دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف ژل شستشوی صورت آقایان سینره
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
ژل شستشوی صورت آقایان سینره یکی از محصولات شوینده این شرکت است که برای مصرف آقایان و بر اساس نیاز پوست آنها طراحی و تولید شده است.

آشنایی با مصرف ژل شستشوی صورت آقایان سینره

ژل شستشوی صورت آقایان سینره یکی از محصولات شوینده این شرکت است که برای مصرف آقایان و بر اساس نیاز پوست آنها طراحی و تولید شده است. آلودگی های هوا که شامل ذرات گرد و غبار، ترکیبات شیمیایی آلی، فلزات سنگین و ترکیبات گوگردی هستند روز به روز افزوده می شوند و پوست انسان به عنوان سد دفاعی بدن هر روز در معرض تماس با این مواد قرار می گیرد.

تولید سبوم (چربی) در پوست آقایان بیشتر است و آقایان دو برابر خانم ها عرق می کنند، همچنین پوست آقایان به جهت حضور طولانی مدت آنها در مکان های باز و پر تردد نیاز به شستشوی روزانه دارد تا این مواد آلاینده، مواد سمی حاصل از دود سیگار، بقایای چربی، عرق و باکتری ها از روی پوست پاک شده و پوست از آثار سوء این مواد در امان بماند.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص آقایان با دارا بودن سورفکتانت های ملایم قادر است بدون ایجاد تحریک و خشکی پوست، چربی اضافی و آلودگی ها را از سطح پوست بزداید وجود مواد مرطوب کننده و انرژی بخش حاصل از گیاهان دریایی در این فرمولاسیون باعث احیای پوست، حفظ لطافت و شادابی و محافظت پوست می گردد.

ویژگیهای ژل شستشوی صورت آقایان سینره

  • رفع کامل آلودگی ها و چربی اضافه پوست با بهره گیری از عصاره گیاهان دریایی
  • فاقد مواد صابونی
  • سازگار با پوست آقایان جهت زدودن کامل آلودگی ها و چربی اضافه پوست
  • حاوی عصاره گیاهان دریایی
  • دارای pH مناسب پوست

شستشوی صورت

مزایای مصرف ژل شستشوی صورت آقایان سینره


دنیای ما پر از آلودگی و عوامل مضر برای پوست شده است. از صبح که روزمان را شروع می‌کنیم، صورتمان از ذراتی مثل خاک، باکتری، سلول‌های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست پوشیده می‌شود. بنابر این پاکسازی و شست‌وشوی مناسب صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت و سلامت پوست است.

خواب شب یک فرصت فوق‌العاده برای ریکاوری پوست است. معمولا پوست خودش را در شب ترمیم می کند. چرا که جریان خون در شب به پوست شدید تر است. در طول روز پوست صورت تان بیشتر در معرض نور بوده و چربی و سلول های مرده بیشتری تولید می کند، همچنین ریزگردها و آلودگی‌های بسیاری روی پوست شما می‌نشید.

اگر عادت به استفاده از لوازم آرایشی هم داشته باشید که دیگر هیچ.. این آلودگی‌ها منافذ پوست را بسته و در بازسازی پوست شما اختلال ایجاد می‌کند. همچنین آلودگی‌ها باعث افزایش تعداد رادیکال‌های آزاد است. رادیکال‌های آزاد آسیب‌های زیادی به بدن انسان می‌رسانند و می‌توانند سطح آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌ e و c را به شدت کاهش دهند. با کاهش سطح آنتی اکسیدان‌ها فرآیند پیری پوست آغاز می‌شود.

ضرورت استفاده از پاک کننده‌های پوست

آب به تنهایی قادر به پاک کردن این همه آلودگی نیست و به مکملی دیگری نیاز است. هنگامی که صورت خود را با استفاده از پاک کننده‌های مناسب شست و شو می‌دهید، صورتتان را از آلودگی‌ها و لوازم آرایش پاک کرده و به آن اجازه می دهید تا تنفس کرده و استراحت کند. اگر درحالی که این آلودگی‌ها روی صورت تان است به رخت خواب بروید پوست نمی تواند نفس بکشد و صبح صورت تان کسل و خسته است.

این کار در بلند مدت باعث مشکلات پوستی مثل آکنه، لک و همچنین پیری زودرس پوستتان می‌شود. همچنین با افزایش سن اهمیت پاکسازی پوست دوچندان می‌شود، چرا که سطح کلاژن پوست شروع به کاهش یافتن کرده و منافذ بازتر می‌شوند.

استفاده از پاک کننده صورت شما را از استفاده از خیلی از محصولات ضد پیری بی نیاز می کند. قبل از اینکه به فکر استفاده از سرم ضد پیری باشید یا هر محصول مشابهی باشید توصیه می شود که شب قبل خواب حتما از ژل های پاک کننده صورت استفاده کنید حتی اگر آرایشی نکرده اید.

پاکسازی صورت با استفاده از صابون

قرن هاست که از صابون برای شستشو صورت استفاده می شود. در ترکیبات صابون از نمک ها و اسیدهای چرب استفاده شده که باعث پاک شدن چربی و آلودگی ها از روی پوست می شود. اما امروزه به این نتیجه رسیده ایم که تولید چربی برای پوست، کاملا طبیعی و ضروری است و همیشه مقدار کمی از آن باید به صورت یک لایه بسیار نازک روی منافظ پوست باقی بماند تا باعث حفظ رطوبت در پوست شود.

صابون یک پاک کننده قوی است که تمام چربی پوست را از بین می برد. به همین دلیل است که بعد از استفاده از صابون، احساس خشکی و کشیدگی پوست را کاملا حس خواهید کرد و پوست به تدریج در اثر خشکی شکننده می‌شود که این اتفاق سبب تسریع روند ایجاد چین و چروک‌ صورت می‌گردد.

صابون PH پوست را تغییر داده و به سمت قلیلایی شدن میبرد و این مسئله باعث کدر شدن پوست می‌شود. علاوه بر این‌ها به دلیل مواد شیمیایی قوی بکار رفته در صابون‌ها و همینطور پاک نشدن کامل صابون از روی پوست واکنش های آلرژیک، خشکی و التهاب ایجاد می شود.

بدون شک ژل های شستشو صورت یا فیس واش‌ها می توانند بهترین جایگزین برای صابون باشند. این پاک کننده ها بر خلاف صابون، از ساختاری بسیار ملایم و سازگار با پوست برخوردار هستند و می توانند در کنار پاکسازی پوست، رطوبت آن را نیز تامین و حفظ کنند.

استفاده از این محصولات نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی کند بلکه با ترکیبات بسیار ارزشمندی که در فرمول ساخت آنها به کار رفته است موجب نرمی، لطافت و حفظ رطوبت آن میشوند. پاک کننده ها بر اساس کاربرد هایی که دارند به محصولات متنوعی تقسیم بندی شده اند که شما می توانید بر اساس نوع پوست و کاربرد آن، محصوص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ژل‌های شست و شو گزینه‌ی بسیار خوبی برای پاکسازی پوست‌های چرب و دارای آکنه است. این افراد با استفاده از ژل های شستشو، علاوه بر رفع آلودگی ها و چربی های اضافی از روی پوست، می‌توانند از خواص کمک درمانی این محصولات نیز جهت بهبود جوش های خود بهره مند شوند زیرا ژل ها با غلظتی که دارند با سطح پوست تماس داشته و فرصت بیشتری دارند تا مواد مفید و ضدجوش خود را به درون پوست نفوذ دهند.

اگر شما یک پاک کننده خیلی قوی برای صورت خود انتخاب کنید، می‌تواند پوست صورتتان را خشک، تحریک یا حساس کند. نکته اولی که باید رعایت کنید، انتخاب پاک کننده مناسب فصل است. ماه‌هایی از سال که آب و هوای معتدلی دارند و آلودگی هوا در آن زمان کمتر است، از پاک‌کننده‌های ملایم و سبک که ترکیبات ملایمی دارند استفاده کنید؛ در حالی که زمستان بهترین زمان برای استفاده از پاک کننده‌های با پایه روغنی هستند.

هنگام خرید ژل شست و شوی صورت شما باید نوع پوست خود را در نظر داشته باشید و پاک کننده مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. این نکته بسیار مهم است و نباید به آن بی‌توجه بود. تمام پاک کننده‌های صورت دارای اطلاعاتی روی بسته‌بندی هستند که مشخص می‌کند برای چه پوستی مناسب هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما برچسب روی محصولات را بخوانید.

ژل شستشوی صورت آقایان سینره یکی از محصولات شوینده خوب و مفید برای پوست است. در ترکیب این ژل ترکیباتی وجود دارد که پوست آقایان را کاملا پاکسازی و تقویت می کند.

کمپلکس گیاهان دریایی

ژل شستشوی صورت آقایان سینره حاوی کمپلکس گیاهان دریایی است. این کمپلکس به دلیل اشعه uv که دارد از گشاد شدن عروق جلوگیری می کند و باعث بهبود جریان خون در رگها و اکسیژن رسانی همچنین باعث جلوگیری از تخریب کلاژن پوست می شود.

پلی کواترنیوم 10

پلی کواترنیوم 10 یکی از ترکیبات موجود در ژل شستشوی صورت آقایان سینره است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد. همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد.

از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.

گلیسیرین

گلیسیرین موجود در ژل شستشوی صورت آقایان سینره از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

شستن صورت

روش مصرف ژل شستشوی صورت آقایان سینره


ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید، سپس مقدار مناسبی از ژل را روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید.

توصیه ها در درابطه با مصرف ژل شستشوی صورت آقایان سینره

  • ژل شستشوی صورت آقایان سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • در صورت تماس با چشم آنها را با آب فراوان شستشو دهید.

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های چرب سینره

ژل شستشوی صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

مزایای مصرف ژل شستشوی صورت مخصوص آقایان سینره

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits