دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل-موهای زیر پوستی-از بین بردن موهای زیر پوستی-درمان موهای زیر پوستی-روش از بین بردن موهای زیر پوستی-خلاصی از موهای زیر پوستی-حذف موهای زیر پوستی

روش از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل

روش از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل

موهای زیرپوستی از آنجا که حذف نمی‌شوند نازیبا و گاهی حضورشان دردناک است چون نمی‌توانند از زیرپوست خارج شوند. برای آنکه از شر این موهای زیرپوستی خلاص شوید چند راه‌حل ساده به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بسیاری از افراد معتقدند که بهترین راه جلوگیری از این مشکل اجازه دادن به رشد مو به صورت طبیعی آزادانه می باشد. به هر حال اگر با موهای زیر بغل و موهای زیر پوستی مشکل دارید می تونید از روش زیر برای جلوگیری از ین مشکل استفاده کنید.

مواردی که با آن می توانید مشکل را حل کنید :

کمپرس آب داغ
لیف
کرم درمان آکنه
کرم هیدروکورتیزون
پاک کننده ضد باکتری
تونر

1. اولین و بهترین روش استفاده از کمپرس آب داغ به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی منطقه ی مورد نظر می باشد. که باعث کاهش تورم آن قسمت می شود.

روش از بین بردن موهای زیر پوستی زیر بغل

2. یکی دیگر از روش ها استفاده روزانه از لیف می باشد با کشیدن آن بر سطح پوست و ناحیه زیر بغل می توانید پوست های مرده را حذف کنید در این صورت رویش مو از پوست آسان تر می شود.

3. از کرم های ضد آکنه میتوانید برای درمان موهای زیر پوستی زیر بغل استفاده کنید این کرم های حاوی بنزوئیل پراکسید هستند که نه تنها باعث درمان تورم میشوند همچنین باعث از بین رفتن باکتری های روی پوست می شوند.

تونر ها هم به همین صورت بااعث پاک شدن پوست از باکتری های مضر می شوند

4. کرم هیدروکورتیزون درمان سریع برای کاهش التهاب و تحریک شدن پوست می باشد.

توجه : اگر زیر بغل دارای موهای زیر پوستی هست اقدام به تراشیدن آنها با تیغ نکنید.

به موهای زیرپوستی دست نزنید


در صورتی که شما مدام به کمک وسایل تیز در حال درآوردن موها از زیر پوست باشید به پوست خود صدمه رسانده و آن را زخمی می‌کنید.

اگر مویی در حال رشد زیر پوستی است آن را به کمک یک گماژ محلی و مرطوب کردن همیشگی خارج کنید. در صورتی که روی آن جوش زده و دردناک شده است سعی کنید آن را تا زمانی که کاملا از بین برود عفونی نکنید

گردآوري توسط : مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits