دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با رعایت این نکات پوست زیبا و شفاف داشته باشید
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با رعایت این نکات پوست زیبا و شفاف داشته باشید -تمشک-بیماری های پوستی-بیماری ها ی پوستی-پوست سالم-بیماری های سرطان-پوستی شفاف- بیماری های پوستی-ویتامین ها ی مختلف-پیری زودرس-شادمانی پوست-ویتامین-سیستم ایمنی بدن- میوه و سبزی‌جات-ویتامین‌ها و مواد...

با رعایت این نکات پوست زیبا و شفاف داشته باشید


:: تمشک بخورید تا پوست شما از بسیار از بیماری ها دور بماند و از بسیاری از بیماری های پوستی که شما را تهدید می کند دور بمانید .

::سیب زمینی به شما کمک می کند تا در برابر بیماری ها ی پوستی و پیری پوست سالم بمانید و دچار این بیماری نشوید .

::گوجه فرنگی ضد بیماری های سرطان است و شما را در برابر نور افتاب و پیری پوست محافظت می کند .و کمک می کند تا پوستی شفاف داشته باشید .

::کیوی نیز شمارا در برابر بیماری های پوستی مراقبت خواهد کرد علاوه بر آن کلم پیچ که دارای ویتامین ها ی مختلف است سبب شادمانی پوست و پیری زودرس و التهابات ناشی از نور خورشید حفظ می کند .

::میوه‌ و سبزیجات حاوی كاروتنوئید، نه تنها منابع خوبی از ویتامین هستند بلكه از آسیب‌پذیری سلول‌های بدن در برابر رادیكال‌های آزاد محافظت كرده و عملكرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشند.

::شما تنها با مصرف 5 بار میوه و سبزی‌جات در روز می‌توانید ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را به بدن خود برسانید و به این طریق سلامتی خود از جمله پوستتان را تضمین كرده و آن را شفاف كنید.

::در ضمن همیشه اب بخورید تا بدن شما همیشه با طراوت باشد و پوست شما دچار کم ابی و خشکیدگی نشود .

برگردان : مجله اینترنتی دلگرم

مترجم : نرگس زارعی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits