دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این نکات زیبایی جذاب تر از همیشه به نظر برسید!!
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
با این نکات زیبایی جذاب تر از همیشه به نظر برسید!!-با رعایت این نکات، بدون آرایش چهره ای زیبا داشته باشید-نکات و خصوصیات مهم یک چهره زیبا و جذاب + تصاویر-نکاتی جدید برای زیبا شدن البته بدون آرایش-نکات جذاب و خواندنی راز زیبایی شما

با این نکات زیبایی جذاب تر از همیشه به نظر برسید!!

با این نکات زیبایی جذاب تر از همیشه به نظر برسید!!

شما دوستان و کاربران محترم با این نکات زیبایی جذاب تر از همیشه به نظر برسید!! اگر زیبایی برای شما دوستان مهم می باشد می توانید با عمل کردن به نکات زیر زیباتر از همیشه باشید.

مالیدن چشم‌هایتان باعث چین و چروک می‌شود

مالش چشم‌ها به طور مستقیم باعث چین و چروک نمی‌شود، اما این حرکت کششی منجر می‌شود که پوست نازک و حساس اطراف چشم‌ها به جلو و عقب چین بخورد.که به مرور زمان، باعث ظهور پیری زودرس می‌شود. شما با یک بار مالیدن چشم‌هایتان دچار خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم‌ها نخواهید شد اما به این کارعادت نکنید.

مدل دم اسبی یا BUN

شما بیش از حد سفت بسته شود، می‌تواند منجر به ریزش مو و طاسی گرددهر مدل مویی که با کشیدن پوست سر و ریشه مو باعث فشار و کشش شود، می‌تواند به دلیل بروز جوشگاه (اسکار)، منجر به ریزش مو گردد که به این معنی است که آن موها دوباره رشد نمی‌کنند.

شستشوی موها با آبجو می‌تواند آنها را ضخیم‌تر و قوی‌تر کند

جو و رازک به کاررفته در فرمول آبجو، غنی از ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی است که به مو کمک می‌کنند ضخیم‌تر، قوی‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد و الکل آن نیز به عنوان یک عامل پاک کننده عمل می‌کند. در حالیکه شما نمی‌توانید هر تار مو را برای همیشه ضخیم‌تر کنید، آبجو تارهای مو را تا شستشوی بعدی منبسط و عریض می‌کند. بنابراین آبجو جزء بهترین محصولات ضخیم کننده‌‌ی مو و البته ارزان‌ترین آن‌ها است.

ممکن است برخی مواد غذایی باعث آکنه شوند یا آن را بدتر کنند

یک رژیم غذایی پر از غذاهای چرب و شکلات که به عنوان مواد غذایی آکنه‌زا در نظر گرفته می‌شوند، برای بدن شما مفید نیست اما آن‌ها مسبب افزایش جوش‌های شما نیستند. حقیقت این است که لیست معینی از مواد غذایی وجود ندارد که ثابت شده باشد منجر به آکنه می‌شوند، زیرا هر بدن به ترکیبات مواد غذایی به طور متفاوتی واکنش نشان می‌دهد و چیزی که شما می‌خورید، ممکن است مسبب جوش‌هایتان باشد. رژیم غذایی‌تان را تحت نظر بگیرید و توجه داشته باشید که چه زمانی غذایی که می‌خورید، باعث جوش یا تحریک پوست‌تان می‌شود. ممکن است متوجه یک الگو شوید.

بهترین مکان برای عطر، داخل یخچال است

عطرها در صورتیکه به درستی نگهداری شوند، می‌توانند سال‌ها دوام داشته باشند اما روغن‌ها و مواد شیمیایی آن‌ها حساس هستند و به راحتی با درجه حرارت‌های بالا و به خصوص گرما واکنش می‌دهند. اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید، ممکن است نگه داشتن عطرهایتان در یخچال بهترین راه باشد. مکان‌های تاریک و خنک با دماهای تنظیم شده، ایده آل هستند. هیچ چیز سریع‌تر از قرارگیری در معرض نور خورشید ذرات عطر را از بین نمی‌برد.

بالم‌های لب می‌توانند اعتیاد آور باشند

اعتیاد به بالم لب، یک وضعیت پزشکی جدی نیست (هر چند چندین انجمن اینترنتی، برعکس آن را می‌گویند)، اما بالم لب پوست شما را به مواد تشکیل دهنده‌ی خاصی وابسته می‌کند. موادی مانند کافور، منتول و اسید سالیسیلیک در واقع به جای آن‌که مرطوب کننده باشند، تحریک کننده هستند. بنابراین در حالیکه آن‌ها همراه با بقیه مواد فرمول، بلافاصله بعد از استفاده، لب را مرطوب می‌کنند اما فقط باعث خشکی بیشتر می‌شوند و مجبورید بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید برای فیکس کردن آرایش‌تان از اسپری مو استفاده کنید

اسپری مو قطعا می‌تواند برای مهر و موم کردن آرایش و با دوام تر کردن آن مؤثر باشد، اما آیا می‌خواهید از آن استفاده کنید؟ پاسخ منفی است. استفاده از اسپری مو به عنوان یک وسیله مهر و موم آرایش، یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای موجود در کتاب‌ها است اما ما می‌گوییم از آن صرف نظر کنید. فکر کنید که آن ماده، وقتی مستقیما از قوطی بیرون میاید چه بویی دارد، اسپری مو حاوی مواد شیمیایی و چیزهای دیگری است که دوست ندارید روی صورت‌تان باشد. شاید استفاده از آن در شرایط اضطراری بدترین ایده‌ی ممکن نباشد اما اگر به تثبیت نهایی آرایش نیاز دارید به جای اسپری مو، محصولی بخرید که مخصوص اینکار است.

نرم کننده نیز می‌تواند موهای شما را تمیز کند

نرم کننده مانند شامپو حاوی سورفکتانت‌ها (ترکیباتی که کف می‌سازند)، هستند. تنها ایراد این است که نرم کننده تقریبا به اندازه‌ی شامپو سورفکتانت ندارد بنابراین خواص تمیزکنندگی آن در بهترین حالت ممکن، اندک است. اگر موهایی به شدت خشک یا آسیب دیده دارید، شاید شستشوی موهایتان با نرم کننده کلید داشتن موهایی سالم‌تر و نرم تر باشد اما اگر پوست سرتان چرب است یا علی رغم شامپو کردن روزانه، تمایل به چرب شدن دارد احتمالا شستشو با نرم کننده برای شما مناسب نیست.

منبع: سرخاب سفید آب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits