دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فواید کرم پر کننده چروک سینره
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کرم پر کننده چروک سینره با عملکردی منحصر به فرد سطح چروک را به سرعت پر می کند، به نحوی که خطوط به سرعت محو می شوند و قابل مشاهده نیستند

معرفی کرم پر کننده چروک سینره

کرم پر کننده چروک سینره با عملکردی منحصر به فرد سطح چروک را به سرعت پر می کند، به نحوی که خطوط به سرعت محو می شوند و قابل مشاهده نیستند. از سوی دیگر مواد موثره موجود در این محصول با عمل “لیپو فیلینگ” خود، باعث فعال شدن سلول های چربی در محل چروک ها می شوند و میزان زیادی چربی در خود ذخیره می سازند. ذخیره چربی در این سلول ها با افزایش حجم آن ها، سبب باز شدن چروک های پوست می شود.

ساختار ویژه ی این محصول، سبب می شود که کرم در محل چروک ها ثابت شود. در نتیجه غلظت ماده موثره در پوست محل چروک افزایش چشم گیری پیدا می کند و این مواد به مدت طولانی تری در دسترس پوست قرار می گیرند. به محض استفاده از کرم پر کننده چروک سینره، چروک ها محوتر و نا محسوس تر می گردند و در نتیجه چهره فرد شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد. عمل لیپو فیلینگ این محصول به مرور زمان باعث باز شدن چروک ها و صاف شدن پوست می شود.

ویژگیهای کرم پر کننده چروک سینره

  • از بین بردن چروک ها به وسیله افزایش حجم سلول ها
  • پر کننده چین و چروک های صورت به محض استفاده
  • حجم دهنده و بازگرداننده فرم کلی صورت
  • با خاصیت لیپوفیلینگ جهت از بین بردن چروک ها

چروک

مزایای مصرف کرم پر کننده چروک

روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می‌افتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را تسریع می‌ کنند.امروز همه مردم دنبال راهی هستند تا از پیری پوست‌شان جلوگیری کنند و یا حتی هر روز خود را جوان‌تر از روز پیش نشان دهند.

تفاوت‌های فردی زیادی میان افراد گوناگون وجود دارد و این تفاوت‌ها میان نژادها و کشورهای گوناگون بارزتر می ‌شود. ولی معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. بنابراین شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

البته شروع استفاده از کرم‌های ضد چروک به نوع پوست فرد و میزان خشکی آن نیز بستگی دارد. ممکن است فردی با پوست بسیار خشک، این چروک‌ها را حتی از سن 25 سالگی نیز داشته باشد، بنابراین زیر نظر پزشک می ‌تواند کرم‌های مرطوب‌کننده و ضدچروک را حتی از این سن به‌ طور همزمان استفاده کند.

دو نوع چروک اصلی وجود دارد: نوع اول چروک‌هایی که ناشی از انقباض ماهیچه‌های زیرین پوست است، مانند خطوطی که روی پیشانی یا اطراف دهان ایجاد می‌ شود. این چروک‌ها اغلب عمیق و مشخص بوده و به ویژه موقع حرف زدن و حالت دادن به صورت، بارزتر می ‌شوند.

نوع دوم چروک‌هایی است که به مرور زمان و با بالا رفتن سن خود را نشان می ‌دهند. دلیل ظهور این نوع چروک‌ها، از دست رفتن کلاژن و بافت کششی پوست است. با بالا رفتن سن، کاهش بافت‌های پشتیبانی‌کننده پوست همراه با کاهش حجم استخوان، عمق چروک‌ها را بیشتر نمایان می ‌سازد. در این باره بهترین کار استفاده از کرم برای درمان چروک‌های سطحی و استفاده از مواد پُرکننده برای چروک‌های عمقی است.

همانطور که می ‌دانید، پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می ‌افتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را تسریع می‌ کنند که در این میان، آفتاب مهم ترین و اصلی‌ترین آنها محسوب می‌ شود.

رادیکال‌های آزاد تولید شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلول‌های پوست صدمه می ‌رسانند. البته مدت کمی زیر نور خورشید بودن ممکن است تغییر بارزی ایجاد نکند، ولی تماس‌های مکرر و طولانی با نور خورشید سبب پیر شدن تدریجی پوست خواهد شد. در کنار آفتاب، عوامل دیگری از قبیل سیگار، آلودگی هوا ، استرس و ... نیز در روند پیری پوست موثرند.

کرم های ضد چروک برحسب مارک‌هایشان انواع متعددی دارند و می ‌توانند حاوی اسیدهای میوه و رتینوئیدها، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها باشند. ویتامین‌های E و C و A نیز در بیشتر این کرم‌ها وجود دارند که پوست را تغذیه و محافظت می کند. وقتی کرم ضد چروک استفاده می ‌کنید، جلوی آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد و دیگر صدمات محیطی را می ‌گیرید.

کرم پر کننده چروک سینره یکی از کرم های ضد چروک با اثرگذاری عالی است که محتوی موادی بر پرکردن و از بین بردن چروک های پوست است در ترکیب این کرم شی باتر و سسامین وجود دارد که خواص آنها برای پوست در ادامه مقاله ذکر شده است.

شی باتر

شی باتر موجود در کرم پر کننده چروک سینره عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

سسامین

سسامین از دانه کنجد بدست می آید و باعث افزایش تجمع چربی در سلول های بافت چربی زیر پوست و افزایش حجم سلول ها در محل چروک می شود و محلی که دچار تغییر شکل شده است را به فرم اولیه بر می گرداند. مزیت محصولات لیپو فیلینگ نسبت به عمل های تزریق سیلیکون یا ژل این است که این عمل توسط مکانیزم های داخلی بدن انجام می شود و ماده تجمع یافته در بافت چربی توسط خود بدن تولید و ذخیره می شود و ماده خارجی به داخل پوست وارد نمی شود که باعث عوارض بعدی نظیر التهاب یا تغییر شکل نا مطلوب شود. کرم پر کننده چروک سینره با دارا بودن این ماده مفید تاثیر مفیدی در روند از بین بردن چروک های پوستی دارد.

پیری پوست

روش مصرف کرم پر کننده چروک سینره

مقدار مناسبی از محصول را روی چروک ها قرار داده و با حرکات آرام در محل، کمی پخش و محو نمایید. از ماساژ یا پخش بیش از حد محصول خودداری کنید. در صورت نیاز به استفاده از سایر کرم ها (مرطوب کننده، ضدآفتاب، ضد چروک و ...) ابتدا کرم ها را مورد استفاده قرار داده و پس از نیم ساعت از کرم پر کننده چروک سینره استفاده نمایید.

توصیه ها در مورد کرم پر کننده چروک سینره

  • کرم پر کننده چروک سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • درکنار کرم پر کننده چروک سینره برای جلوگیری از آسیب های بیشتر مصرف کرم ضد آفتاب توصیه می شود.
  • کرم پر کننده چروک سینره را دور از دسترس کودکان و در جای خنک نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

بهترین درمان ها برای چین و چروک اطراف چشم کاملترین مقاله

کرم ضد چروک پوست + راهنمای انتخاب

آیا استفاده از کرم های ضد چروک مفید است؟

راهنمای کامل خرید کرم ضد چروک

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits