دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید ژل شستشوی صورت پوست های معمولی تا خشک سینره
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، با بهره گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده مؤثر و pH مناسب برای پوست معمولی و خشک تهیه شده است.

فواید ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره

ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، با بهره گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده مؤثر و pH مناسب این امکان را فراهم می آورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان، شاداب و آراسته داشته باشند.

عصاره مورینگا موجود در این فرآورده یک لایه محافظ طبیعی بر روی پوست ایجاد کرده و از جذب آلودگی ها به پوست جلوگیری می کند بدون اینکه آثار تحریکی بر روی پوست برجا گذارد. این ژل حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی می باشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت آن بعد از شستشو می شود.

ویژگیهای ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره

  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • شوینده ملایم و فاقد مواد صابونی
  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • پاک کننده انواع آلودگی و مواد آرایشی از سطح پوست
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست

ژل شستشو

مزایای مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره


قرن هاست که از صابون برای شستشو صورت استفاده می شود. در ترکیبات صابون از نمک ها و اسیدهای چرب استفاده شده که باعث پاک شدن چربی و آلودگی ها از روی پوست می شود.اما امروزه به این نتیجه رسیده ایم که تولید چربی برای پوست، کاملا طبیعی و ضروری است و همیشه مقدار کمی از آن باید به صورت یک لایه بسیار نازک روی منافظ پوست باقی بماند تا باعث حفظ رطوبت در پوست شود.

به دلیل نوع ترکیباتی که در صابون وجود دارد نمی توان از آن انتظار داشت فقط چربی های اضافی که روی سطح پوست جمع شده‌اند را پاک کند. چون صابون یک پاک کننده قوی است که تمام چربی پوست را از بین می برد. به همین دلیل است که بعد از استحمام و استفاده از صابون، احساس خشکی و کشیدگی پوست را کاملا حس خواهید کرد. شاید استفاده از صابون برای پوست بدن مناسب باشد و بتوان با یک لوسیون بدن عوارض آن را برطرف کرد، اما استفاده از صابون معمولی برای پوست صورت به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چون پوست صورت بسیار حساس تر از دیگر نقاط بدن است و نقش مهمی را در حفظ زیبایی شما ایفا می‌کند.

بدون شک محلول های پاک کننده و ژل های شستشو صورت می توانند بهترین جایگزین برای صابون باشند. این پاک کننده ها بر خلاف صابون، از ساختاری بسیار ملایم و سازگار با پوست برخوردار هستند و می توانند در کنار پاکسازی پوست ، رطوبت آن را نیز تامین و حفظ کنند. استفاده از این محصولات نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی کند بلکه با ترکیبات بسیار ارزشمندی که در فرمول ساخت آنها به کار رفته است موجب نرمی، لطافت و حفظ رطوبت آن می شوند. پاک کننده ها بر اساس کاربرد هایی که دارند به محصولات متنوعی تقسیم بندی شده اند که شما می توانید بر اساس نوع پوست و کاربرد آن، محصوص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ژل های شستشو محلول های غلیظی هستند که در ترکیب با آب رقیق شده و ایجاد کف می کنند. از ژل شستشو صورت برای پاکسازی انواع آلودگی ها از روی پوست صورت استفاده می شود. استفاده از این محصول بسیار ساده است، باید پوست صورت خود را با آب مرطوب کنید، مقداری از ژل شستشو را روی دست ریخته و روی پوست صورت ماساژ دهید، بعد صورت خود را با آب ولرم آبکشی کنید.

ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره با استفاده از فرمولی بسیار ملایم و PH سازگار با پوست، حتی برای پوست های خیلی خشک و حساس هم قابل استفاده است، با خیالی آسوده می توانید از این ژل برای پاک کردن آلودگی ها و باقیمانده مواد آرایشی از روی سطح پوست استفاده کنید. این محصول از عصاره انجیر جهت رطوبت رسانی عمیق و مؤثر به پوست بهره برده که موجب طراوت، شادابی و لطافت در پوست می شود.

در فرمولاسیون ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره ترکیبات مفیدی بکار رفته است که در ادامه مقاله خواص آنها بطور کامل شرح داده شده است.

ویتامین E

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حاوی ویتامین E است . این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . همچنین وجود آن بر روی پوست باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. ویتامین E همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست نیز می شود.

انجیر

در فرمولاسیون ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره عصاره انجیر بکار رفته است. موطن اصلی درخت انجیر در نواحی مدیترانه می باشد.در مصر هم از 2200 سال قبل از میلاد مسیح کاشت آن مرسوم بوده است.در تورات و قرآن نیز ازپ آن یاد شده است.انجیر منع غنی از ویتامین C,B,A و بتاکاروتن است.همچنین بعلت ترکیب CARICILINE که یک جاذبه الرطوبه قویست در محصولات زیبایی به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده استفاده میشود

عصاره مورینگا

عصاره مورینگا یکی دیگر از ترکیبات مفید موجود در ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره است . عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد.

از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند. عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.

گلیسیرین

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

ژل صورت

روش مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره

صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. مقداری از ژل را با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید.

توصیه ها در مورد ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره

  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره را مراکز معتبر خریداری کنید.
  • استفاده از ژل های شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی صبح و شب پیشنهاد می شود.
  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های معمولی تا خشک سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line


بیشتر بخوانید:

ماسک گوجه فرنگی برای پوست های خسته و خشک

آرایش صحیح و حرفه ای پوست خشک

بهترین آبرسان پوست که باعث طراوت و شادابی پوست میشود

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits