دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش طبیعی برای رفتن جای عینک روی بینی
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روش طبیعی برای رفتن جای عینک روی بینی-از بین بردن جای عینک روی بینی-روش از بین بردن جای عینک روی بینی-روش خانگی از بین بردن جای عینک روی بینی

از بین بردن جای عینک روی بینی را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

از بین بردن جای عینک روی بینی

از بین بردن جای عینک روی بینی

این روزها عمل لیزیک چشم در جامعه و در بین افرادی که از عینک استفاده می‌ کنند، به شدت افزایش پیدا کرده است، به صورتی که در حال حاضر بسیاری از جوانان به ویژه دختران جوان برای عدم استفاده از عینک یا لنزهای چشمی برای این عمل اقدام می ‌کنند.

اما کسانی که از عینک استفاده میکنند برای از بین بردن جای لک عینک چکار کنند ؟

از بین بردن جای عینک روی بینی

استفاده طولانی مدت از عینک لکه های بد شکل و سرسختی رو روی بینی به جا میذاره. اگه این لکه ها به موقع درمان نشن، برای همیشه باقی میمونن. چند روش هست که بتونین توی خونه براحتی از این لکه ها خلاص شین:

از بین بردن جای عینک روی بینی

آب خیار: دفعه بعدی که دارین سالاد درست میکنین، چند تکه خیار رو کنار بذارین. این تکه ها رو روی لکه بذارین. البته میتونین آب خیار رو بگیرین و بعد روی لکه ها بذارین.

از بین بردن جای عینک روی بینی

آب لیمو: همونجوری که میدونین، لیمو اثرات سفید کننده ای داره. به آرومی نصف یه لیمو رو روی لکه به مدت ده دقیقه ماساژ بدین. قبل از اینکه با آب سرد صورتتون رو بشورین دو دقیقه صبر کنین تا آب لیمو باقی بمونه.

از بین بردن جای عینک روی بینی

ژل آلوئه ورا: این ژل به طور معجزه آسایی کارسازه. ژل تازه آلوئه ورا رو روی لکه ها بذارین تا تمام شب باقی بمونه و بعد صبح با آب سرد بشورین. اگه به طور منظم این کار رو ادامه بدین، یک ماه بعدش متوجه نتایج قابل توجه اش میشین.

از بین بردن جای عینک روی بینی

پوست پرتقال: شما میتونین پودر پوست پرتقال خشک شده رو از یه مغازه بخرین یا اینکه توی خونه درستش کنین. نصف قاشق غذاخوری از این پودر رو با شیر مخلوط کنین تا به یه خمیر غلیظ و صاف تبدیل بشه، بعد روی لکه ها بذارین. سی دقیقه تا یک ساعت بهش زمان بدین و بعد صورتتون رو بشورین.

از بین بردن جای عینک روی بینی

عسل: عسل رو روی مناطقی که لک داره بذارین، این کار با خشکی که به علت استفاده از عینک بوجود اومده هم مبارزه میکنه. میتونین یه قاشق غذاخوری عسل رو با چند قطره گلاب مخلوط کنین تا نتیجه بهتری بگیرین.

از بین بردن جای عینک روی بینی

معایب استفاده از لنز طبی به جای عینک :


* خشکی چشم

* تورم و یا مشکلات قرنیه مانند تاری دید، خراشیدگی و یا تغییر در شکل قرنیه است.

* ایجاد حساسیت به مواد شوینده لنز.

* تجمع رسوب در لنز که باعث ناراحتی مصرف کننده و افزایش خطر عفونت می شود.

* تورم چشم و پلک

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits