دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید کرم حلزون بر روی پوست
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فواید کرم حلزون بر روی پوست :معجزه ای به نام حلزون برای پوست/با دلگرم همراه باشید تا با خواص کرم حلزون برای پوست آشنا شوید.

معجزه ای به نام حلزون برای پوست

با دلگرم همراه باشید تا با خواص کرم حلزون برای پوست آشنا شوید.

فواید حلزون برای پوست

کرم حلزون و حلزون برای زیبایی پوست

کرم حلزون چیست؟

این روش و درمان زیبایی به نام سلبریتی اسکارگوت کورس خوانده شده و هزینه آن ۱۶۱ پوند و جدا از آن شامل ماساژ صورت، ماسک و استفاده از یک دستگاه پالس برقی است.حضور حلزون ها در باغ و باغچه شاید آزاردهنده باشد ولی به نظر می رسد وقتی نوبت به فرآیند ضد پیری برسد بیشتر از دشمن می تواند دوست محسوب شود.

کرم حلزون یک ماده آرایشی است که حاوی ماده چسبناک (slime) حلزون می باشد. این همان ماده ای است که در حال حاضر برای درمان التهابات پوستی، بهبود جای جوش و حتی ترک های پوستی در فرآورده های مختلف آرایشی استفاده می شود. حلزون به دلیل داشتن این ماده، هرگز دچار عفونت یا التهاب پوستی نمی شود.

وقتی کرم حلزون روی پوست مالیده شود، باعث نرمی، شفافیت و کاهش قرمزی و التهاب پوست می شود.قبل از بیان فواید کرم حلزون برای پوست باید گفت که جمع آوری این ماده مفید از حلزون باعث آسیب یا مرگ حلزون نمی شود و بعد از آن، حلزون به طور سالم به طبیعت برمی گردد.

فواید حلزون برای پوست

روشی جالب برای زیبایی پوست با حلزون زنده (تصاویر)

فواید حلزون برای پوست

یکی از روش های انقلابی صورت شامل عبور دادن حلزون زنده از صورت است و به خاطر ویژگی های درخشان کنندگی ناشی از مخاط حلزون تبدیل به یکی از روش های جدید زیبایی شده است.این مخاط حاوی مخلوطی از پروتئین های قوی، آنتی اکسیدان و اسید هیولارونیک است و گفته می شود که می تواند رطوبت پوست را بازگردانده ، التهاب را آرام و سلول های مرده را از پوست پاک کند.

در طول این درمان ۶۰ دقیقه ای که در یکی از سالن های کلینیکی در توکیو انجام میشود، قبل از آنکه حلزون را روی گونه و پیشانی قرار دهند، پوست را تمیز می کنند.این درمان زیبایی به نام "سلبریتی اسکارگوت کورس" خوانده شده و هزینه آن ۱۶۱ پوند و جدا از آن شامل ماساژ صورت، ماسک و استفاده از یک دستگاه پالس برقی است.


یوکو مینیامی، مدیر این سالن زیبایی در توکیو درباره این روش گفت: مخاط حلزون می تواند به بازسازی سلول های مرده صورت کمک کند، بنابراین ما انتظار داریم این روش درمان حلزونی به درمان پوست های آسیب دیده کمک کند.برطبق گفته خانم مینامی حلزون حتی می تواند با آسیب های ناشی از خورشید دست و پنجه نرم کند و آسیب های ناشی از اشعه فرابنفش را درمان کند.

فواید حلزون برای پوست

فواید حلزون برای پوست

۱۰ فایده مهم کرم حلزون برای پوست

۱- پوست های اسیب دیده را درمان می کند .

۲ – پوست هایی که دچار التهاب هستند را درمان می کند .

۳- کاهش و از بین بردن سیاهی دور چشم

۴- ضد چروک قوی

۵- جوان کننده پوست صورت

۶- سفت کننده پوست

۷- بهبود لک های پوستی

۸ – افزایش بافت های سلولی

۹- بهبود جای زخم و ترک های پوستی

۱۰-افزایش شفافیت،طراوت و شادابی پوست

شرکت ولنسی و سویس فرمولا با بهره گیری از نوین ترین تکلنولوژی به تولید کرم ها و صابون حلزون پرداخته است که در زیر با ان ها اشنا می شوید .

فواید حلزون برای پوست

حلزون قادر به ترمیم پوست است؟

آنها می‌گویند چون حلزون می‌تواند پوست خودش را ترمیم کند پس پوست ما را هم ترمیم می‌کند، اما باید گفت از این دست توجیهات و مسائل مشابه زیاد وجود دارد؛ مثلا یک زمان کرم شترمرغ خیلی تبلیغ می‌شد و توجیهاتی از همین نوع برای نشان دادن اثربخشی آن می‌آوردند. از طرف دیگر بین حیوانات این حالت زیاد پیدا می‌شود مثلا مار هم می‌تواند پوست خودش را ترمیم کند پس می‌‌توان گفت کرم مار هم خیلی خوب است و می‌تواند پوست ما را ترمیم ‌کند؟

فواید حلزون برای پوست

مجوز وزارت بهداشت به چه معناست؟

مجوز وزارت بهداشت، مجوز تولید است نه مجوز اثربخشی؛ مثلا خیلی از محصولات دیگر هستند که مجوز وزارت بهداشت را دارند ولی اثربخشی خاصی ندارند چرا که این مجوز قرار نیست ضامن اثربخشی باشد بلکه تنها نشان‌ دهنده این است که تولید این ماده ضرر ندارد.

مثلا ممکن است شما بخواهید تونیکی تولید کنید که ادعا دارد موهای سفید را سیاه می‌کند؛ شاید بتوانید برای تولید آن مجوز وزارت بهداشت را بگیرید اما ادعای خاص شما را آنها نیستند که بررسی می‌کنند بلکه محققان و متخصصان و دانشمندان باید این موضوع را بررسی کنند.

فواید حلزون برای پوست

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (6 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مژده | ۷ سال پیش
ممنون از سایت خوبتون عالیه مطالب
0
0
رضا | ۷ سال پیش
سلام به دلگرمیا.به نظر شما چند تا حلزون و به چه مدت باید از خود ترشحاتی خارج کنند تا بشود یک تیوب کرم مثلا 30 میل ؟
0
0
نیلوفر | ۷ سال پیش
اگر بشود بگوید با کدام ماده های حلزون. کرم درست می کنید؟
و اگرمی شود فواید دیگر آن و همین تعریفات را به زبان ساده تر بگویید خیلی خیلی بهتر است.
چون شاید یک نفر سواد ندارد.
مرسی. ممنون از سایت دلگرم
0
1

hits