دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با کرم ضد لک و روشن کننده سینره
3
زمان مطالعه: 9 دقیقه
کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی مجموعه ای از مواد روشن کننده با منشاء طبیعی استفاده شود تا اثر روشن کنندگی در کوتاهترین زمان ظاهر شده و عوارض جانبی به حداقل برسد.

فواید مصرف کرم ضد لک و روشن کننده سینره

کرم ضد لک و روشن کننده سینره یکی از محصولات روشن کننده پوست شرکت سینره است. در تهیه این کرم سعی شده که از مجموعه ای از مواد روشن کننده با منشاء طبیعی استفاده شود تا اثر روشن کنندگی در کوتاهترین زمان ظاهر شده و عوارض جانبی به حداقل برسد. در این مجموعه، هم از موادی که باعث مهار تیروزیناز می شوند و هم از موادی که باعث کاهش تولید تیروزیناز می گردند استفاده شده است بنابراین پروسه ملانین سازی به طور مؤثری کند شده و رنگ پوست روشن تر می گردد.

این فرآورده حاوی ویتامین A و آلفا هیدروکسی اسیدها است که باعث نوسازی پوست شده و این عمل با ظرافت انجام می گیرد تا پوست، ظاهری پوسته پوسته نداشته باشد ولی سرعت بازسازی پوست افزایش یابد. وجود مواد مغذی مثل اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و ویتامینها و پروتئینهای هیدرولیز شده شیر باعث می شوند تا تمام مواد لازم جهت ساخت و ساز سلولها در اختیار پوست قرار گیرد.

علاوه بر این وجود ویتامین E , C و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 مقاومت پوست را در برابر رادیکالهای آزاد افزایش می دهد و پیری پوست را به تاخیر می اندازد. وجود پروتئین هیدرولیز شده شیر باعث ایجاد رطوبت مؤثر و طولانی در پوست شده و به پوست طراوت و لطافت می بخشد.

ویژگیهای کرم ضد لک و روشن کننده سینره

  • بهره گیری از کمپلکس مواد روشن کننده جهت از بین بردن هر نوع لک و تیرگی
  • حاوی کمپلکس مواد روشن کننده جهت کاهش رنگدانه سازی و روشن تر نمودن پوست
  • بهبود تیرگی های پوست ناشی از تابش نور خورشید
  • پیشگیری و رفع انواع لک از جمله لک های ناشی از بارداری و افزایش سن
  • حاوی AHA، ویتامین های A و C جهت نوسازی پوست
  • دارای مواد آنتی اکسیدان طبیعی جهت حذف رادیکالهای آزاد
  • حاوی امگا3، امگا 6 و مواد مغذی جهت افزایش مقاومت پوست
  • فاقد هیدروکینون

روشن شدن پوست

مزایای مصرف کرم ضد لک و روشن کننده سینره

کرم های ضد لک یکی از ایده ال ترین گزینه های انتخابی است برای کسانی که همه راه ها را طی کرده اند اما همچنان لک های صورتشان محو نشده است. کرم های ضد لک به عنوان تیر آخری است که ما برای شما در نظر گرفته ایم. بدون تردید با استفاده کردن کرم های ضد لک خود تفاوت را احساس خواهید کرد.

کرم های ضد لک با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن محو شود.

این مهم را به یاد داشته باشید که شما یک شبه نباید منتظر معجزه باشید، زیرا فرآیندی که برای ترمیم و بازسازی پوست شما با استفاده از کرم های ضد لک نیاز است خود به مدت زمان مشخص و معینی نیاز دارد. پس از آن به مرور زمان هر بار شاهد کم رنگ تر شدن لکه های پوستی خواهید بود.

این را به یاد داشته باشید که حتی به دلیل آفتاب سوختگی ممکن است پوست شما دچار تیرگی شده باشد. شما با استفاده از کرم های روشن کننده پوست می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به زیبایی اولیه خود بازگردید. به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید تا از پوست شما به خوبی محافظت شود.

کرم های ضد لک قوی یا کرم های ضد لک و روشن کننده را شما می توانید بر اساس شرایط سنی خود نیز تهیه کنید. بر فرض برای افراد بالای چهل سال بهتر است حتی در صورت عدم وجود لک این سری از کرم ها استفاده شود تا به دلیل افزایش سن پوست دچار کک و مک نشود و کرم های ضد لک از زیبایی شما محافظت کند.

کرم ضد لک و روشن کننده سینره یک کرم ایده آل برای روشن کردن پوست و از بین بردن لک های پوستی است. در ادامه ترکیبات به کار رفته در این کرم بطور کامل شرح داده شده است.

