دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تمام ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه-معرفی ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه-آشنایی با ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه-اپیلاسیون-اپیلاسیون در خانه-راهنمای اپیلاسیون در خانه

برای انجام اپیلاسیون بلندی موهای شما در حالت ایده آل باید بین ۴ تا ۶ میلیمتر باشد.اگر موها خیلی کوتاه باشند هنگام اپیلاسیون کاملا با ریشه خارج نمی شوند. و اگر موها خیلی بلند باشند ممکن است ناراحتی قابل توجهی را تجربه کنید.

ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه

ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه


::می توانید به جای استفاده از پدهای آماده، از لباس های کهنه با پارچه های نخی، جین یا کتانی که در خانه دارید استفاده کنید.

::قبل از استفاده از موم محل مورد نظر را با پودر بچه آغشته کنید.پودر بچه یا نشاسته ذرت چربی و رطوبت بدن را جذب می کنند و باعث چسبندگی بهتر موم به مو و پوست شما می شوند و درد اپیلاسیون را کمتر می کنند.

::موم را که درجه حرارت مناسبی دارد؛ به کمک چوب بستنی یا کارد، در جهت رویش موها روی پوست بمالید.

::یکی از پدها یا نوارهای پارچه ای که آماده کرده اید را روی موم قرار دهید و آن را جهت رویش موها کاملا صاف کنید.

ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه

::کمی صبر کنید تا موم خنک شود. مطمئن شوید نوار به خوبی چسبیده است.

::برای کندن پارچه پوستتان را بکشید و پایین نوار را گرفته در خلاف جهت رویش موها بکَنید.باید این کار را با سرعت و زاویه ای کمتر از ۹۰ درجه انجام دهید.

::در آخر پوستتان را با آب ولرم بشویید.می توانید مقداری آب را جوش آورده و ۱ قاشق سوپخوری جوش شیرین در آن بریزید و وقتی خنک شد با آن پوستتان را تمیز کنید و سپس آبکشی کنید تا نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی نداشته باشید.


::بد نیست دو روز قبل از اپیلاسیون از یک لایه بردار بر روی بدن خود استفاده کنید.

ترفندها و مراحل یک اپیلاسیون کامل در خانه


::اگر قسمتی از بدنتان در اثر اپیلاسیون قرمز شد می توانید از ژل خنک کننده کمک بگیرید و کمی حساسیت موضعی ایجاد شده را کاهش دهید.


::اگر خیلی حساس هستید روزی را که نمی خواهید بیرون بروید به این کار اختصاص دهید.


::اگر فکر می کنید پیش از تمام شدن کارتان موم سرد خواهد شد؛ از دو ظرف آب جوش کمک بگیرید؛ به صورتی که یکی روی اجاق باشد و زمانی که ظرف مورد استفاده تان خنک شد جای آن ها را با هم عوض کنید.


::قبل از استفاده از موم دمای آن را بادقت کنترل کنید تا به پوستتان آسیبی نرسد.


::از گرم کردن موم در ماکروفر اجتناب کنید؛ زیرا ماکروفر موم را به طور یکنواخت گرم نمی کند و ممکن است در حین کار خود را بسوزانید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits