست آورید. دو ترکیب متفاوت برای رنگ موی نسکافه ای روشن و براق را در ادامه این مطلب از مجله دلگرم در اختیار شما خانم های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

فرمول ترکیبی 1

کرم کارملی روشن 50 میل + بلوند شکلاتی روشن 50 میل + بلوند روشن 25 میل +اکسیدان نمره 1 180 میل + واریاسیون نقره ای 5 سانت + پایه 8 دکلره

فرمول ترکیبی 2

رنگ موی شکلاتی شماره 8 +اکسیدان 6 درصد را بر روی پایه 9 دکلره بزنید.

4. فرمول رنگ مو نسکافه ای کاپوچینو براق

  • بلوند نسکافه ای شماره 6 : 2/3 تیوپ
  • بلوند کاپوچینو شمراه 8 : 1/3 تیوپ
  • واراسیون نقره ای : 3 سانت
  • پایه 7 دکلره

5. فرمول رنگ موی نسکافه ای شکلاتی

رنگ موی شکلاتی نسکافه ای روشن از جمله رنگ موهای محبوب در میان بانوان ایرانی است.

  • بلوند شکلاتی تیره 6.7 : 1/2 تیوپ
  • قهوه ای شکلاتی : 4.7 : 1/3 تیوپ
  • بلوند مسی تیره 6.44 : 20 سانت
  • اکسیدان نمره 1 : 60 سی سی

6. بلوند نسکافه ای (شیر نسکافه ای)

رنگ موی بلوند نسکافه ای روشن پایه ۸ می باشد و بهتر است بر روی موی دکلره شده و در ترکیب با اکسیدان ۶ درصد قرار گیرد تا رنگ واقعی خود را نشان دهد، البته از آنجا که در موهایتان به دلیل دکلره زردی وجود دارد، واریاسیون دودی و بلوند دودی ۸٫۱ نیز به کارتان می آید. اگر موهایتان را رنگ نکرده اید و می خواهید بدون دکلره موهایتان را روشن نمایید، رنگ پایه ۸ نسکافه ای با اکسیدان ۹ درصد انتخاب خوبی برای شماست.

7. رنگ مو نسکافه ای دودی

در آموزش رنگ مو نسکافه ای باید بگوییم که درواقع رنگ موی شکلاتی دودی است، اما اگر می خواهید توناژ دودی رنگ بیشتر به چشم آید، بهتر است اولا موهایتان را تا پایه ۸ دکلره روشن نمایید و بلوند نسکافه ای روشن ۸٫۸۱ (یک تیوپ) با بلوند دودی ۸٫۱ (یک تیوپ) و نصف تیوپ شیرشکلاتی ۷٫۸ را با واریاسیون دودی و نقره ای به اندازه یک بند انگشت ترکیب نمایید.

8. رنگ مو نسکافه ای عسلی

رنگ مو نسکافه ای عسلی نیز رنگ موی بسیار زیبایی است و از آنجا که نسکافه ای مخلوط دو رنگ شکلاتی و دودی است، تناژ طلایی عسلی را معتدل تر می کند و رنگ بسیار ملیحی را حاصل می کند. برای این رنگ بایستی با دکلره موهایتان را تا پایه ۸ روشن نمایید. سپس رنگ موی عسلی ۷ (نصف تیوپ) را با نسکافه ای ۸ (یک تیوپ) و بلوند دودی (یک چهارم تیوپ) با واریاسیون نقره ای و دودی (یک بند انگشت) ، رنگ موی عسلی نسکافه ای را حاصل می نماید.

9. رنگ موی زیتونی نسکافه ای

این رنگ بسیار زیباست و اگر می خواهید موهایتان را بدون دکلره روشن کنید و خواهان رنگ شیک و متفاوتی هستید، حتما این رنگ را تست کنید. در این رنگ، توناژ قرمزی اصلا وجود ندارد زیرا که زیتونی کاملا گرمای شکلاتی را می گیرد و در ضمن بلوند زیتونی و نسکافه ای یک رنگ کاملا خاص را می دهد. برای این رنگ موهایتان را با دکلره تا پایه ۸ روشن نمایید و سپس شیرنسکافه ای پایه ۸ (یک تیوپ)، بلوند زیتونی متوسط ۷٫۷ (یک تیوپ) با واریاسیون دودی و نقره ای (یک بند انگشت) را ترکیب نمایید.

divider

فرمول رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

10. فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای تیره

اگر شما ترجیح می دهید که موهایتان را بدون استفاده از دکلره رنگ بزنید این رنگ مو به شرط این که با پوست شما سازگاری داشته باشد می تواند بهترین ایده برای انتخاب مدل رنگ موی شما باشد. برای زدن این رنگ مو ابتدا رنگ مو را به ساقه مو های خود بزنید و 20 دقیقه صبر کنید سپس رنگ مو را به ریشه مو های خود بزنید و بعد از هماهنگ شدن رنگ ریشه و ساقه مو مو هایتان را بشویید.

11. رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

برای آنکه بخواهید اصولی و دقیق رنگ مد نظرتان را دربیاورید، راحتترین و مناسب ترین راه دکلره است. منتها اگر به هر دلیلی نمی خواهید موهایتان را توسط دکلره روشن نمایید. بایستی از رنگ های با پایه ۸ و اکسیدان ۹ درصد استفاده نمایید. منتها توجه داشته باشید که موهای رنگ نشده می تواند بدون دکلره نیز روشن گردد ولی اگر موهای رنگ شده با پایه ۱ تا ۳ باشد، روشن شدنش با رنگ بسیار مشکل است. در ضمن اگر موهایتان هر رنگی دارد، رنگ مزاحمی ممکن است در رنگ موی شما وجود داشته باشد که باعث خلل در رنگ موی ایده آلتان گردد و بایستی نحوه ی خنثی سازی رنگهای مزاحم را بدانید.

12. نسکافه ای زیتونی بدون دکلره

شیرنسکافه ای پایه ۸ (یک تیوپ)، بلوند زیتونی متوسط ۷٫۷ (یک تیوپ) با واریاسیون دودی و نقره ای (یک بند انگشت) را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب نمایید.

13. نسکافه ای عسلی بدون دکلره

رنگ موی عسلی ۷ (نصف تیوپ) را با نسکافه ای ۸ (یک تیوپ) و بلوند دودی (یک چهارم تیوپ) با واریاسیون نقره ای و دودی (یک بند انگشت) ، را با اکسیدان ۹ درصد، رنگ موی عسلی نسکافه ای را حاصل می نماید.

14. رنگ موی نسکافه ای دودی

بلوند نسکافه ای روشن ۸٫۸۱ (یک تیوپ) با بلوند دودی ۸٫۱ (یک تیوپ) و نصف تیوپ شیرشکلاتی ۷٫۸ را با واریاسیون دودی و نقره ای به اندازه یک بند انگشت را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب نمایید.

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (27 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits