دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ژل شستشوی صورت مرطوب کننده مخصوص آقایان سینره
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ژل شستشوی صورت یکی از محصولات خوب سینره برای رفع آلودگی های صورت است که مانند محصولات صابونی پوست را خشک نمی کند و حاوی عصاره ها و ویتامین های مختلف برای پوست است.

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان

ژل شستشوی صورت یکی از محصولات خوب سینره برای رفع آلودگی های صورت است که مانند محصولات صابونی پوست را خشک نمی کند. تولید سبوم (چربی) در پوست آقایان بیشتر است و آقایان دو برابر خانم ها عرق می کنند، همچنین پوست آقایان به جهت حضور طولانی مدت آنها در مکان های باز و پر تردد نیاز به شستشوی روزانه دارد تا این مواد آلاینده، مواد سمی حاصل از دود سیگار، بقایای چربی، عرق و باکتری ها از روی پوست پاک شده و پوست از آثار سوء این مواد در امان بماند.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص آقایان با دارا بودن عصاره مورینگا، به عنوان محافظی طبیعی روی سطح پوست قرار گرفته و از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می کند. وجود مواد مرطوب کننده و انرژی بخش حاصل از گیاهان دریایی در این فرمولاسیون باعث احیای پوست، حفظ لطافت و شادابی و محافظت پوست می گردد. همچنین سورفکتانت های ملایم موجود در این ژل علاوه بر حذف چربی ها و آلودگی های اضافی از سطح پوست از ایجاد تحریک و خشکی پوست نیز جلوگیری می کند.

ویژگیهای ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان

  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • فاقد مواد صابونی
  • سازگار با ساختار پوست آقایان جهت زدودن کامل آلودگی ها و چربی اضافه پوست
  • حاوی عصاره مورینگا جهت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا
  • حاوی عصاره گیاهان دریایی
  • دارای pH مناسب پوست

شستن صورت

منافع فراوان ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان

دنیای ما پر از آلودگی و عوامل مضر برای پوست شده است. از صبح که روزمان را شروع می‌کنیم، صورتمان از ذراتی مثل خاک، باکتری، سلول‌های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست پوشیده می‌شود. بنابر این پاکسازی و شست‌وشوی مناسب صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت و سلامت پوست است.

خواب شب یک فرصت فوق‌العاده برای ریکاوری پوست است. معمولا پوست خودش را در شب ترمیم می کند. چرا که جریان خون در شب به پوست شدید تر است. در طول روز پوست صورت تان بیشتر در معرض نور بوده و چربی و سلول های مرده بیشتری تولید می کند، همچنین ریزگردها و آلودگی‌های بسیاری روی پوست شما می‌نشید.

این آلودگی‌ها منافذ پوست را بسته و در بازسازی پوست شما اختلال ایجاد می‌کند. همچنین آلودگی‌ها باعث افزایش تعداد رادیکال‌های آزاد است. رادیکال‌های آزاد آسیب‌های زیادی به بدن انسان می‌رسانند و می‌توانند سطح آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌ e و c را به شدت کاهش دهند. با کاهش سطح آنتی اکسیدان‌ها فرآیند پیری پوست آغاز می‌شود.

بدون شک ژل های شستشو صورت یا فیس واش‌ها می توانند بهترین جایگزین برای صابون باشند. این پاک کننده ها بر خلاف صابون، از ساختاری بسیار ملایم و سازگار با پوست برخوردار هستند و می توانند در کنار پاکسازی پوست، رطوبت آن را نیز تامین و حفظ کنند.

استفاده از این محصولات نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی کند بلکه با ترکیبات بسیار ارزشمندی که در فرمول ساخت آنها به کار رفته است موجب نرمی، لطافت و حفظ رطوبت آن میشوند. پاک کننده ها بر اساس کاربرد هایی که دارند به محصولات متنوعی تقسیم بندی شده اند که شما می توانید بر اساس نوع پوست و کاربرد آن، محصوص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ژل‌های شست و شو گزینه‌ی بسیار خوبی برای پاکسازی پوست‌های چرب و دارای آکنه است. این افراد با استفاده از ژل های شستشو، علاوه بر رفع آلودگی ها و چربی های اضافی از روی پوست، می‌توانند از خواص کمک درمانی این محصولات نیز جهت بهبود جوش های خود بهره مند شوند زیرا ژل ها با غلظتی که دارند با سطح پوست تماس داشته و فرصت بیشتری دارند تا مواد مفید و ضدجوش خود را به درون پوست نفوذ دهند.

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان دقیقا برحسب نیاز پوست آقایان طراحی و تولید شده است. عصاره های موجود در این محصول به خوبی از پوست محافظت کرده و جوانی شادابی را به پوست شما هدیه می دهند. در ادامه ترکیبات موجود در این ژل شستشوی صورت بطور کامل شرح داده شده است.

دکسپانتنول

دکسپانتنول یکی از ترکیبات موجود در فرمولاسیون ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان است. این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد. دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.

ویتامین E

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان حاوی ویتامین E است که این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . همچنین وجود این ویتامین بر روی پوست باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. ویتامین E همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی پوست را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.

گلیسیرین

در ترکیب ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان گلیسیرین وجود دارد که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

عصاره مورینگا

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان حاوی عصاره مورینگا است. عصاره دانه های گیاه Moringa oleifera می باشد که بومی مناطق گرمسیری است این درخت به Miracle tree یا درخت معجزه مشهور است تمام قسمت های این گیاه دارای خواص دارویی و یا خوراکی می باشد. از دانه های این گیاه جهت زدودن آلودگی ها و شفاف کردن و تصفیه آب استفاده می کنند.

عصاره دانه مورینگا حاوی میکرو پروتئین هایی است که باعث محافظ پوست و مو در مقابل آلودگی های محیطی از جمله گرد و غبار، گازهای آلاینده هوا و دود سیگار می شود. این عصاره باعث سم زدایی ناشی از عوامل خارجی می شود و به پوست جهت مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند در نتیجه پوست سالم تر با طراوت تر و شفاف تر می گردد.

ژل صورت

روش مصرف ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان

صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. مقداری از ژل را با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید.

توصیه ها در مورد ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان

  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • در صورت نفوذ ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان چشم ها را با آب فراوان بشوئید.
  • می توانید صبح و شب ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان را مورد استفاده قرار دهید.
  • ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص آقایان را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

تفاوت پن شستشوی صورت با صابون چیست ؟

معرفی ۱۰ شامپوی صورت و بدن با تاثیر بینظیر در طراوت پوست

شستن صورت در حمام و سلامت پوست

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits