دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید عالی محلول تقویت کننده ماوالا برای تقویت و رشد ناخن
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
زیبایی و مرتب بودن ناخن‌ها تاثیرات بسیار زیادی در ظاهر و جذابیت دستان شما دارد، از این رو بهتر است که اقداماتی را در جهت نگهداری و مراقبت از آن‌ها انجام دهید.

اهمیت استفاده از تقویت ناخن ماوالا

گاهی ممکن است ناخن‌های شما از قسمت‌ کناری و صدف شکسته و لایه لایه شوند، یا گاهی رنگ ناخن‌ها تغییر ‌می‌کند و لک و تیرگی‌هایی بر روی آن‌ها ایجاد می‌شود. این مشکلات که همگی به دلیل عدم مراقبت از ناخن طبیعی به وجود می‌آیند، باعث ایجاد ظاهری زشت در ناخن‌های شما خواهند شد.
اگر شما شخصی هستید که زیبایی و سلامت ناخن‌ها برایتان اهمیت دارد، قطعاً به دنبال محصولات تقویتی و مراقبتی هستید که با استفاده از آن‌ها بتوانید علاوه بر درمان و تقویت ناخن‌هایتان از آسیب بیشتر به آن‌ها جلوگیری کنید.

تقویت کننده ناخن ماوالا

در این مطلب سعی کرده‌ایم تا شما را با محصولات تقویت‌کننده ناخن یکی از برندهای معتبر جهانی، یعنی برند ماوالا آشنا کنیم. همچنین برای آسودگی شما همه چیز درباره نحوه استفاده تقویت کننده ناخن ماوالا را نیز شرح داده‌ایم. پس تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
برند سوئیسی ماوالا یک برند پیشتاز و معتبر در صنعت محصولات مراقبت و درمانی ناخن می‌باشد؛ زیرا این برند بیش از ۵۰ سال است که در شاخه تولید محصولات تقویتی و درمانی ناخن فعال بوده و با کیفیت بالای محصولات خود توانسته رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان بدست بیاورد.

 تقویت ناخن ماوالا

محصولات تقویت کننده ناخن برند ماوالا تنوع بالایی داشته و هر یک به طور تخصصی مشکلات و آسیب‌های سطح و بافت ناخن، مانند ترک، شکستن، لایه لایه شدن، ریش ریش شدن، تغییر رنگ‌های ناخن مانند لک و زردی را درمان و برطرف می‌کنند. البته همیشه خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی نیمی از راه است و نیم دیگر آن به نحوه استفاده این محصولات بستگی دارد.
به همین دلیل بهتر است بدانید در کنار خرید یک محصول درمانی که کیفیت خوبی دارد، نحوه استفاده، زمان و میزان استفاده از آن نیز اهمیت بالایی دارد؛ زیرا این موارد در گرفتن نتیجه بهتر بسیار موثر هستند. از این رو در این مقاله علاوه بر معرفی انواع محصولات ماوالا، نحوه استفاده تقویت کننده ناخن ماوالا نیز به صورت جداگانه شرح داده شده‌است.
محلول تقویت کننده و استحکام بخش ناخن ماوالامدل SCIENTIFIQUE ، بدون شک قوی‌ترین و بهترین محلول تقویتی برای ناخن‌های آسیب دیده، نازک و شکننده است. این محصول به دلیل مواد سازنده قوی خود، در زمان بسیار کوتاهی می‌تواند باعث استحکام ناخن‌های نازک شود و از لایه لایه شدن و شکستن آن‌ها نیز جلوگیری کند.

نحوه استفاده محلول تقویت ناخن ماوالا

برای استفاده از محلول تقویت ناخن ماوالا و گرفتن بهترین نتیجه باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت به نتیجه دلخواهی که انتظارش را دارید، نخواهید رسید.

فواید محلول ماوالا

ابتدا تمامی ناخن‌های خود را با دقت و ظرافت از انواع لاک ناخن ، برق ناخن و روغن‌های تقویتی پاک کنید. چرا که وجود این محصولات بر روی صدف ناخن‌های شما مانع از جذب تقویت کننده ناخن خواهد شد.
هر هفته دو الی سه مرتبه، محلول تقویت ناخن ماوالا را بر روی ناخن‌های خود بزنید.
برای جذب و تاثیر بیشتر این محلول بهتر است پس از استفاده، به مدت ۱ الی ۳ دقیقه ناخن‌هایتان را به سمت پایین نگه‌دارید؛ چرا که این کار به جذب و خشک شدن زودتر محلول بر روی صدف ناخن کمک می‌کند.
برای گرفتن بهترین نتیجه باید ۲ تا ۳ ماه به صورت مداوم و پیوسته از این محصول استفاده کنید.

لاک تقویت ناخن ماوالا

لاک تقویت ناخن ماوالا مدل Nail Shield با رساندن مواد مغذی به بافت ناخن‌ها، در زمان کوتاهی باعث بهبود و ترمیم ناخن‌های آسیب دیده خواهد شد. این محصول که جزو پرطرفدارترین محصولات تقویت ناخن در سطح جهان است، تاثیرگذاری سریع و موثری بر بهبود وضعیت ناخن‌ها دارد.
نکته قابل توجه در مورد لاک تقویت ناخن ماوالا ، این است که قابلیت استفاده از آن در زیر لاک‌های ناخن رنگی نیز وجود دارد و ممانعتی برای لاک زدن شما ایجاد نخواهد شد. بسته‌بندی این محصول حاوی دو محلول است که با شماره ۱ و ۲ مشخص شده‌اند.

 لاک ناخن ماوالا

نحوه استفاده از لاک تقویت ناخن ماوالا

برای استفاده از این محصول دوفازی، ابتدا باید محلول شماره ۱ را روی کل سطح ناخن زده و چند دقیقه زمان بدهید تا محلول روی ناخن‌ها خشک شده و حالت مشبک پیدا کند.
سپس محلول شماره ۲ را روی آن بزنید. در صورتی که با یکبار زدن محلول شماره ۲، سطح ناخن‌ها صاف نشد و دارای شیار بود، مجددا محلول شماره ۲ را بزنید.
برای رسیدن به نتیجه مطلوب از این محلول یکبار در روز استفاده کرده و تا ۳ ماه این کار را تکرار کنید.

حتماً بخوانید:
۱۷ روش خانگی معجزه آسا برای رشد سریع ناخن ها

۱۷ روش خانگی معجزه آسا برای رشد سریع ناخن ها

رشد سریع تر ناخن ها به عوامل مختلفی از جمله مراقبت از ناخن ها، تغذیه، بیماری های شناخته نشده که در ظاهر ناخن ها هم خودشان را نشان می دهند بستگی دارد.…

سوالات متداول درباره تقویت کننده ماوالا

امروزه محصولات تقویتی و زیبایی بسیاری برای ناخن‌ها وجود دارند، اما پیدا کردن محصولاتی مانند تولیدات برند ماوالا عموماً سخت و دشوار است. پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات این برند و یا سایر برندهای معتبر است. به همین دلیل در این قسمت نیز به سوالات شما درباره این محصولات پاسخ داده‌ایم تا هیچ ابهامی برایتان باقی نماند.

انواع محصولات تقویت کننده ناخن ماوالا کدام‌اند؟

محصولات تقویت کننده ناخن این برند متنوع‌اند اما پرطرفدارترین آن‌ها دو محصول لاک و محلول تقویت کننده ناخن ماوالا هستند.
هر یک از محصولات تقویت ناخن این برند نحوه استفاده خاص خود را دارند که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده‌است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits