دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی شامپو بدن مخصوص آقایان سینره
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
شامپو بدن مخصوص آقایان سینره یک شوینده ملایم و فاقد ترکیبات صابونی است که براساس ترکیب پوست آقایان طراحی و تولید شده است.


فواید مصرف شامپو بدن مخصوص آقایان سینره


شامپو بدن مخصوص آقایان سینره یک شوینده ملایم و فاقد ترکیبات صابونی است که براساس ترکیب پوست آقایان طراحی و تولید شده است. این محصول جهت پاکسازی آلودگی از روی پوست حاوی سورفاکتنت های یونی و غیر یونی است. ترکیبات شامپو بدن مخصوص آقایان سینره بسیار ملایم بوده و بدون ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن و حتی خارش پس از استحمام موجب پاکیزگی پوست می شوند.

در فرمولاسیون ژل شستشوی بدن آقایان از عصاره گیاه بامبو استفاده شده است که با توجه به خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی ،اثرات آنتی میکروبیال ، اثرات ضد عوامل اکسیداتیو و ضد التهابی، این عصاره یک گزینه بسیار مناسب برای پوست آقایان است که از طرفی به دلیل سبوم وتعریق بالا مستعد رشد باکتری هاست و از سوی دیگر به دلیل فاکتورهای محیطی در معرض خشکی پوست و از بین رفتن استحکام پوست و آسیب ناشی از عوامل محیطی است.

همچنین وجود نمک دریایی و عصاره جلبک دریایی که هر دو منشاء گرفته از آب هستند، دارای یک هارمونی انرژی زای طبیعی هستند که باعث ایجاد حس طراوت و آرامش در فرد می شود. به علاوه به رفع بوی بد عرق کمک می کند و پوست را از اثرات سوء آلودگی های محیطی مانند آلاینده ها حفظ می کند. وجود مقادیر فراوان از مواد حیاتی در نمک دریایی سبب تقویت پوست و بالا بردن قدرت دفاعی پوست می شود.

ویژگیهای شامپو بدن مخصوص آقایان سینره

  • شامپو انرژی بخش و طراوت بخش، برگرفته از عصاره های طبیعی گیاهان
  • قدرت شویندگی مناسب، بدون ایجاد خشکی روی پوست
  • غنی از عصاره های بامبو وجلبک دریایی جهت نرمی و لطافت پوست
  • فاقد مواد صابونی
  • ایجاد حس پاکیزگی و شادابی
  • مناسب جهت شستشوی روزانه و پس از فعالیت های ورزشی

شامپو بدن

مزایای مصرف شامپو بدن مخصوص آقایان سینره


امروزه استفاده از انواع مختلف شامپو های بدن جای خود را به صابون ها داده اند . بسیاری از محققان و دانشمندان، استفاده از شامپو بدن را به مراتب بهتر از صابون می دانند. شامپو های بدن حاوی مقادیر بیشتری از چربی های لازم و ویتامین ها برای بدن هستند و دارای بوهای مطبوع تری اند، همچنین شامپو های بدنی هست که حاوی تکه های جویا مواد طبیعی دیگر هستند که باعث لایه برداری از پوست های مرده بدن می شوند. همچنین برخی دیگر حاوی مواد ضد تعریق برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند هستند که باعث شادابی و تعریق کم در آن ها می شود.

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت ها شروع به ساخت شامپو های بدن کردند . این محصولات غنی شده از ترکیبات خاص ، عطر گل ها و خواص جوشانده های مخصوص هستند که خیلی از این ترکیبات را در صابون ها نمی توان پیدا کرد . عطری که توسط این ترکیبات تراوش می شود به آرامش فرد در حمام کمک می کند.

اصولا شرایط بهداشتی صابون های معمولی نسبت به شامپو های بدن پایین تر است . شامپو های بدن در این مورد مزیت بالایی در برابر صابون دارند که از استفاده مشترک و پخش آلودگی بیشتر جلوگیری می کنند . بسیار صحنه آشنایی برای همه ماست که صابون در حمام و دستشویی دارای آلودگی می شود اما این اتفاق در مورد شامپو بدن هیچ گاه به دلیل نوع بسته بندی آن نمی افتد.

شست و شو و پاک سازی شامپو های بدن از روی پوست بسیار راحت تر و سریع تر از صابون است . این بدان معناست که وقت کمتری برای شست و شوی آن صرف می شود و در ضمن رایحه و شادابی بیشتری به پوست می بخشد.

بسیاری از شامپو بدن ها ، لایه ای از مواد مرطوب کننده را روی پوست باقی می گذارند که چربی از دست رفته پوست را جایگزین می کند . استفاده از صابون ها پوست بدن را بیشتر به حالت خشک نگه می دارند و از این رو ، باعث آلرژی های پوستی و خارش های بیشتر می شوند. در مقایسه شامپو های بدن یک لایه نازک و نامرئی روی پوست تشکیل می دهند که باعث می شود رطوبت پوست از بین نرود و آن را حفظ می کند.

زمانی که بحث کف کردن صابون مطرح می شود ، می بینیم که شامپو بدن ها کف مناسب تری درست می کنند که دلیل آن ترکیبات سیالی و ترکیبات سورفاکتانت ژل های بدن است و با کمترین مالش روی پوست کف مناسبی ایجاد می کنند. اگر می خواهید فضای حمام تان زیباتر و شیک تر به نظر برسد ، استفاده از شامپو بدن بسیار از نظر طراحی داخلی ، فضا را جذاب تر می کند . شامپو های بدن در تمام هتل های لوکس تمام مکان های اقامتی شیک وجود دارند و روز به روز به محبوبیت جهانی آن ها افزوده می شود.

از طرف دیگر پوست خانم ها و آقایان از جهات مختلف متفاوت است. تولید سبوم (چربی) در پوست آقایان بیشتر است. آقایان حدود دو برابر خانم ها عرق می کنند و در عرق شان میزان بالاتری اسیدلاکتیک دارند که خود سبب ایجاد pH پایین تر پوست در آقایان می شود و به دلیل تعریق بیشتر در پوست آقایان و رشد بیشتر موها در پوست آنها، پوست ایشان بیشتر مستعد رشد باکتری است و کنترل بوی نامطبوع نیز سخت تر است.

به دلیل مجموعه این تفاوت ها تولید محصولات مراقبت از پوست بر حسب جنسیت اهمیت می یابد. ژل شستشوی بدن مخصوص آقایان سینره به گونه ای فرموله شده که ضمن داشتن رایحه ای مناسب و پاکسازی مطلوب پوست، دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و به محافظت از پوست در برابر میکروارگانیسم ها کمک کند. ضمنا دارای pH مناسب پوست بدن آقایان است و فلور نرمال میکروبی پوست را برهم نمیزند .به طور مؤثر پوست را مرطوب کرده و از ایجاد خشکی پوست جلوگیری می کند به گونه ای که استفاده روزانه از آن حتی در افراد با پوست خشک بلامانع است.


نمک دریایی یک شگفتی طبیعی است که در فرمولاسیون شامپو بدن مخصوص آقایان سینره گنجانده شده و فواید بسیاری دارد. این مادهٔ طبیعی اخیرا محبوبیت زیادی برای اضافه شدن به محصولات آرایشی پیدا کرده است چون برای حفظ سلامت پوست و مو مناسب تشخیص داده شده.نمک دریایی نه تنها لایه برداری فوق العاده است، بلکه برای سم زدایی پوست از مواد مضر نیز عالی ست! نمک دریایی مواد سمی و مضر را از سطح پوست بر میدارد و پوستی زیبا و نرم بر جای می گذارد.نمک دریایی حاوی کلسیم بالایی است که برای پاک کردن منافذ مسدود پوست بسیار مفید فایده است


یکی دیگر از ترکیبات موجود در شامپو بدن مخصوص آقایان سینره دکسپانتنول است. این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد. دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.


گلیسیرین موجود در شامپو بدن مخصوص آقایان سینره از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

دوش گرفتن

روش مصرف شامپو بدن مخصوص آقایان سینره

جهت استحمام مقدار مناسبی از ژل را به کمک پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده نمایید. جهت relaxation حدود یک فنجان از ژل شستشوی بدن را در آب وان ریخته و به مدت حداقل 10 دقیقه درون آن قرار گیرید سپس ژل را از روی بدن آبکشی نمایید.

توصیه ها در رابطه با مصرف شامپو بدن مخصوص آقایان سینره

  • شامپو بدن مخصوص آقایان سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • شامپو بدن مخصوص آقایان سینره را می توان هر روز مورد مصرف قرار داد.
  • شامپو بدن مخصوص آقایان سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line


بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین شامپوهای سر و بدن کودک از برند چیکو

معرفی ۱۰ شامپوی صورت و بدن با تاثیر بینظیر در طراوت پوست

معرفی پرفروش ترین شامپوهای اَوه

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits