دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کرم مرطوب کننده سینره با استفاده از آخرین دستاورد های علمی تهیه شده است به طوری که علاوه بر ایجاد رطوبت تا حدود زیادی از ایجاد چین و چروک صورت نیز جلوگیری می نماید.


فواید مصرف کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره


کرم مرطوب کننده سینره با استفاده از آخرین دستاورد های علمی تهیه شده است به طوری که علاوه بر ایجاد رطوبت تا حدود زیادی از ایجاد چین و چروک صورت نیز جلوگیری می نماید. در فرمولاسیون این کرم از مواد جاذب الرطوبه با اثر طولانی مدت استفاده شده است، به طوری که فرآورده قدرت آبرسانی فوق العاده ای داشته و باعث افزایش میزان رطوبت پوست به طور فعال می شود.

مواد پوشاننده موجود در این فرمول از دسته سیلیکونها انتخاب شده اند تا علاوه بر ایجاد یک فرآورده با ظاهری مطلوب هیچگونه حالت چرب روی پوست نداشته و در عین حال باعث ایجاد جوش یا کومدون نگردند. این کرم با فراهم آوردن رطوبت ماندگار باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شود و از اثر عوامل مخرب محیطی بر روی پوست جلوگیری می کند.

ویژگیهای کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

  • مرطوب کننده طبیعی جهت رطوبت رسانی و احیای پوست و رفع خشکی
  • مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
  • تسریع بازسازی لیپیدهای ازدست رفته پوست و رفع خشکی
  • حاوی عصاره مخمر وفاکتور مرطوب کننده طبیعی NMF
  • دارای روغن آرگان و روغن سبوس برنج جهت رطوبت رسانی، محافظت و احیای پوست
  • حاوی اسکوالن و شی باتر برای حفظ نرمی و لطافت پوست
  • افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

کرم

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره


کرم مرطوب‌کننده‌ به عنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات مراقبتی از پوست، یکی از نیازهای اولیه این بافت مهم، یعنی رطوبت را تامین می‌کنند. آب برای پوست، مخصوصا لایه اپیدرم نقشی حیاتی دارد. پوست بدن دائما از طریق بافت میانی، آب لازم را به سطح پوست می‌رساند. همچنین برای جلوگیری از تبخیر آب، پوست یک لایه محافظتی از چربی را بر روی اپیدرم ترشح می‌کند.

به دلایل داخلی یا خارجی، اگر تولید یا ترشح این چربی کم‌تر از میزان مناسب باشد، لایه شاخی آب خود را از دست داده و پوست خشک می‌شود. پوست خشک مستعد ایجاد چروک، خطوط، التهاب و یا بیماری‌هایی مانند اگزما و پسوریازیس می‌باشد. عامل اصلی خشکی پوست، ژنتیکی می‌باشد. اما استفاده زیاد از شوینده‌های نامناسب، قرار گیری در هوای خشک، تغذیه نامناسب و سبک زندگی ناسالم نیز در ایجاد پوست خشک موثر می‌باشند.

همچنین، با افزایش سن و به دلیل تضعیف سیستم آبرسانی طبیعی پوست، خشکی پوست حادث می‌شود. بنابراین، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها یکی از اصلی‌ترین نیازهای مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و زیبا می‌باشد. پوستی که آب خود را از دست داده، مستعد خارش، التهاب و ترک‌های پوستی است.

مرطوب کننده ها به عنوان یک پوشش محافظ میان پوست و محیط اطراف عمل می کنند. اگرچه پوست شما چربی اش را خودش تولید می کند ولی برطرف کردن این چربی ها در جریان پاک سازی ضروری است.

کرم های مرطوب کننده از سه طریق می توانند رطوبت پوست را تامین کنند: برخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلدکرم ها)، برخی حاوی اجزاء جاذب رطوبت هستند که رطوبت را جذب کرده و در خود نگه می دارند و برخی دیگر که کرم های حرفه ای هستند (مانند هیدرازن لانکوم) سیستم آبرسانی دارند و مرتب آب به پوست می رسانند.

یک مرطوب کننده خوب باید حاوی آب و دیگر ترکیباتی باشد که رطوبت را جذب و در پوست نگه دارد. بهتر است این کرم ها دارای امولسیون هائی که پوست را تغذیه می کنند باشد.

کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره یک محصول خوب و مفید برای مراقبت از پوست است که ترکیبات مفیدی در آن بکار رفته است. خواص ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره در ادامه شرح داده شده است.

آلانتویین

آلانتوئین موجود در کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره ماده ای است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک میکند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.

گلیسیرین

موجود در کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

اسکوآلن

در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره اسکوالن وجود دارد. این ماده روغنی از منابع گیاهی تهیه می شود و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند این ماده خصوصیات ضد سرطانی از خود نشان می دهد و در ترکیبات چربی پوست بطور طبیعی موجود می باشد و همچنین این ماده خصوصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد.

شی باتر

کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره حاوی شی باتر است که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

سبوس برنج

در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره عصاره سبوس برنج وجود دارد. سبوس برنج حاوی املاح معدنی ،آهن ،منگنزو ویتامینهای A-E-B1-B2-B5-B6 بوده و ضمن حفاظت از رطوبت پوست ،از چروک شدن و پیری زودرس آن جلوگیری میکند.در سبوس برنج نوعی لیپاز فعال وجود دارد که مقدار درصد اسیدهای چرب آزاد آنرا افزایش میدهد.

از عصاره طبیعی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی بعلت ترکیبات مختلفش استفاده های بسیاری میشود.رطوبت دهی و نرم کنندگی پوست،زدودن اکسیژن فعال از سطح پوست ،رشد سلولهای پوستی،خواص آنتی اکسیدان و جلوگیری از پیری پوست،افزایش گردش خون از تاثیرات آن در زیبایی پوست ، میباشد.در کرم مغذی + 04 کرم مغذی کرم مرطوب کننده پوست - خشک،سرم سفت کننده سینره از این نوع غلات استفاده شده است.

روغن میوه آرگان

کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره حاوی روغن آرگان است. روغن میوه آرگان بدلیل داشتن ویتامین Eطبیعی و امگا 3 و 6 در زیبایی پوست بسیار موثر است .منشا آن امریکای جنوبیست .این روغن اکسید شدن چربیهای پوست را به تاخیر انداخته و از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند. همچنین باعث استحکام پوست و حفظ رطوبت آن می گردد. ویتامین E موجود در این روغن به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده وپوست را ازاثرات مخرب آفتاب و رادیکالهای آزاد حفظ می نماید.

کرم دست و صورت

روش مصرف کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

صبح و عصر پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده مناسب، مقداری از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

  • کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • کرم مرطوب کننده صورت پوست های معمولی تا خشک سینره دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

چگونگی ساخت کرم مرطوب کننده

بهترین آبرسان پوست که باعث طراوت و شادابی پوست میشود

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دست (سافت کرس softcaress) ،مناسب ...

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits