دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صابون کوسه | خاصیت فوق العاده و عجیب صابون کوسه برای پوست

صابون کوسه : خواص فوق العاده صابون کوسه برای رفع جوش و آکنه

صابون کوسه | خاصیت فوق العاده و عجیب صابون کوسه برای پوست
63
زمان مطالعه: 5 دقیقه
صابون کوسه - برطرف کننده جوش و آکنه : صابون کوسه اصل می تواند در از بین بردن لک، جوش و تیرگی های سطح پوست بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

مهمترین خواص زیبایی صابون کوسه

بی شک یکی از محصولات بهداشتی بسیار تاثیر گذار در از بین بردن لک های صورت، از بین بردن جوش و فرورفتگی های سطحی به جای مانده از جوش های قدیمی، صابون نرم کوسه می باشد البته در هیچکدام از سایتها و فروشگاههایی که اقدام به فروش صابون کوسه می کنند اشاره ای به این که صابون کوسه نمی توانند فرو رفتگی های عمیق پوست را درمان کند اشاره ای نشده است .

به جای آن چنان تبلیغاتی بر روی خواص صابون کوسه صورت گرفته که گویی، صابون کوسه یک محصول ماورایی و غیر زمینی است.بی شک چنین چیزی واقعیت ندارد یک صابون کوسه که از مواد اولیه مرغوب و روغن واقعی کبد کوسه تهیه شده باشد می تواند در شفاف و روشن تر کردن پوست صورت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برخلاف سایر صابون های معمول که تنها دارای خواص شویندگی دارند، صابون کوسه دارای پروتئین، اسیدهای چرب و مواد خاصی است که با در اختیار قرار دادن مواد ضرورری و مورد نیاز سلول های پوستی، باعث تقویت و ترمیم آنها می شود.

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده صابون کوسه اصل، روغن کبد کوسه می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری و مورد نیاز سلول های پوستی برای ترمیم ساختار سلول های پوستی می باشد اسید چرب امگا3 از ضروری ترین مواد مورد نیاز برای ترمیم بافت های سلولی می باشد.

سطح پوست بخاطر قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند آب و هوای نامساعد، تابش مستقیم نورخورشید، گردو غبار و... آسیب دیده و زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست می دهد ایجاد جوش های پوستی نیز با برجا گذاشتن آثاری از خود سطح پوست را تخریب و زیبایی آن را کاهش می دهد .


صابون کوسه و فواید بی نظیرش برای پوست بدن

یک صابون کوسه اصل می تواند لک های صورت را بطور تضمینی و100درصد از بین ببرد.

خرید صابون کوسه اصل آرپی با بهترین کیفیت ، از بین برنده لک و جوش های صورت .حاوی روغن کبد کوسه که در التیام و زیباسازی پوست اثر جادوگونه ای دارد.قدرت شفاف کنندگی صابون کوسه ، آنرا به محبوبیت جهانی رسانده و در سراسر جهان مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است.

از آنجاییکه صابون کوسه، به پوست صورت لطافت و نرمی می بخشد به آن صابون نرم کوسه گفته می شود.این صابون با کارایی فوق العاده ، لک و جای جوش ها را از بین برده و پوستی لطیف ، زیبا و شفاف را به شما هدیه خواهد کرد.

صابون نرم کوسه آرپی اصل

بسیاری از افرادی که از لک های قهوه ای و یا از اثر باقیمانده از جوش های قدیمی روی پوست صورت خود رنج می برده اند با استفاده از صابون کوسه اصل زیبایی و لطافت پوست خود را بازیافته اند.

تنها با صرف مبلغ ناچیزی احساس زیبا بودن را به خود هدیه دهید.با شستشوی صورت روزانه خود با استفاده از صابون کوسه اصل، بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید.

صابون نرم کوسه اصل برای از درمان جوش و لک آرپی :

صابون کوسه ضد لک

داشتن پوستی بدون لک و کک و مک همواره یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است. امروزه محصولات بهداشتی و آرایشی زیادی نظیر صابون و کرم در بازار موجود است که به خاطر شیمیایی بودن آن ها نه تنها تأثیری بر پوست نداشته بلکه حتی عوارض جبران ناپذیری نیز باقی می گذارند.

بنابراین اگر به دنبال محصولی کاملا طبیعی و بدون عوارض هستید پیشنهاد صابون کوسه را به هیچ وجه از دست ندهید.

هشدار در استفاده از صابون کوسه

بخاطر سود بسیار اندک فروش صابون کوسه اصل آرپی، اکثریت فروشگاهها صابون کوسه تقلبی که قیمت بسیار پایینی دارند را با قیمت 18 هزار تومان و بعضا حتی بیشتر از قیمت صابون کوسه اصلی به فروش می رسانند.

افراد بدون اطلاع و آگاهی از این مسئله اقدام به خرید اینگونه صابون ها به نام صابون کوسه اصل آرپی کرده و پس از مصرف مدت زیادی از این گونه صابون ها، هیچ تاثیر مثبتی مبنی بر از بین بردن لکها و درخشان کنندگی پوست صورت از آنها نمی بینند .

همچنین بخوانید:

فواید جالب و بی نظیر صابون مراغه

فواید صابون کاستیا و طرز تهیه این صابون مرحله به مرحله + عکس

فواید صابون زردچوبه برای مشکلات پوستی

بهترین روش برای نگهداری از صابون در حمام

خواص زیبایی صابون کوسه اصل ( آرپی)

  • ضدجوش موثر و تضمینی
  • ضد لک
  • ضد چروک
  • شاداب کننده پوست
  • کمک به بازسازی پوست و جایگزینی سلول های مرده
  • روشن کننده پوست واز بین برنده سیاهی اطراف چشم ها
  • خواص زیبائی صابون نرم کوسه ( آر پی)
  • لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)
  • بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع
  • صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن
  • کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)
  • رفع سیاهی های زیر و دور چشم

خواص بهداشتی صابون کوسه

  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست. عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست
  • تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی
  • بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی
  • محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

نحوه ی استفاده از صابون کوسه آرپی

  • صابون نرم کوسه اصل بخاطر خواص این صابون، توصیه می شود در زمان قبل از خواب و همچنین قبل و بعد از آرایش پوست صورت از آن استفاده شود؛ چرا که باعث از بین رفتن خستگی پوست در اثر آرایش می شود.
  • هنگام استفاده از صابون نرم کوسه، به خاطر قدرت جذب فوق العاده بالای صابون، قرار گرفتن کف صابون به مدت 1 دقیقه روی پوست کافیست و بعد از آن، پوست را با آب گرم و حرکت دست روی پوست به صورت دورانی (همراه با ماساژ) شستشو دهید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (63 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

منیر | ۴ سال پیش
صابون کوسه واقعا عالیه پوست رو سفید و شفاف می کنه
صابون کوسه آرپی رو مدت زیادی هست که از فروشگاه نیک خرید تهیه می کنم واقعا راضیم
2
20

hits