ویتامین A پالمیتات

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی ویتامین A است. ویتامین A جزء ویتامینهای محلول در چربی بوده و براحتی جذب پوست می گردد. این ویتامین به فرمهای استری، retinoic acid, retinol, retinal و کارتنوئیدها وجود دارد. در بدن فرمهای گوناگون این ویتامین به هم تبدیل می گردند و در نهایت retinoic acidایجاد می نمایند. این ماده باعث افزایش متابولیسم سلولی، تقسیم سلولی و در نهایت بازسازی پوست می شود. ویتامین A با تسریع سرعت بازسازی پوست و افزایش ساخت کلاژن، باعث استحکام پوست، افزایش الاستیسیته و کاهش عمق چین و چروک های پوست می شود.

ویتامین A به شفاف شدن پوست و روشن تر شدن رنگ آن کمک نموده و باعث کوچک تر شدن منافذ پوست می شود. کمبود این ویتامین با کاهش بینایی به خصوص در شب همراه بوده و باعث خشکی و زبری پوست می گردد. استفاده مستقیم از رتینوئیک اسید بر روی پوست، باعث افزایش سریع تقسیمات سلولی شده و نوسازی پوست با سرعت زیادی انجام می شود که خود باعث پوسته پوسته شدن، قرمزی و التهاب می گردد و در بسیاری از موارد تمایلی به استفاده از آن وجود ندارد ولی ویتامین A یا رتینول با سرعت کمتری عمل نموده و فاقد مشکلات ذکر شده می باشد. ویتامین Aپالمیتات، استری از ویتامین A می باشد که به عنوان یکی از موثرترین درمانهای پیری پوست شناخته شده است

ویتامین C

در فرمولاسیون کرم ضد لک و روشن کننده سینره ویتامین C بکار رفته است که امروزه ثابت شده است که نقش بسزایی در زیبایی و سلامت پوست دارد. ویتامین C قادر است که از تولید ملانین جلوگیری کند. وجود ویتامین C برای ساخت کلاژن ضروری است و در نوسازی پوست نقش اساسی داشته و در ترمیم زخمها بسیار موثر است. این ویتامین نقش آنتی اکسیدانی داشته و از اثر رادیکالهای آزاد بر روی پوست نیز جلوگیری می کند.

ویتامین E

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی ویتامین E است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست و مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو نیز می شود.

پروتئین هیدرولیز شده شیر

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی مواد حاصل از هیدرولیز پروتئین شیر است که علاوه بر تغذیه پوست باعث حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی می شود.

شیرین بیان

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی شیرین بیان است .گیاهی خودروبومی جنوب اروپا و شمال آفریقا و مدیترانه است. عصاره ریشه شیرین بیان دارای مقادیری گلوکز، ساکارز، آسپاراژین، مواد آلبومیدی، رزین اسانس است و در پزشکی، داروسازی وصنایع غذایی مصارف متعدددارد. نام دیگرعلمی آن لیکوریس است.درصنایع زیبایی جهت جلوگیری از پیری پوست،کاهش لکها استفاده میشود.در کرم ضد لک سینره از این گیاه استفاده شده است.

آلفا هیدروکسی اسید

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی آلفاهیدروکسی اسید است. الفا هیدروکسی اسید ها دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و سرعت نوسازی پوست را افزایش می دهند به طوری که از غلظت های بالاتر از 75% آنها جهت پیلینگ استفاده می شود. این اسیدها باعث تحریک تشکیل کلاژن شده و در پیشگیری از ایجاد چین و چروک نیز موثر است

گل مغربی

در ترکیب کرم ضد لک و روشن کننده سینره عصاره گل مغربی بکار رفته است. گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی ،غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد .منشا آن آمریکای شمالی بوده است.مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلولهای پوست دارند.این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخمها ،در تعادل پروتوئینها ی پوست نیز مؤثرند.به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکالهای آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ می کنند.

همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند.این اسیدهای چرب ضروری میتوانند با مهار تیرو زیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.در کرم بدن کرم دست کرم دور چشم کرم ضد چروک کرم ضد لک سینره از این گل استفاده شده است.

گلیسیرین

کرم ضد لک و روشن کننده سینره حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

حذف لک های پوستی

روش مصرف کرم ضد لک و روشن کننده سینره

هر صبح و شب پس از تمیز کردن پوست روی نواحی مورد نظراستفاده نمایید و صبر کنید تا کرم کاملا جذب پوست گردد. برای جلوگیری از تیرگی مجدد پوست در طول روز از کرم ضد آفتاب سینره استفاده کرده و هر 3الی 4 ساعت آن را تجدید نمایید.

توصیه ها در رابطه با کرم ضد لک و روشن کننده سینره

  • کرم ضد لک و روشن کننده سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • شما برحسب سن خودتان می توانید از کرم ضد لک بالای 40 سال سینره استفاه کنید.
  • کرم ضد لک و روشن کننده سینره را دور از دسترس کودکان نگهدارید.

separator line


بیشتر بخوانید:

معجزه یخ برای رفع لکه های پوستی

درمان لکه های تیره صورت بعد از زایمان

خواص و فواید شیرین بیان برای سلامت پوست

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits