دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا می توان هاشور ابرو را پاک کرد ؟
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بسیاری از خانم ها مدتی بعد از هاشور ابرو پشیمان شده و می خواهند آن را پاک کنند. ممکن است شما نیز درمورد پاک کردن هاشور ابرو سوالاتی داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با روش های پاک کردن هاشور ابرو آشنا نماییم.

پاک کردن هاشور ابرو

روش پاک کردن هاشور ابرو موضوع مورد بحث ماست. هاشور ابرو امروزه با متدهای نوین و با استفاده از پیگمنت و رنگدانه ها انجام می شود که در میکروبلیدینگ با قلم دستی و در میکروپیگمنتیشن با قلم ماشینی این رنگدانه ها به زیر پوست منتقل می شوند و خطوط هاشوری ایجاد می شوند.
ماندگاری هاشور ابرو با توجه به روش های انجام آن متفاوت می باشد. از 4 ماه تا 20 ماه این ماندگاری می تواند طول بکشد. پاک کردن هاشور و تاتو ابرو در مراکز زیبایی و مراکز پاک کردن تاتو به روش های مختلفی انجام می شود.

البته اگر هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن انجام شود به مراتب پاک کردن آن آسان تر از تاتوی ابروهای قدیمی است. که امروزه بیش از 90 درصد کار پاک کردن تاتو ابرو در یک جلسه انجام می شود.
اگر جزو کسانی باشید که تاتو کرده اید و پشیمان هستید و دنبال راهی برای پاک کردن آن، نگران این سوال نباشید که آیا هاشور ابرو پاک می شود یا نه ؟ امروزه پاک کردن هاشور تاتو کار سختی نیست ولی باید در مراکزی که صلاحیت این کار را دارند انجام دهید.

پاک کردن هاشور ابرو

روش های پاک کردن هاشور ابرو

1. روش پاک کردن هاشور ابروبا لیزر

پاک کردن هاشور با لیزر یکی از روش هایی است که با پیدایش لیزر در مراکز زیبایی، در ابتدا بسیار قوت گرفت اما این روش دارای دو مورد ایراد عمده است که در کار با لیزر با ان مواجه خواهید شد.
مشکل اصلی پاک کردن هاشور با لیزر در سوزاندن پیاز موی ابروی شماست که بعد از پاک کردن ممکن است ابروهای سابق دیگر به سراغتان نیاید و این برای یک خانم خیلی مهم و اساسی است.

دومین مشکل در پاک کردن تاتو با لیزر بر می گردد به رنگ های بژ و تیره که با لیزر این کار به سختی و با تکرار زیاد همراه خواهد شد که همانطور که گفتیم در هر مرحله پیاز موی بیشتری از دست خواهید داد.
یکی دیگر از مشکلات پاک کردن تاتو با لیزر در خط چشم است که بخاطر آسیبی که لیزر به شبکیه چشم وارد می کند کلا امروزه کاملا غیراصولی و منفی شده است.

حتماً بخوانید:
بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور

بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور

بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید. بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور…

2. روش پاک کردن هاشور با کاور کردن

کاور کردن در واقع روشی است که در بسیاری از سالن های زیبایی انجام می شود. در واقع از مواد همرنگ کردن پوست استفاده می کنند که در کوتاه مدت بسیار موثر دیده می شود اما در دراز مدت این مواد کاور کننده جذب پوست می شوند و بصورت لک و پیس در می آیند که همین لک و پیس بعدا با لیزر هم به سختی از بین می روند.

3. روش پاک کردن هاشور ابرو با اسید

مواد پاک کننده اسیدی یکی دیگر از موادی که در پاک کردن هاشور ابرو کاربرد دارند که ما انرا به شما توصیه نمی کنیم زیرا که این مواد تاثیر مستقیم روی سلول های زنده پوست می گذارند و بخاطر قدرتی که اسید دارد پوست را به اصطلاح جمع می کنند که چیزی که شما با عنوان گوشت اضافه و یا گودی آن را را خواهید دید.

4. پاک کردن هاشور ابرو به روش پزشکی

روش های پزشکی یعنی استفاده از محصولات و مواد پاک کردن در کنار تجهیزات بروز پزشکی زیبایی که در کلینیک های تخصصی توسط پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می شود.

5. پاک کردن هاشور ابرو به روش جراحی پلاستیک

یکی از پرهزینه ترین روش های پزشکی پاک کردن تاتو ابرو و بدن جراحی پلاستیک است که معمولا افراد معمولی و عادی جامعه بخاطر هزینه های سنگین آن به سراغ آن نمی روند.

6. پاک کردن هاشور ابرو به روش تزریق آب نمک

این هم یک روشی است که در آن متخصص پاک کردن تاتو، آب نمک را در ابروها تزریق می کند. آب نمک باید اندازه کافی تزریق شود ولی ایراد این روش این است که یک ماه بیشتر زمان می برد تا اثر کند. اما درد کمتری به همراه دارد.

روشهای سریع پاک کردن هاشور ابرو

بهترین روش پاک کردن هاشور ابرو

پس با مطالعه مطالب بالا سوال شما این است که پس کدام روش بدون ضرر است.در واقع امروزه بی ضررترین پاک کردن هاشور ابرو استفاده از مواد کم خطری است که تحت نظر PDA آمریکا ساخته و تولید می شوند و ساختار تاتو و هاشور را مورد هدف قرار می دهند.
تاتو در قدیم برای آن که ماندگاری داشته باشد دارای فلزات سنگین بود مانند جیوه که البته در تاتوهای امروزه جیوه جای خود را به فلزات سنگین اما کم خطر دیگری داده است.

حتماً بخوانید:
فرق هاشور ابرو با فیبروز ابرو چیست کدام بهتر است؟

فرق هاشور ابرو با فیبروز ابرو چیست کدام بهتر است؟

فیبروز ابرو : برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب های موجود در ابروهایتان استفاده میشود |هاشور یا تاتو موقت، روشی است که جهت رفع کم پشتی یا کچلی…

به کارگیری این فلزات سنگین در مواد تاتو و هاشور برای این است که ماندگاری داشته باشد و خاصیت مولکولی این فلزات سنگین طوری است که در زیر پوست ماندگاری دارند.
اما با مواد پاک کردن جدید که سیستم و روش خودش را دارد به اصطلاح موادی که جاذب این فلزات سنگین هستند و پس از وارد شدن روی پوست، تاتو در هر رنگ حتی سیاه هم باشد جذب این مواد شده و از بین می رود. مدت زمان این اثر در بین یک تا دو روز خواهد بود.

البته غیر از این روش های گفته شده، روش های خانگی و لایه بردارهای خانگی هم هستند که با توجه به اینکه بر روی هر فرد اثرهای متفاوتی داشتند از ذکر آن ها خودداری می کنیم.از آنجا که سلامتی مهم ترین فاکتور در تعیین بهترین روش می باشد و با توجه به اینکه نزدیکی ابروها به چشم ها، معمولا توصیه می شود که از لیزر و نوردرمانی یا لایت تراپی استفاده نشود. در واقع استفاده از کرم های پاک کننده میزان خطراتش به مراتب کمتر از لیزر می باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits