دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های چرب سینره
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، جانشین مناسب صابون جهت شستشوی صورت می باشد و حاوی عصاره های گیاهی مفید برای از بین بردن چربی اضافی پوست است.


فواید مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره

ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آلودگی هوا، جانشین مناسب صابون جهت شستشوی صورت می باشد. عصاره مورینگا موجود در این محصول، به عنوان محافظی طبیعی روی سطح پوست قرار گرفته و از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می کند. این فرآورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می گردد. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شستشوی پوست های چرب و آکنه ای ایده آل می سازد. علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن می شوند.

ویژگی های ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره

  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • شوینده ملایم و فاقد مواد صابونی
  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • پاک کننده انواع آلودگی و مواد آرایشی از سطح پوست
  • تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش

شستن صورت

مزایای مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره

دنیای ما پر از آلودگی و عوامل مضر برای پوست شده. از صبح که روزمان را شروع می‌کنیم، صورتمان از ذراتی مثل خاک، باکتری، سلول‌های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست (به نام Sebum) پوشیده می‌شود. پس دلیل شست‌و‌شوی روزانه صورت، پاک کردن این ذرات از روی پوست و برای داشتن پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر است. آب به تنهایی قادر به پاک کردن این همه آلودگی نیست و یک شوینده و پاک کننده در کنار آب لازم است؛ اما اگر شستن و استفاده از پاک کننده صورت را دست کم بگیریم و چه اتفاقی برای پوست‌مان خواهد افتاد؟

عدم شست‌و‌شوی منظم صورت باعث ایجاد جوش‌‌‌های سر سیاه در همه افراد مخصوصا آن‌هایی که آرایش می‌کنند می‌شود، چرا که مواد آرایشی خود یکی از دلایل اصلی بسته شدن منافذ پوست است. یک پاک کننده صورت مناسب با پاکسازی منافذ پوست از پیدایش جوش و آکنه جلوگیری می‌کند؛ اما در دنیای پیشرفته مراقبت از پوست، انتخاب یک پاک کننده صورت مناسب کار راحتی نیست.

بنابراین بهتر است از یک پاک کننده حرفه ای و قوی برای پاک سازی پوست تان کمک بگیرید. این محصول کمک می کند تا پوست تان تجدید حیات خود را به دست گرفته و روشن تر و شاداب تر بماند. این توصیه بیشتر برای کسانی است که مستعد ابتلا به آکنه هستند. بهتر است برای از بین بردن چربی های اضافه و سلول های مرده از پاک کننده ای استفاده کنید که حداکثر کارایی و لایه برداری را داشته باشد همچنین بهتر است که این محصول به تحریک تولید کلاژن در پوست پرداخته و شادابی و طراوت پوست شما را تضمین کند.

مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب یکی از محصولات خوب سینره برای حذف آلودگیها از روی صورت است. این ژل حاوی موادی است که برای پوست مفید بوده و باعث تحریک پوست نمی شود. در ادامه خواص ترکیبات بکار رفته در مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره شرح داده شده است.

روغن درخت چای

یکی از ترکیبات مفید موجود در فرمولاسیون ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره روغن درخت چای است. این درخت بومی استرالیا بوده و از هزارن سال پیش توسط بومیان این قاره استفاده میشده است.نکته مهمی که باید در نظر داشت اینست که بسیاری این گیاه را به دلیل تشابه اسمی با گیاه چای اشتباه می گیرند،در حالیکه چای (خوراکی ) با این درخت تفاوتهای زیادی دارد.

اولین مورد استفاده از روغن درخت چای در سال 1920 در جراحی و دندانپزشکی و بعد از آن در جنگ جهانی دوم برای درمان جراحات پوستی بود. از مهمترین خواص آن میتوان به ضد میکروبی بودن این روغن اشاره کرد. موارد کاربرد این ترکیب بسیار زیاد است.کاهش التهاب ، ضد عفونی کنندگی ،درمان عفونتهای قارچی و باکتریایی ،رفع خشکی پوست و ...از دیگر خواص زیبایی این روغن می باشد.همچنین در رایحه درمانی نیز از آن استفاده می شود.

گلیسیرین

گلیسیرین موجود در ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

عصاره مورینگا

در ترکیب ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره عصاره مورینگا بکار رفته است. عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد.

از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند. عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.

ژل شستشو

روش مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره

ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. مقداری از ژل را با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید.

توصیه ها در رابطه با مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب سینره

  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید
  • استفاده از ژل های شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی صبح و شب پیشنهاد می شود.
  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست های چرب را دور از دسترس کودکان در جای خنک نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

ماسک میوه ای مناسب پوست های چرب

روش طبیعی محافظت از پوست چرب

۶ توصیه برای کسانی که دارای پوست چرب هستند

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits