دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از بین بردن چین و چروک صورت با پای مرغ
20
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فواید بی نظیر پای مرغ بر روی چین و چروک صورت:از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است.

فواید بی نظیر پای مرغ بر روی چین و چروک صورت

از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است.در این بخش یک راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک برایتان بازگو می کنیم.با این بخش از دلگرم همراه باشید.

از بین بردن چین و چروک صورت با پای مرغ

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند.
مزایای مصرف واد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

پای مرغ، قویترین ماده ضد چین و چروک پوست!

از بین بردن چین و چروک صورت با پای مرغ


کلاژن-پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد .پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است.سالم‌تر و جوان‌تر با پوست صاف‌تر رابطه‌ی نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی مثل کلسیم و پروتئین غنی شده باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن و پیری به سراغ پوست شما نیاید.

کلاژن ماده‌ی دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت زیادی دارد و در واقع هزینه‌های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه با این ماده است.کلاژن، پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ دیده می‌شود.
پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهمتر از همه کلاژن ست که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می‌کند و در واقع این راز جوان ماندن پوست افراد بزرگسال در سرزمین‌های چین است.

همچنین توصیه می‌شود مقداری پای مرغ را به مدت دو تا سه ساعت در آب جوش و روی شعله و حرارت قرار دهید تا پخته شود. بعد پای مرغ را جدا کرده و میل کنید. این ترکیب به استحکام استخوان‌ها و مفاصل کمک زیادی می‌کند و در نهایت پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهید داشت.


خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب از بین بردن چین و چروک صورت با پای مرغ

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع:خبر

از بین بردن چین و چروک صورت با پای مرغ

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (20 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits