دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با مزایای عالی کرم مرطوب کننده دست سینره
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کرم مرطوب کننده دست سینره با داشتن تعادل مناسبی بین مجموعه آب و روغن در فرمولاسیون خود از خاصیت پوشانندگی و ماندگاری مناسبی برخوردار است


فواید بی نظیر کرم مرطوب کننده دست سینره

کرم مرطوب کننده دست سینره با داشتن تعادل مناسبی بین مجموعه آب و روغن در فرمولاسیون خود از خاصیت پوشانندگی و ماندگاری مناسبی برخوردار است، وجود سیلیکونها و روغن های گیاهی از جمله روغن جوجوبا و شی باتر دراین فرمولاسیون قدرت پوشانندگی و ماندگاری فرآورده را تا حدی بالا برده است که به راحتی با شستشوی معمولی از روی پوست حذف نمی گردد و اثرات خود را به مدت طولانی باقی می گذارد.

این کرم به علت دارا بودن مواد مرطوب کننده فعال از جمله دکسپانتنول و گلیسرین قدرت رطوبت رسانی فوق العاده ای به پوست دارد و باعث حفظ آب در لایه خارجی پوست به مدت طولانی می گردد. وجود روغن های گیاهی سرشار از امگا -3 و امگا-6 به کار رفته در فرمولاسیون این کرم باعث می شود که پوست سریعا بازسازی شده و ترک های پوست ترمیم گردند. این اسیدهای چرب باعث حفاظت پوست از رادیکالهای آزاد نیز می گردند و مقاومت پوست را در مقابل عوامل خارجی افزایش می دهند. امروزه ثابت شده است که وجود اسیدهای چرب ضروری امگا- 3 و امگا-6 در درمان درماتیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ویژگیهای کرم مرطوب کننده دست سینره

  • نرم کننده و ترمیم کننده پوست های خشک و آسیب دیده
  • محافظ و مرطوب کننده عمیق پوست دست
  • دارای روغن بائوباب، با خواص مرطوب کننده و ضد چروک
  • ترمیم کننده پوست های خشک و آسیب دیده
  • حفظ شادابی و لطافت پوست دست ها به مدت طولانی
  • سرعت جذب بالا
  • بدون پارابن

کرم

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دست سینره


مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می‌شود به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده به صورت روزانه اهمیت زیادی دارد. رطوبت پوست یکی از ارکان مراقبت از آن است. در حقیقت، مرطوب کردن پوست باعث حفظ جوانی و شادابی پوست می‌شود. به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده اهمیت زیادی دارد و این کار را باید در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار داد.

حفظ سلامت پوست نیازمند پیگیری است. یک روتین روزانه برای مراقب از پوست خود ایجاد کنید و هرگز آن را رها نکنید. در برنامه‌ی خود استفاده از مرطوب کننده را در اولویت قرار دهید. متخصصان پوست توصیه می‌کنند هر شب و درست بعد از شستن صورت خود از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. در فصل سرما از مرطوب کننده‌های قوی تری استفاده کنید تا از خشکی ناشی از سرما و باد و گرمای محیط‌های داخلی جلوگیری شود. در فصل گرما مرطوب کننده‌های ملایم تری را انتخاب کنید، یا حتی می‌توانید تنها از سرم‌های پوستی استفاده کنید.

بین زمان شستن پوست و زدن کرم مرطوب کننده نباید فاصله‌ی زیادی باشد، چون باید جلوی از بین رفتن رطوبت را بگیرید و پوست تان را مرطوب و نرم نگه دارید. تفاوتی ندارد که تازه صورت تان را شسته اید یا از حمام بیرون آمده اید؛ وقتی که پوست تان هنوز مرطوب است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اگر از سرم پوستی هم استفاده می‌کنید، آن را قبل از مرطوب کننده بزنید. در آخر استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.

اگر پوست خشکی دارید، ممکن است پوست تان زبر، دچار خارش و پوسته پوسته یا حتی ترک خورده باشد و از آن خون بیاید. بهترین راه برای درمان خشکی شدید استفاده از کرم‌های مرطوب کننده‌ای است که ترکیبات آن‌ها به ترمیم و حفظ حائل طبیعی پوست کمک می‌کند. این محافظ طبیعی در حقیقت بیرونی‌ترین لایه‌ی سلول‌های پوستی است که رطوبت پوست را حفظ می‌کند و باکتری‌ها را دور نگه می‌دارد. در هنگام انتخاب کرم مرطوب کننده به دنبال ترکیباتی باشید که رطوبت را حفظ می‌کنند مثل گلیسیرین و دایمتیکون و مواد نرم کننده‌ای مثل وازلین و اسکوالین تا به استحکام محافظ طبیعی پوست کمک کنند.

کرم مرطوب کننده دست سینره یکی از بهترین محصولات مرطوب کننده موجود در بازار است. در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده دست سینره ترکیبات مفیدی بکار رفته است که در ادامه مقاله خواص آنها شرح داده شده است.

شی باتر

کرم مرطوب کننده دست سینره حاوی شی باتر است که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

روغن گل آفتاب گردان

کرم مرطوب کننده دست سینره حاوی روغن آفتاب گردان است.این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود داردو به علت اینکه به طرف خورشید می چرخد به این نام خوانده میشود.روغن آن سرشار از اسید لینو لئیک، و مقداری فسفولیپید و منبع عالی ویتامین E می باشد.در محصولات زیبایی به عنوان یک ترکیب موثر و ضد رادیکال آزاد استفاده میشود.امگا 6 آن باعث کاهش اثرات پیری پوست و افزایش سلول سازی است.

آقطی سیاه

کرم مرطوب کننده دست سینره حاوی آقطی سیاه است که از قدیم الایام برای معطر نمودن فراورده های جلدی و همچنین به خاطر خاصیت قابض آن مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره گلهای آقطی اثر ضد عفونی کننده، التیام دهنده دارد و در رفع تحریکات جلدی بسیار موثر است.

این گیاه در رفع اگزما و التهاب پوستی اثر بسیار خوبی دارد و همچنین باعث کاهش تورم پوستی می گردد. عصاره این گیاه جهت حفاظت از پوستهای حساس مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین این عصاره جهت تامین بهداشت پوست صورت و شادابی آن تهیه می شود. به صورت تجاری لوسیونها و پمادهای پوستی این عصاره برای سرزندگی و طراوت پوست استفاده می شود.

همچنین موجب نرمی و روشن شدن پوست شده و اثر قابض آن بسیار سودمند است و در فراورده های دئودورانت نیز استفاده شده است. در مصارف آرایشی – بهداشتی نرم و شفاف نمودن پوست اثر شاخص آن است و التهاب و آماس پوستی را نیز کاهش می دهد. بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، ادعا گردیده است که آقطی می تواند لک ها و کک و مک را روشن تر نماید.

مرطوب کننده

روش مصرف کرم مرطوب کننده دست سینره

برای حصول نتیجه بهتر از مصرف کرم دست سینره، هنگامی که پوست دچار خشکی مفرط می باشد بهتر است پس از هر بار شستشوی دست، از این کرم استفاده کنید و پس از التیام ترک های پوست می توانید این میزان را کاهش دهید و در صورتی که پوست به شرایط نرمال خود رسید می توانید میزان مصرف را تا یک بار در روز کاهش دهید.

مصرف کرم مرطوب کننده دست سینره در هنگام شب به علت فاصله زمانی طولانی با شستشوی بعدی، باعث می شود تا کرم به مدت طولانی بر روی پوست باقی بماند. باقی ماندن کرم به مدت طولانی بر روی پوست باعث می شود تا پوست در طی شب به سرعت ترمیم و بازسازی گردد و مقاومت لازم را در مقابل اثرات سوء عوامل خارجی پیدا کند.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم مرطوب کننده دست سینره

  • کرم مرطوب کننده دست سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • توصیه می شود برای شستشوی دست از شوینده ملایم استفاده کرده و در طول روز از کرم دست سینره استفاده کرده و ترجیحا از دستکش نخی نیز جهت جذب بهتر محصول استفاده کنید.
  • کرم مرطوب کننده دست سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

معرفی کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

آشنایی با کرم مرطوب کننده سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دست (سافت کرس softcaress) ،مناسب ...

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits