دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آلوئه ورا را به پوستتان نزنید.
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آلوئه ورا- آبرسانی به پوست-خشکی و ترک خوردگی پوست- گیاه آلوئه ورا -عصاره آلوئه ورا -رطوبت رسانی به پوست و مو- مانع چروکی پوست

آلوئه ورا


بیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو می شود و مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست می شود.

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا بیشتر نقش مرطوب کننده برای پوست دارد و این گفته ها که ژلاتین این گیاه برای جوانسازی موثر است صحت ندارد، اما در داروهایی که برای جوان سازی استفاده می شود، یک دوزاژی از عصاره آلوئه ورا در آن موجود است.

بیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو می شود و مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست می شود. در کتابهای قدیم اثری از آلوئه ورا برای جوان سازی پوست قائل بودند و می گفتند؛ موادی در آلوئه ورا موجود است که مانع چروکی پوست می شود، ولی اینها بیشتر در طب سنتی مطرح است و در طب نوین نقش این گیاه فقط به عنوان مرطوب کننده مطرح است.

ما هرگز به بیمار توصیه استفاده از ژلاتین این گیاه بر روی پوست نمی کنیم، زیرا یکسری مواد شیمیایی و عناصر دیگری هم در این گیاه است که امکان ایجاد حساسیت روی پوست می کند. آلوئه ورایی مفید است که در کارخانه فرآوری شده و مواد مضری که ممکن است تحریک پوستی ایجاد کند از آن جدا شده باشد.

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

حافظ | ۱۰ سال پیش
منم قبلا استفاده ميكردم الان د ازش بدم مياد. كار خاصي نميكنه فقط پولت به باد ميره.
0
0

hits