دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده-روش درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده-کک و مک-درمان طبیعی کک و مک

درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده

درمان طبیعی کک و مک آزار دهنده

کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می کند که پوستی روشن و سفید، موها و چشمانی رنگی دارند.

اگر کک و مک دارید، بهتر از هرکسی می دانید کک و مک های‌تان در تابستان بیشتر و پررنگ تر از فصل های دیگر است، بنابراین احتمالا به دنبال راه حلی موثر می گردید. معمولا افرادی که کک و مک دارند در همه جا به دنبال یافتن راه‌هایی برای از بین بردن آن‌ها هستند.

البته کک و مک هیچ گاه خطرناک نیست و حتی هستند افرادی که عقیده دارند کک و مکی ها صورت های بامزه ای دارند و همین، زیبایی متفاوتی به آن ها بخشیده است، اما این امر کاملا سلیقه ای است و بستگی به شخص دارد.



اگر شما هم جزو افرادی هستید که چندان کک و مک های صورت تان را دوست ندارید اول از همه باید بدانید درمان قطعی برای این کک و مک ها وجود ندارد، ولی می توان با ملاحظاتی خاص و به کار بردن راه حل هایی ویژه آن ها را تا حد زیادی کمرنگ کرد تا دیگر نخستین چیزی که روی پوست شما خودنمایی می کند کک و مک نباشد.

1.آبلیمو: برای رهایی ازکک ومک شما می توانیداز لیمواستفاده کنید البته نیازی نیست که شما آن رابه صورت قاچ شده استفاده کنیدبلکه می توانید آبلیمورابه نوک انگشتان خود زده و روی پوست صورت خود به ارامی بمالید.

2.شیرترش شده: مالیدن شیر یا خامه ی ترش به روی پوست تاثیر زیادی در از بین بردن کک و مک دارد البته فراموش نکنید که برای پوست های چرب حتما قبل از استفاده از شیر یا خامه ی ترش پوست را با آبلیمو پاک کنید.

3.ماسک میوه وسبزی: ماسک زردآلو ،توت فرنگی،خیار،توت قرمز،ترب کوهی وهمچنین سرکه ی ترب کوهی بسیارمفیدهستندومی توانند کمکی موثر ومفید در از بین بردن کک ومک پوست شما داشته باشند.

4.مخلوط دانه های برنج با هندوانه: یک قسمت از پوست هندوانه را سوراخ کنید ومقداری ازدانه های برنج رادرون آن بریزید پس ازیک هفته آن قسمت از هندوانه را برش زده و دانه های برنج را ازآن خارج کنید وآن دانه های برنج رابه صورت روزانه به روی پوست خود بمالید.

5.عسل: مقداری عسل رادرون یک ظرف حرارت داده سپس به آرامی روی پوست خودبمالید وپس ازگذشت یک ربع الی بیست دقیقه صورت خودراباآب گرم وسپس باآب سردبشویید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits