دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید باورنکردنی کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)
1
زمان مطالعه: 9 دقیقه
کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) علاوه بر تامین رطوبت لازم به پوست از خارش و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند و به پوست نرمی و لطافت می بخشد.

آشنایی با مزایای کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) علاوه بر تامین رطوبت لازم به پوست از خارش و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند و به پوست نرمی و لطافت می بخشد. کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) با دارا بودن عصاره گیاه مورینگا از پوست در برابر آلودگی های شیمیایی و ذرات معلق محافظت می نماید عصاره مورینگا به پوست کمک می کند تا مواد سمی را غیر فعال نماید و به پوست طراوت و شادابی ببخشد.

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) به راحتی بر روی پوست پخش شده و سریعاً جذب پوست می گردد به طوری که باعث کثیف شدن لباس نمی گردد و منظره چرب روی پوست ایجاد نمی کند. در تهیه این کرم از روغن های گیاهی استفاده شده است تا باعث ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست نشوند.

ویژگیهای کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)

  • حاوی پپتیدهای مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • حاوی پپتیدهای مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • دارای روغن جوجوبا و شی باتر جهت نرمی و لطافت پوست
  • رفع خارش و التهابات ناشی از خشکی پوست بدن
  • حاوی روغن گل مغربی و آووکادو، سرشار از امگا 3 و امگا 6
  • دارای ژل آلوئه ورا و پروویتامین B5 جهت رطوبت رسانی مؤثر به پوست

کرم زدن

مزایای مصرف کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) یک محصول عالی برای کمک به حفظ سلامت پوست بدن است. این کرم حاوی مواد نرم کننده و ضد التهاب عالی برای پوست است و از طرف دیگر جلوی ورود آلودگیها را به پوست می گیرد. خواص کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) در ادامه مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

آلوئه ورا

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی آلوئه وراست. نام آلوورا در لغت به معنای ماده تلخ درخشان است که از کلمه عربی آلوئه برگرفته شده است.در ایران از آن بعنوان صبر زرد هم نام برده میشود.اگر چه آلوئه ورا هزاران سال است که در پزشکی نقش مهمی را ایفا میکند ،اما از کشف خواص بی همتای آن توسط طب مدرن زمان زیادی نمی گذرد. ویتامینهای موجود در آن A,B1,B2,B6,B12,C,E و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی شامل کلسیم سدیم،آهن ،پتاسیم،کروم،منگنز،مس و روی می باشد. این معجزه گر خواص ضد التهابی داشته و رطوبت پوست را به طرز شگفت آوری حفظ می کند.

آلانتویین

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی ماده ای به نام آلانتویین است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک می کند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.

دکسپانتنول

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی دکسپانتول است .این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد. دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.

روغن گل آفتاب گردان

در ترکیب کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا ) روغن آفتاب گردان وجود دارد. این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود داردو به علت اینکه به طرف خورشید می چرخد به این نام خوانده می شود. روغن آن سرشار از اسید لینو لئیک، و مقداری فسفولیپید و منبع عالی ویتامین E می باشد.در محصولات زیبایی به عنوان یک ترکیب موثر و ضد رادیکال آزاد استفاده می شود. امگا 6 آن باعث کاهش اثرات پیری پوست و افزایش سلول سازی است.

گلیسیرین

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

ویتامین E

در فرمولاسیون کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا ) ویتامین E وجود دارد.این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود که باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست و مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست نیز می شود.

آووکادو

در فرمولاسیون کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) آووکادو وجود دارد. منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .

آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی (در حدود 2 درصد) روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است .

روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک و اسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک می باشد. روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن و جلوگیری از چین و چروکهای صورت است.

گل مغربی

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی عصاره گل مغربی است. گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی ،غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد .منشا آن آمریکای شمالی بوده است.مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلولهای پوست دارند.

این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخمها ،در تعادل پروتوئینها ی پوست نیز مؤثرند.به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکالهای آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ می کنند.همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند.این اسیدهای چرب ضروری میتوانند با مهار تیروزیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.

شی باتر

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا( حاوی شی باتر است که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که می خواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

روغن جوجوبا

در ترکیب کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) روغن جوجوبا وجود دارد که در میان رو غنهای گیاهی ، روغن جوجوبا بیشترین شباهت را به سبوم )چربی طبیعی (دارد.این روغن خاصیت نرم کنندگی بسیار خوبی داشته بدون اینکه بر روی پوست حالت چرب ایجاد کند.همچنین باعث افزایش الاستیسیته پوست میشود.فیتو استرو لهای موجود در آن متابولسیم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.

فرولیک اسید موجود در آن متابولیسم سلولهای پوست را افزایش داده و اثرات ضد التهابی دارد.فرولیک اسید موجود در آن از ایجاد صدمات ناشی آفتاب در پوست جلوگیری می کند.بدلیل داشتن توکوفرولهای طبیعی اثرات ترمیم کنندگی و ضد چروک را نیز را داراست.

عصاره مورینگا

کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) حاوی عصاره مورینگا است. عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد. از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند.

عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.

مصرف کرم

روش مصرف کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)

پس از استحمام و یا به صورت روزانه روی پوست بدن استفاده شود.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا)

  • کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا) را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • کرم بدن غلیظ تر، رطوبت رسانی آن بیشتر و موندگاری بالاتری نسبت به لوسیون بدن دارد.
  • علاوه بر رطوبت رسانی و نرمی و لطافت پوست، مانع نفوذ آلودگی ها به پوست می شود.
  • درصورتی که تیرگی کمی در نتیجه خشکی بر روی پوست ایجاد شده باشد استفاده از کرم بدن در نواحی ذکر شده جهت بهبودی توصیه می شود.
  • کرم بدن سینره (ضد آلودگی هوا( را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

۱۳ موردی که باید موقع خرید کرم ضد آفتاب به آن توجه کنید

راهنمای خرید یک کرم پودر خوب بر اساس نوع پوست

معرفی کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

آشنایی با کرم مرطوب کننده سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits