دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای مصرف کرم روشن کننده روز SPF ۳۰ سینره
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره علاوه بر داشتن مواد روشن کننده که با مهار آنزیم تیروزیناز از تولید ملانین جلوگیری می نمایند، دارای فیلترهای محافظت کننده در برابر اشعه های UVA و UVB می باشد.

آشنایی با کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره

کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره علاوه بر داشتن مواد روشن کننده که با مهار آنزیم تیروزیناز از تولید ملانین جلوگیری می نمایند، دارای فیلترهای محافظت کننده در برابر اشعه های UVA و UVB می باشد. این فیلترها از پوست در مقابل طیف گسترده ای از اشعه UV محافظت می نمایند و از تیرگی پوست در برابر تابش نور آفتاب و آفتاب سوختگی جلوگیری می کنند.

استفاده از فرم پایدار ویتامین C در این محصول، سبب می شود تا این فرآورده با مهار آنزیم تیروزیناز باعث روشن تر شدن رنگ پوست گردد و همچنین از اکسیداسیون مواد آلی درون سلول ها در پی تابش نور خورشید جلوگیری کند. علاوه بر این ها وجود مواد لایه بردار ملایم در این کرم سبب می شود تا با افزایش سرعت نوسازی پوست، روشن تر شدن رنگ پوست تسریع گردد.

کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره با فرمول اختصاصی خود و با برخورداری از ذرات جلا دهنده که باعث انعکاس نور می شوند، جلوه ای روشن تر و درخشان تر به پوست شما می دهد.

ویژگیهای کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره

  • روشن کننده لک های تیره و افزایش شفافیت پوست
  • روشن کننده پوست صورت همراه با خاصیت ضد آفتاب
  • کاهش رنگدانه سازی پوست و جلوگیری از ایجاد لک های جدید
  • دارای فاکتور محافظتی SPF 30 جهت پیشگیری از تیرگی پوست ناشی از آفتاب
  • حاوی آنتی اکسیدان جهت محافظت از پوست در برابر آفتاب و عوامل مخرب محیطی

کرم


مزایای مصرف مصرف کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره

کرم روز یکی از مهم ترین مواردی است که در کلاژن سازی پوست شما بسیار به شما کمک می کند. ساختار بدن انسان به شکلی است که تا سن بیست و پنج سالگی ساخت کلاژن در آن با سرعت صورت می گیرد، اما از این سن به بعد ساخت کلاژن روند نزولی به خود می گیرد و با کاهش چشم گیری در این راستا روبرو می شویم.

به همین خاطر در طی گذر زمان آرام آرام شاهد چین و چروک بر روی پوست خود هستید. به همین خاطر با مصرف کرم های روز در طی زندگی روزمره خود می توانید به ساخت کلاژن در پوست کمک کنید و مانع از کم شدن سرعت آن شوید.

این مهم از سن پنجاه سالگی به اوج خود می رسد و به صورت کامل هورمون استروژن که در کلاژن سازی نقش به سازی دارد به یک بار متوقف می شود. برای استفاده از این کرم به شما توصیه می کنیم کرم شب را نیز مد نظر داشته باشید تا جواب دهی بهتری در حین مصرف عاید شما شود.

کرم های روز را بهتر است قبل از خارج شدن از منزل استفاده کنید تا به خوبی جذب پوست شود. استفاده از کرم ضد آفتاب نیز پس از استفاده کرم روز توصیه می شود.

این مهم را به یاد داشته باشید کرم روز، کرم شب، کرم ضد آفتاب و یا هر کرم دیگری را در اطراف چشم خود استفاده نکنید. برای این مهم حتماً از کرم های زیر چشم کمک بگیرید تا زیبایی شما چندین برابر شود.روش مصرف کرم روز تاثیر مهمی در جواب دهی کرم دارد.

کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره یک محصول آرایشی – بهداشتی بسیار خوب برای بهبود سلامت پوست است. در ترکیب این کرم ترکیباتی وجود دارد که به حفظ قوام و رطوبت پوست کمک می کند.

گلیسیرین

کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره حاوی گلیسرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

سویا

کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره حاوی سویا است که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. .فیتواستروژنها(استروژنهای گیاهی) از گذشته به میزان زیاد استفاده کاهش می یابد.نشان داده شده تجویز خوراکی و موضعی استروژن (هورمون جنسی زنانه) صخامت پوست و کلاژن پوست را افزایش می دهد.بدین ترتیب از چروک پوست کاسته شده و شل شدن و افتادگی پوست بهبود می یابد.

علاوه بر اینها سویا اثرات آنتی اکسیدان دارد. مولکولهای موجود در سویا اکسیداسیون القاء شده توسط اشعه آفتاب را مهار می کنند. بدین ترتیب سویا اثر محافظتی در مقابل آفتاب برای پوست ایجاد می کند.ترکیبات حاوی ایزوفلاون (مولکول مؤثر سویا) در حال حاضر در محصولات ضد چروک جهت افزایش فعالیت فیبرو بلاستها در سنتز کلاژن و دکورین (دو پروتویین مهم پوست )و بهبود چروک استفاده می شود.

آلفا هیدروکسی اسید

در فرمولاسیون کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره آلفاهیدروکسی اسید بکار رفته است. الفا هیدروکسی اسید ها دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و سرعت نوسازی پوست را افزایش می دهند به طوری که از غلظت های بالاتر از 75% آنها جهت پیلینگ استفاده می شود. این اسیدها باعث تحریک تشکیل کلاژن شده و در پیشگیری از ایجاد چین و چروک نیز موثر است.

مصرف کرم

روش مصرف کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره

هر صبح مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت بمالید. از آنجا که این محصول جهت مصرف روزانه تهیه شده است، جهت حصول نتیجه بهتر، شب ها از کرم روشن کننده ویتامین C سینره و کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره استفاده نمایید.

توصیه ها در رابطه با مصرف کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره

  • کرم روشن کننده روز SPF 30 سینره را از مراگز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • برای بهبود سلامت پوست می توانید از کرم شب سینره نیز استفاده کنید.
  • کرم روشن کننده روز SPF 30سینره را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

آشنایی با کرم ضد آفتاب رنگی +SPF۳۰ سینره

آشنایی با فواید کرم پر کننده چروک سینره

مزایای مصرف کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits