دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای باورنکردنی کرم ضد چروک سینره
4
زمان مطالعه: 9 دقیقه
کرم ضد چروک سینره با استفاده از آخرین و مؤثرترین متدهای پیشگیری از چین و چروک تهیه شده است و حاوی ترکیباتی است که آنزیم کلاژناز را مهار می کنند.

آشنایی با فواید مصرف کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره با استفاده از آخرین و مؤثرترین متدهای پیشگیری از چین و چروک تهیه شده است. امروزه پیشرفت های علم بیوتکنولوژی این امکان را در اختیار بشر قرار داده است تا بسیاری از پروتئینها، مواد حیاتی، آنزیمها و هورمونها را مشابه سازی نموده و از خواص آن ها بهره گیرد. یکی از مواد حاصل از این فن آوری کمپلکس MDI می باشد که یکی از قویترین مهارکننده های کلاژناز می باشد.

در کرم ضد چروک سینره از خواص معجزه آسای این ترکیب جهت افزایش میزان کلاژن پوست و مبارزه با پیری استفاده شده است. استفاده از عصاره مورد به عنوان مهار کننده مؤثر واکنش گلی کیشن پروتئین ها با طولانی تر نمودن عمر سلولهای پوست باعث افزایش اثرات ضد چروکی این محصول می شود. در فرمولاسیون این فرآورده از مواد آنتی اکسیدان فوق العاده مؤثر (کوانزیم Q 10 و Vit E) جهت جلوگیری از اکسیداسیون چربی های سلولی نیز بهره جسته ایم تا بتوانیم ساختمان پوست را به طور کامل محافظت نماییم.

ویژگیهای کرم ضد چروک سینره

  • جلوگیری از ایجاد چروک های جدید و کاهش عمق چین و چروک ها با بهره گیری از عصاره مورد
  • محافظت از پوست دربرابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی
  • رفع چروک های سطحی و کاهش عمق چین و چروک ها
  • دارای عصاره گیاه مورد برای جلوگیری از تخریب کلاژن پوست و افزایش طول عمر سلول های پوست
  • حاوی کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E جهت حذف رادیکالهای آزاد

چروک پوست

مزایای مصرف کرم ضد چروک سینره


با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، چهره فرد تغییر می کند و چروک می شود. کلاژن باع حفظ حالت کشسانی پوست می شود. بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها این تغییر را خوشایند نمی دانند و حاضرند دست به هرکاری بزنند تا زیبایی شان بازگردد. بنابراین بازار بسیار پرسودی از محصولات ضد پیری و ضد چروک پوست، از جمله کرم های زیبایی به وجود آمده تا بتواند نیاز این دسته از افراد را برطرف کند.

کرم‌های ضد‌چروک را نباید فقط روی چروک‌ها استفاده کرد، باید از کرم‌های ضدچروک روی کل صورت استفاده کرد حتی می‌توان برای پیشگیری از به‌وجود آمدن چروک‌های گردن، روی گردن نیز مالید، پشت کف دست را نیز کرم ضدچروک بمالید تا کمی از جوانی آن را حفظ کنید. اینکه فقط کرم را روی خط چروک بمالید اصلا فایده‌ای ندارد، باید کرم را روی کل پوست بمالید تا تحریک کلاژن‌سازی‌ یکنواختی اتفاق بیفتد.

کرم‌های ضدچروک بیشتر از به‌وجود آمدن و عمیق‌تر شدن چروک‌ها جلوگیری می‌کنند، بنابراین بهتر است قبل از به‌وجود آمدن چروک‌ها به فکر آن‌ها باشیم.شاید بتوان گفت بهترین سن شروع استفاده از چنین کرم‌هایی ۳۰ سال است اما باید بگویم استفاده از این کرم‌ها نباید به همین سن اختصاص پیدا کند.

ممکن است فرد با توجه به شرایطش حتی در سنین بسیار کمتر مثلا ۲۰سالگی احتیاج داشته‌باشد از چنین کرم‌هایی استفاده کند. برای تعیین دقیق سن مصرف شرایط ژنتیک فرد، شرایط محیط، نوع پوست(خشک یا چرب یا معمولی بودن)، استفاده زیاد از عضلات و... باید درنظر گرفته شود، یعنی نمی‌توان به‌طور کلی به همه توصیه کرد در ۳۰ سالگی مصرف این کرم‌ها را شروع کنند مگر این‌که با توجه به موارد خاص سن‌های بالاتر استفاده شود و معمولا کرم‌ها نیز برای سن بالای ۳۰ طراحی شده است.

کرم ضد چروک سینره یکی از محصولات خوب موجود در بازار برای رفع چروک های پوستی است. این کرم حاوی عصاره ها و موادی است که چروک های پوست را کاهش داده و برطرف می کنند. در ادامه مقاله فواید ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون کرم ضد چروک سینره بطورکامل شرح داده شده است.

گل گاو زبان

در ترکیب کرم ضد چروک سینره گل گاو زبان وجود دارد. گل گاو زبان گلی دارویی است که فقط در کوههای البرز در ایران میروید.اما گیاه گاو زبان در امریکا و اروپا میروید.در کتاب قانون ابو علی سینا در مورد خواص درمانی مفید گل گاو زبان تاکید شده است .این گل یکی از غنی ترین منابع اسیدهای چرب بشمار میرود.این اسیدها ضد رادیکال آزاد بوده و از اثر تخریبی uv جلوگیری میکنند.در سرم آنتی فریز کرم دور چشم - سینره از این گل استفاده شده است.

همیشه بهار

کرم ضد چروک سینره حاوی عصاره گل همیشه بهار است. این گیاه از قدیم الایام برای ترمیم زخمها و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محفاظتی بر پوستهای حساس و کم مقاومت را دارد، روغن همیشه بهار اپی تلیال سازی (تکثیر سلولهای پوست) را به طور قابل توجهی تحریک می نماید. در تحقیقات متعدد نشان داده شده که ساخته شدن گلایکوپروتئین، نوکلئو پروتئین و کلاژن را در محل، افزایش می دهد. همچنین خواص ضد باکتریال و ضد ویروسی نیز دارد.

عصاره این گیاه به عنوان پاک کننده و پالاینده پوست از مواد زائد نیز مورد توجه می باشد. همچنین این ماده خواص آنتی هیالورونیداز داشته که سبب محافظت از اسیدهیالورونیک موجود در پوست (که توسط شرایط محیطی نامناسب تخریب می گردد) می شود. اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختارسالم و طبیعی پوست ایفا می نماید.

به طور کلی این ترکیب در فراورده های آرایشی، بهداشتی به عنوان نرم کننده، محافظت کننده پوست، التیام بخش، ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد دارد.مخصوصاً در مورد پوستهای خشک و ترک خورده و ملتهب بسیار مفید می باشد و حالت قابض آن باعث تنگ شدن منافذ پوست شده که این امر باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست می گردد.

شی باتر

در فرمولاسیون کرم ضد چروک سینره شی باتر وجود دارد که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

ویتامین E

در ترکیب کرم ضد چروک سینره ویتامین E وجود دارد که این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست و مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست نیز می شود.

آووکادو

در ترکیب کرم ضد چروک سینره آووکادو وجود دارد .منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است . آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد.

در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی ) در حدود 2 درصد ( روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک واسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک می باشد.

روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن وجلوگیری از چین و چروکهای صورت است.

گلیسیرین

کرم ضد چروک سینره حاوی گلسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

گل مغربی

کرم ضد چروک سینره حاوی عصاره گل مغربی است. گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی ،غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد .منشا آن آمریکای شمالی بوده است.مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلولهای پوست دارند.

این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخمها ،در تعادل پروتوئینها ی پوست نیز مؤثرند.به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکالهای آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ میکنند.همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند.این اسیدهای چرب ضروری میتوانند با مهار تیرو زیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.در کرم بدن کرم دست کرم دور چشم کرم ضد چروک کرم ضد لک سینره از این گل استفاده شده است.

چروک پوستی

روش مصرف کرم ضد چروک سینره

صبح و شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده های سینره، مقدار مناسبی از کرم ضد چروک سینره را روی پوست صورت و گردن استفاده نمایید.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم ضد چروک سینره

  • کرم ضد چروک سینره از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • در صورتی که این خط عمیق است استفاده از کرم ضد چروک سینره و سرم ضد چروک سینره را همزمان پیشنهاد می شود.
  • شما میتوانید با توجه به سن خود از کرم ضد چروک و کرم ضد چروک بالای 40 سال سینره جهت پیشگیری استفاده کنید. با توجه به شدت مشکل ایجاد شده میتوانید از سرم ضد چروک سینره نیز استفاده کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

کرم ضد چروک پوست + راهنمای انتخاب

آشنایی با فواید کرم پر کننده چروک سینره

معرفی بهترین کرم های جوانسازی پوست از برند باله آ

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (4 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits