دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فواید عالی ژل ضد جوش سینره
9
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ژل ضد جوش سینره : دارای روغن درخت چای؛ مؤثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی تایید شده برای رفع انواع جوش های التهابی، سر سیاه و جوش سر سفید و جلوگیری از باقی ماندن جای جوش است.

معرفی مزایای ژل ضد جوش سینره

ژل ضد جوش سینره محصول یک ضد جوش بسیار قوی است که سبب درمان سریع جوش های موضعی و التهابی می شود. 20-15 دقیقه بعد از مصرف ژل آنتی آکنه سینره، این ژل کاملا جذب واحد پیلو سباسه (فولیکول مو) شده و درمان جوش آغاز می گردد. در این محصول از یک کمپلکس گیاهی ویژه و مؤثر استفاده شده که با مکانیزم های مختلف سبب درمان سریع آکنه می شود. اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی بسیار قوی روغن درخت چای در کنار اثرات التیام دهندگی و ترمیم کنندگی عصاره های بابونه و آویشن سبب درمان فوری جوش ها می شود. این ژل باعث جمع شدن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می شود. از سوی دیگر با افزایش پروتئین سازی، سلول سازی و بازسازی سلولی سبب برطرف شدن جای جوش می گردد.

ویژگیهای ژل ضد جوش سینره

  • پیشگیری از ایجاد جوش و رفع انواع جوش ها
  • دارای روغن درخت چای؛ مؤثرترین ماده آنتی باکتریال گیاهی تایید شده
  • رفع انواع جوش های التهابی، سر سیاه و سر سفید
  • دارای عصاره بابونه با اثرات ضد التهابی و التیام بخش
  • جلوگیری از باقی ماندن جای جوش

مزایای مصرف ژل ضد جوش سینره

جوش یک زائده‌ی کوچک پوستی است. جوش‌ها، جراحت‌ها یا مشکلات پوستی کوچک ناشی از غدد چربی‌ای هستند که به وسیله‌ی میکروب‌ها آلوده و ملتهب شده و در مرحله‌ی بعد ترشحات سطح آنها را پر می‌کند.آکنه یا جوش مشکل پوستی بوده و زمانی رخ می دهد که فولیکول های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می شود. معمولا جوش (آکنه) در نواحی پوست صورت، گردن، قفسه سینه، شانه ها و گرده رخ می دهد.

 ژل ضد جوش سینره

اصولا درمان داروﯾﯽ و روش های متعددی برای برطرف کردن جوش صورت اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺮای ﻣﺜﺎل داروهایی ﯾﮏ ﺑﻨﺰوﯾﻞ ﭘﺮاﮐﺴﺎﯾﺪ و ﯾﮏ آﻧﺘﯽ ﺑﯿﻮﺗﯿﮏ ‫ﻣﻮﺿﻌﯽ ﺑﺮای اﻓﺰاﯾﺶ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ درﻣﺎن روش درﻣﺎﻧﯽ را ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯿﻬﺎی ﺑﯿﻤﺎر اﻧﺘﺨﺎب می گردد گاهی مواقع برای تسریع روند درمانی از روش هایی همچون پرتوهای نوری و لیزر نیز استفاده می گردد.برای برطرف کردن جوش صورت و بیماری آکنه بسته به شدت آن باید متفاوت باشد. درموارد خفیف از داروهای موضعی مثل آنتی بیوتیک های موضعی ویا ترتینویین ویا بنزوییل پراکساید می توان استفاده نمود و درموارد متوسط از آنتی بیوتیکهای خوراکی مختلف مثل تتراسیکلین، داکسی سیکلین، اریترومایسین می توان بهره برد و درموارد شدید بهتراست از داروی ایزوترتینویین استفاده شود.ژل ضد جوش سینره یکی از محصولات خوب شرکت سینره برای درمان موضعی جوش است. در فرمولاسیون ژل ضد جوش سینره عصاره های مفیدی وجود دارد که به سرعت باعث از بین بردن جوش ها می شوند.

روغن درخت چای

ژل ضد جوش سینره حاوی روغن درخت چای است . این درخت بومی استرالیا بوده و از هزارن سال پیش توسط بومیان این قاره استفاده میشده است.نکته مهمی که باید در نظر داشت اینست که بسیاری این گیاه را به دلیل تشابه اسمی با گیاه چای اشتباه می گیرند، در حالیکه چای (خوراکی ) با این درخت تفاوتهای زیادی دارد.اولین مورد استفاده از روغن درخت چای در سال 1920 در جراحی و دندانپزشکی و بعد از آن در جنگ جهانی دوم برای درمان جراحات پوستی بود. از مهمترین خواص آن میتوان به ضد میکروبی بودن این روغن اشاره کرد.موارد کاربرد این ترکیب بسیار زیاد است.کاهش التهاب ، ضد عفونی کنندگی ،درمان عفونتهای قارچی و باکتریایی ،رفع خشکی پوست و ...از دیگر خواص زیبایی این روغن میبشد.همچنین در رایحه درمانی نیز از آن استفاده می شود.

ژل ضد جوش

حتماً بخوانید:
10 کرم پر فروش برای درمان جوش صورت

10 کرم پر فروش برای درمان جوش صورت

استفاده از کرم ضد جوش برای افرادی که با مشکل جوش صورت مواجه هستند، یک راهکار مناسب و ایده ال است.

عصاره آویشن

ژل ضد جوش سینره حاوی آویشن است که عصاره این گیاه باعث افزایش گردش خون در مویرگهای ناحیه مورد استفاده می گردد. این گیاه خواص ضدعفونی کنندگی بسیار قوی دارد. همچنین عصاره آن به صورت لوسیون در محل کوبیدگی و دررفتگی و آماس و تورم اثرات درمانی بسیار مفیدی دارد.ترکیب تیمول موجود در این عصاره ضد عفونی کننده قوی بوده و اثر میکروب کشی آن برفنل ترجیح دارد. همچنین این عصاره یک ضد قارچ بسیار موثر می باشد. این عصاره در اثر سایش باعث قرمزی پوست می گردد که به دلیل افزایش گردش خون موضعی می باشد. و همچنین یک ترکیب بو بر است. همچنین پلی متوکسی فلاونهای موجود در آویشن باعث ایجاد خواص آنتی اکسیدانی در آن می گردد.

بابونه

ژل ضد جوش سینره حاوی بابونه است که استفاده از این گیاه در زیبایی از دیرباز شناخته شده است.یکی از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده بابونه روغنی فرار و لطیف وآبی رنگ است که از گل آن بدست میآید و مسبب عطر خاص آنست.مصرف جلدی این روغن ،تاثیر بسزایی در ضدعفونی و برطرف کردن التهابات پوستی و افزایش سلول سازی دارد.همچنین این گیاه برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن از طریق کاهش فعالیت 5 آلفا ردوکتاز بسیار موثر است.

درمان جوش صورت

روش مصرف ژل ضد جوش سینره

با توجه به نوع پوست خود، صورت و مناطق درگیر را با شوینده ای ملایم و یا ژل شستشوی صورت سینره (مخصوص پوست های چرب) بشویید. مقداری از ژل ضد جوش سینره را فقط روی جوش بمالید. بعد از 20-15 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید. روزانه 3-2 مرتبه این کار را انجام دهید. توصیه می شود افرادی که دارای پوست های حساس می باشند روزانه یک بار از این ژل استفاده نمایند. بعد از گذشت یک الی دو هفته می توان روزی 2-3 مرتبه مصرف را تکرار نمود.

حتماً بخوانید:
فواید باورنکردنی ژل آکدین دینه برای درمان آکنه

فواید باورنکردنی ژل آکدین دینه برای درمان آکنه

معرفی ژل آکدین دینه ژل آکدین دینه برای رمان موارد خفیف تا متوسط آکنه ولگاریس ، درمان کمکی در موارد شدید آکنه ولگاریس و همچنین درمان ضایعات التهابی…

توصیه ها در رابطه با مصرف ژل ضد جوش سینره

  • ژل ضد جوش سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • توجه کنید که این محصول می بایست تنها بر روی جوش استفاده شود و از برخورد آن با نواحی سالم پوست به شدت پرهیز کنید. همچنین حتما بعد از 15-20 دقیقه و در افراد با پوستهای حساس بعد از 10 دقیقه شسته شود.
  • درکنار این محصول می توانید از ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های چرب، دو بار در روز استفاده کنید و بعد از شستشو بلافاصله از کرم مرطوب کننده سینره مخصوص پوست های چرب بزنید. و روزی دو بار از ژل صورت مخصوص پوست های آکنه ای استفاده کنید.
  • ژل ضد جوش سینره دور از دسترس کودکان نگهداری شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits