دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز استفاده صحیح از فیس واش دستی و سلیکونی
5
زمان مطالعه: 6 دقیقه
طرز استفاده از فیس واش،طرز استفاده از فیس براش دستی ،طرز استفاده از فیس براش دستی دو طرفه،طرز استفاده از فیس واش کامان،طرز استفاده از فیس براش سیلیکونی .

طرز استفاده از فیس واش

فیس واش وسیله ای برای ” شست و شوی صورت” است .

فیس واش یک محصول مراقبت از پوست است که برای پاک کردن چربی های روزانه مانند آرایش ، سلول های مرده پوست ، چربی اضافی و آلاینده ها طراحی شده است. پاکسازی صورت هر روز می تواند از مسدود شدن منافذ جلوگیری کند. فراموش کردن شستن صورت می تواند به دلیل باقی ماندن روی سطح پوست منجر به کدر شدن رنگ شود.

پوست به صورت طبیعی چربی ترشح می کند که به دلیل استفاده منظم از صابون ممکن است مختل شود، زیرا ممکن است چربی طبیعی ترشح شده توسط پوست را از بین ببرد. این امر ممکن است منجر به پیری زودرس یا پیدایش سایر عفونت های پوستی شود.

فیس واش به شکل خاص برای صورت شما طراحی شده است. که قادر است اعماق پوست و منافذ موجود روی آن را تمیز کند و همه آلودگی ها مانند گرد و غبار، دود، مواد تجزیه شده، عرق و حتی آرایش هایی را که قبلا روی پوست استفاده شده است را از بین ببرد.

استفاده از فیس واش باعث شادابی پوست می شود، رنگ چهره را بهبود می بخشد و پوست را صاف و نرم می کند.

نحوه استفاده از فیس واش

تمیز کردن مواد تجمع یافته با فیس واش

عمده ترین مزیت فیس واش پاک سازی همه آلودگی ها، چربی ها و سلول های مرده پوست در طول روز است. تمیز کردن منظم پوست به حفظ اندازه مناسب منافذ موجود روی آن کمک می کند.

بهبود گردش خون پوست

فرآیند ماساژ منظم با کمک فیس واش، گردش خون را تحریک می کند.

آبرسانی پوست

استفاده منظم از فیس واش به حفظ سطح مناسب PH پوست کمک می کند. این وسیله نه تنها پوست را مرطوب نگه می دارد بلکه آن را صاف و لطیف می کند. از آن جا که فیس واش به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند، بنابراین پوست شما می تواند رطوبت و مواد مغذی بیش تری دریافت کند.

پوست شما را لایه برداری می کند

تمام آن چه شما نیاز دارید یک پوست تازه، یکنواخت و قطعا یک پوست با درخشش طبیعی است. استفاده منظم از فیس واش، پوست خشک و مرده را از بین می برد و به شما لایه تازه ای از پوست هدیه می دهد.
استفاده از فیس واش های ارگانیک

فیس واش ارگانیک همراه با روغن های گیاهی، گیاهان معطر، میوه ها و خاک رس طبیعی است که صورت شما را پاک سازی و پوست شما را ترمیم و تغذیه می کند. بدون در نظر گرفتن این که شما پوستی نرمال، خشک، حساس، نرم یا مستعد آکنه دارید، برای همه آن ها فیس واش وجود دارد.

انواع فیس واش

فیس واش ارگانیک به دو دسته شوینده های حاوی فوم و غیر فومی طبقه بندی می شود.

فیس واش حاوی فوم شامل سورفاکتانت ها و مواد افزودنی طبیعی است. در حالی که فیس واش فاقد فوم، کف نمی کند، اما در انواع مختلف مانند روغنی، خامه ای و میسلار واتر وجود دارد. فیس واش های حاوی فوم، تمام آلودگی ها، ناخالصی ها و بقایای موجود در منافذ را پاک می کند.

کف کردن برای پوست های خشک مناسب نیست، زیرا چربی طبیعی پوست را از بین می برد، اما برخی از فیس واش های ارگانیک جدید حاوی روغن های گیاهی مانند نارگیل و جوجوبا هستند که به حفظ رطوبت پوست کمک می کنند.

طرز استفاده از انواع فیس واش

نحوه استفاده از فیس واش

در زیر بهترین روش برای شستن صورت با استفاده از فیس واش ذکر شده است:

  1. ابتدا سعی کنید، آرایش صورت‌تان را با استفاده از پاک‌کننده‌های باکیفیت از بین ببرید. در واقع با بکارگیری از یک پد آرایشی که به پاک‌کننده آغشته شده است چشم‌، ابرو و صورت‌تان را به طور کامل از موادهای آرایشی تمیز کنید.
  2. بعد از اینکه پوست صورت‌تان از هر گونه مواد آرایشی تمیز شد، به سراغ فیس براش دستی رفته و آن را زیر آب گرم گرفته تا به خوبی مرطوب شود و سپس مقداری کمی از موادهای شوینده را روی آن بریزید. قبل از انجام کار نیز می‌توانید یک بار دیگر صورت‌تان را شستشو دهید. طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی در مرحله‌ی بعدی از حساسیت بیشتری برخوردار است که باید دقت بیشتری به خرج دهید.
  3. حال نوبت به استفاده از فیس براش است. آن را به دلخواه و به جهات مختلف روی پوست حرکت دهید. البته ناگفته نماند از این دستگاه بیشتر از یک دقیقه بر روی پوست استفاده نکنید. زمان تقریبی بکارگیری از فیس براش دستی بر روی گونه یا بینی فقط 20 ثانیه است. همچنین از فیس براش‌های کاملاً نرم برای چشم‌هایتان نیز استفاده نکنید چرا که ممکن است سبب چین و چروک دور چشم‌تان شود.
  4. در آخر نیز توصیه می‌کنیم که حتماً صورت‌تان را شستشو دهید و دستگاه را خاموش و سپس تمیز کنید. البته ناگفته نماند که نحوه صحیح کردن دستگاه فیس براش نیز اهمیت دارد که باید در حین انجام آن در نظر بگیرید. همانطور که مشاهده کرده‌اید طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی چندان سخت نبوده و به راحتی می‌توانید از پس این کار بربیایید.

نحوه تمیز کردن دستگاه فیس براش دستی

برای اینکه به دفعات از دستگاه فیس براش استفاده کنید باید به خوبی بعد از هر بار استفاده، آن را تمیز کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که موارد زیر را در نظر بگیرید:

فیس براش را زیر آب گرفته و با دست‌تان موهای آن را تمیز کنید. کاملاً اطمینان حاصل کنید که موهای دستگاه به خوبی از موادها پاک شده‌اند.

سر براش را در محلول ضدعفونی بگذارید. این کار را هفته‌ای یک بار هم انجام دهید کفایت می‌کند. این عمل به پاک‌سازی کامل آلودگی‌ها می‌انجامد و در نتیجه شفافیت صورت‌تان نیز افزایش می‌یابد.

ضمناً توجه داشته باشید که اگر از دستگاه براش به صورت روزانه استفاده می‌کنید، آن را بعد از سه ماه تعویض کنید تا مشکلی در طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی در آینده نداشته باشید و همچنین پوست‌تان نیز دچار مشکلات مختلف نشود.

نحوه صحیح استفاده از فیس براش دستی




این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits