دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید باورنکردنی سرم محکم کننده پوست صورت سینره 
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سرم محکم کننده پوست صورت سینره با فرمولاسیونی خاص، سرعت جذب فوق العاده و قدرت اثر زیاد از مجموعه عصاره ها و پپتید ها تشکیل شده است.

فواید مصرف سرم محکم کننده پوست صورت سینره

سرم محکم کننده پوست صورت سینره با فرمولاسیونی خاص، سرعت جذب فوق العاده و قدرت اثر زیاد از مجموعه عصاره ها و پپتید ها تشکیل شده است. پپتیدها مجموعه ای از چند اسید آمینه می باشند که به علت کوچکی دارای قدرت نفوذ زیادی هستند و فرآیندهای درون سلولی را تحت تاثیر خود قرار می دهند. این سرم دارای عملکرد چند جانبه در راستای حفظ و افزایش استحکام پوست می باشد و از افتادگی پوست به طور مؤثر و طی مدت زمان کوتاه جلوگیری می کند.

ترکیبات به کار رفته در این سرم، با حفظ ساختمان و عملکرد صحیح الاستین باعث بهبود خواص بیومکانیکی پوست می شوند و قابلیت ارتجاعی پوست را در سه جهت افزایش می دهند.

ویژگیهای سرم محکم کننده پوست صورت سینره

  • استحکام پوست صورت و گردن و جلوگیری از افتادگی پوست
  • محکم کننده پوست صورت، گردن و ناحیه دکلته با قدرت نفوذپذیری بالا
  • حاوی ترکیبات مؤثر جهت استحکام سریع پوست و افزایش مقاومت آن در برابر تاثیر جاذبه
  • تقویت و ترمیم شبکه های پروتئین پوست جهت ایجاد استحکام پایدار در پوست
  • مجموعه ای کامل از پپتیدها و عصاره های طبیعی جهت محکم کردن پوست صورت و جلوگیری از افتادگی آن
  • حاوی عصاره های گیاهی جهت بازسازی ساختمان سه بعدی پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن
  • حفظ شادابی پوست با خواص مرطوب کنندگی و ضد چروک

افتادگی پوست

مزایای مصرف سرم محکم کننده پوست صورت سینره

افتادگی پوست، یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های پیری است که روی پوست صورت بیش از سایر قسمت‌ها، خود را نشان می‌دهد. نخستین نشانه‌ی پیری، چین و چروک است. پوست چانه، گونه، بینی، گردن، بازوها و سایر قسمت‌های بدن با افزایش سن دچار افتادگی می‌شود. با افزایش سن، سرعت سنتز کُلاژن در پوست کند می‌شود و در نتیجه، پوست به مرور کشش و سفتی خود را از دست می‌دهد.

بافت همبند پوست که از غضروف و استخوان‌های گوناگون محافظت می‌کند، با گذشت زمان ضعیف می‌شود. حجم چربی‌هایی که به صورت یکنواخت در زیر پوست توزیع شده‌اند و پوست را صاف نگه می‌دارند، کاهش می‌یابند و توده‌هایی تشکیل می‌دهند. این توده‌ها بر اثر نیروی گرانش زمین دچار افتادگی می‌شوند.

قرارگیریِ بیش از حد در معرض نور خورشید، موجب از بین رفتن کلاژن و اِلاستین پوست و در نتیجه افتادگی پوست می‌شود. دود سیگار و آلودگی هوا نیز عوامل دیگری هستند که فرآیند شکل‌گیری چین و چروک را تسریع می‌کنند. کاهش سریع وزن و بارداری نیز ممکن است موجب افتادگی پوست شود. بنابراین، هم عوامل درونی و هم عوامل بیرونی در شل‌شدگی و افتادگی پوست نقش دارند.

اغلب افراد برای مقابله با مشکل افتادگی پوست به سراغ جراحی‌های زیبایی می‌روند. این جراحی‌ها، افزون بر هزینه‌های سنگین، معمولا یک سری عوارض جانبی هم در پی دارند.خوشبختانه، برخی درمان‌های ساده‌ و آسانِ خانگی برای سفت کردن پوست وجود دارند که برای کاهش چین و چروک و خطوط پوست نیز مؤثر هستند.

به عنوان مثال برای سفت کردن طبیعی پوست صورت سعی کنید به طور معمول هر شب قبل از رفتن به رختخواب، به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت تان را ماساژ دهید. همیشه با یک حرکت به سمت بالا صورت تان را ماساژ دهید. نیروی جاذبه به طور مداوم پوست تان را به سمت پایین می کشد و باعث شل و آویزان شدن آن در آینده می شود. با انجام ماساژ با این امر مبارزه کنید. گردن تان را هم خوب ماساژ بدهید؛ زیرا گردن جایی است که اغلب مورد غفلت و بی توجهی قرار می گیرد. هر زمان که به صورت تان مرطوب کننده می زنید آن را روی گردن تان هم بمالید و آن را به سمت بالا ماساژ دهید.

شما همچنین می توانید از محصولات محکم کننده و ضدافتادگی پوست استفاده کنید که یکی از آنها سرم محکم کننده پوست صورت سینره است. در فرمولاسیون عصاره دانه شوید بکار رفته است که باعث افزایش تولید پروتئین و بهبود عملکرد الاستین، افزایش استحکام و بازسازی ساختمان سه بعدی پوست ، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، و ترمیم لایه درم شده و مانع افتادگی پوست می شود. عصاره دانه شوید موجود در سرم محکم کننده پوست صورت سینره یک آنتی اکسیدان است که از پوست در مقابل اثرات محیطی به خوبی مراقبت می کند.

رفع افتادگی پوست

روش مصرف سرم محکم کننده پوست صورت سینره

روزی 1 الی 2 بار بعد از تمیز کردن پوست صورت و گردن با استفاده از پاک کننده های سینره؛ چند قطره از سرم را با کمک نوک انگشت روی پوست این مناطق پخش نمایید.

توصیه ها برای مصرف سرم محکم کننده پوست صورت سینره

  • سرم محکم کننده پوست صورت سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • برای جلوگیری از افتادگی با توجه به سن خود می توانید از کرم محکم کننده سینره و یا کرم محکم کننده بالای 40 سال استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل به درمان کامل تر می توانید در کنار کرم از سرم محکم کننده کننده استفاده کنید.
  • دو نوع کرم محکم کننده صورت هست که یک نوع مخصوص افراد زیر 40 سال، به اسم کرم محکم کننده صورت، و نوع دیگر به همین نام فقط برای افراد بالای 40 سال ساخته شده است. علاوه بر کرم، سرم محکم کننده صورت را هم پیشنهاد می شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

علت گود افتادگی زیر چشمان + درمان

جوانی و طراوت مجدد پوست با معجزه ویتامین C

راهکار جوان سازی پوست با لیزر

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits