دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش صحیح پاک کردن آرایش چشم
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
--پاک کردن آرایش چشم-آرایش چشم ها- آرایش چشم -نحوه پاک کردن آرایش چشم بدون آسیب-نحوه پاک کردن آرایش چشم بدون آسیب رساندن به چشم-پاک کردن آرایش

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

برای پاک کردن آرایش باید از یک تمیز کننده مناسب استفاده کرد. آرایش چشم ها سخت ترین جای کار است. اما ما به شما می گوئیم راحت ترین و بهترین ماده برای پاک کردن آرایش چشم چیست؟

بسیاری از خانمها هرروز آرایش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

بالطبع پاک کردن آرایش برای خانمهایی که هرروز آرایش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم سخت تراست امروز درباره نحوه پاک کردن آرایش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.

* فراموش نکنید بهتر است یک پاک کننده آرایش خوب تهیه کنید. این از آن مواردی است که خرج کردن پول بیشتر به نفع سلامت پوستتان خواهد بود. مارکهای معروف تجاری لوازم آرایش، به طور معمول پاک کنندههای خوبی نیز به بازار عرضه میکنند .

* برای پاک کردن آرایش چشم، از مواد پاککننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

* آرایش صورت شما مانند کرمپودر و رژ لب به راحتی به وسیله پاک کنندههای آرایشی که پایه آبی دارند، از روی پوستتان پاک میشوند. ولی آرایش چشم مثل سرمه، ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک کننده قویتری دارند. این مواد پاککننده باید پایه روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند .

* برای پاک کردن آرایش چشمانتان، از حرکات ملایمتر دستتان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب دیدن و چروک خوردن آن زیاد است .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

_ چطور از روغن زیتون به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنیم ؟

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام

چند قطره از روغن زیتون را برروی یک پد پنبه بریزید و صورت خود را با حرکت دایره ای پاک کنید . هنگام پاک کردن آرایش چشم، چشم خود را 10 ثانیه ببندید با پد پنبه به آرامی آن را پاک کنید . اگر شما پد پنبه در خانه ندارید چند قطره از روغن زیتون را در دستتان بریزید و برروی صورت خود بمالید و با استفاده از یک حوله و یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی را از صورت خود پاک کنید .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

_ چطوراز شیر و روغن بادام به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

1 قاشق غذاخوری پر شیر

2 یا 3 قطره روغن بادام شیرین

در یک کاسه کوچک، شیر را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید . یک دستمال یا پارچه را کمی در این مخلوط شیرو روغن بادام نمدارکنید و برروی پوست خود قرار دهید و بعد با یک پنبه یا دستمال تمیز صورت خود را پاک کنید, برای اینکه مطمئن باشید که تمام شیر از صورتتان پاک شده است با آب صورتتان را بشویید .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

_ چطور از ماست به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

ماست ساده و بدون طعم

با یک پنبه یادستمال آغشته به ماست صورت خود را پاک کنید و بعد با آب سرد صورتتان را بشویید .

آموزش نحوه پاک کردن آرایش چشم

نکات و هشدارها


وازلین برای پاک کردن سایه چشم معجزه می کند. اگر از پاک کننده های مایع خوشتان نمی آید یا می ترسید چشمتان بسوزد، فقط مقداری وازلین روی چشم تان بمالید و سپس با یک پارچه یا چیزی مثل آن روی چشم تان بمالید تا آرایش چشم تان بلافاصله پاک شود.

اگر هنگام استفاده از خط چشم دست تان لغزید (هنوز سایه نزده اید) می توانید یک گوش پاک کن را با مقداری آب یا لوسیون مرطوب کنید و اشتباه تان را اصلاح کنید.

اگر نمی خواهید خطر رفتن مقداری مایعات شوینده به داخل چشم تان را بپزیرید با کمی وازلین که روی گوش پاک کن مالیده اید آرایش چشم تان (فقط آرایش چشم ها) را پاک کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits