دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
میکروبلیدینگ AiBrow چیست و چگونه انجام میشود ؟
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میکروبلیدینگ به روش AiBrow یکی از جدیدترین متدهای آرایش نیمه دائم هست که بصورت فوق العاده زیبا و پر طرفدار ظاهر شده است .

میکروبلیدینگ به روش AiBrow

میکروبلیدینگ AIBrow جدید ترین تکنولوژی روز دنیاست که به شما امکان می دهد تا قبل از هر اقدامی انواع ابرو را روی صورت خود مشاهده و بهترین را انتخاب کنید و با داشتن قالب سه بعدی نتیجه ی نهایی دقیقا همان انتخاب شما خواهد بود.

این آرایش نیمه دائمی کمک می کند افراد از استفاده‌ی هر روزه از لوازم آرایشی مانند مداد ابرو، ژل یا سایه بی نیاز شوند و ابرو های بسیار زیباتری داشته باشند. این روش برخلاف آرایش های دائمی مانند تاتو ابرو ظاهر بسیار طبیعی تری دارد.

در این روش خطوطی که در ابرو ایجاد می شود کاملاً مانند مو های واقعی به نظر می رسد. قلمی دارای چند سوزن با استفاده از رنگدانه ها خطوطی نازک همانند موهای طبیعی ابرو در نواحی کم پشت و خالی ایجاد می کند.

میکروبلیدینگ با تکنولوژی AIBrow چیست ؟

میکروبلیدینگ با تکنولوژی AIBrow بهترین و به روزترین روش دنیا برای پر کردن فضاهای خالی ابرو و زیبا تر شدن شماست.

این روش بدون درد و خونریزی ابروهای طبیعی و زیبایی را برای شما به ارمغان می اورد که طی 1 الی 3 سال از روی پوست شما پاک میشود.

مراحل انجام میکروبلیدینگ به روش AiBrow

  1. اسکن سه بعدی و آماده سازی مدل سه بعدی متقاضی در نرم افزار
  2. مشاوره با زیبایی حرفه ای و استفاده از مدل های مختلف ابرو بر اساس خواسته و نظرات شما.
  3. مشاهده و تست انواع مدل ها بر روی صورت شما و انتخاب و تایید ایشان با مشاوره متخصص.
  4. تولید شابلون ابرو مطابق با مدل ابروی انتخاب شده.
  5. قبل از انجام میکروبلیدینگ با استفاده از دوربین دیجیتال و هوش مصنوعی برای از بین بردن احتمال خطا، الگوی از پیش طراحی شده در چهره شما را چاپ کنید.
  6. و در انتها طراحی ابرو

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

در روز هایی ابتدایی پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو ها رنگ تند تری دارند و در روز های آتی حدود 30 تا 40% از رنگ خود را از دست می دهند.

در هفته‌ی اول پس از انجام میکروبلیدینگ ممکن است سوزش و قرمزی ایجاد شود که با پماد های تجویز شده مانند وازلین، یا ویتامین آ استریل چشمی بهبود می یابد.

پس از انجام میکروبلیدینگ باید از ورزش های شدید که موجب تعریق می شوند خودداری نمود و استفاده از هر نوع لیزر و لایه بردار شیمیایی نیز ممنوع است.

استفاده از وسایل نقلیه رو باز مثل دوچرخه و موتور و خودرو های سر باز و باز بودن پنجره خودرو آسیب زنننده خواهد بود.

تا چند روز ابرو باید در برابر خیس شدن و تعریق محافظت شوند و مواد آرایشی تا ده روز پس از انجام میکروبلیدینگ ممنوعیت مصرف دارند و نباید روی صورت خوابید.

بهتر است تا یک هفته پس از میکروبلیدینگ ابرو از خوردن غذا های تند خودداری شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits