دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
داشتن پوست شفاف با ماسک نشاسته
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن پوست شفاف با ماسک نشاسته-پوستی شفاف با ماسک نشاسته-ماسک ماست و نشاسته-تهیه ماسک ماست و نشاسته-

پوستی شفاف با ماسک نشاسته ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

پوستی شفاف با ماسک نشاسته

پوستی شفاف با ماسک نشاسته

نشاسته به علت چسبندگی پوست را کامل تمیز میکند و همه جرم های پوستی را از بین برده و در بهبود جوشها نیز بسیار موثر است

خاصیت ترمیمی نشاته تا حدی بالاست که در درمان‌های سنتی به جای پودر بچه برای درمان سوختگی‌های پوستی و بثورات جلدی نوزادان از نشاسته استفاده می‌شد.

همچنین خاصیت تسکینی نشاسته آن را به مرهم مناسبی برای تسکین دردهای آبله مرغان تبدیل کرده است. علاوه بر این نشاسته درمان و تسکین خوبی برای سوختگی‌های ناشی از عرق‌سوز در ناحیه کشاله ران و زیر بغل است.

ماسک ماست و نشاسته

ماسک پیشنهادی ما ترکیبی از ماست کم‌چرب و نشاسته است. حدود سه قاشق غذاخوری نشاسته را با یک قاشق ماست ترکیب کنید و کاملا هم بزنید تا خمیر یکنواختی بدست آید.


صورت‌تان را کاملا تمیز کرده و بشویید. بعد از خشک کردن این ماسک را روی صورت‌تان بمالید.صبر کنید تا نیم ساعت روی صورت باقی بماند و بعد با آب سرد فراوان بشویید.

پوستی شفاف با ماسک نشاسته

روش دوم :

برای درست کردن ماسک نشاسته میتوانید از یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب و یک قاشق چایخوری نشاسته استفاده کنید و هم میتوانید به جای ماست از یک قاشق شیر و یا آب استفاده کرده، هدف از اضافه کردن مایعات این است که نشاسته را بتوانیم آب کنیم.

پس از مخلوط کردن و ولرم شدن آن را به آرامی بر روی پوست زده و صبر کنید تا کاملا جذب وخشک شود و یادتان باشد که آنقدر صبر کنید که کاملاً جذب پوست شود و مثل یک لایه شیشه روی پوست قرار گیرد و آنقدر خشک میشود که حرف زدن در این شرایط به دلیل باز و بسته شدن دهان سخت میشود.

با آب ولرم که ماسک از حالت خشکی در بیاید وسپس با آب خنک وسرد بشویید، از این ماسک نیز هفته ای یک بار استفاده کنید.

هشدار:
توجه داشته باشید در مدتی که ماسک روی پوست شماست، از صحبت کردن، خندیدن، اخم کردن و یا جویدن آدامس خودداری کنید. بهتر است روی چشم‌های‌تان را با یک پارچه تمیز بپوشانید تا در اثر نور به طور ناخودآگاه اخم نکنید.

مقدار مصرف:
این ماسک را یک تا دو بار در هفته به مدت یک ماه روی پوست‌تان قرار دهید تا متوجه تاثیر معجزه آسای نشاسته بر روی پوست‌تان شوید. زیبا باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits