دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
موهای کوتاه و مزیت داشتن موهای کوتاه
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موهای کوتاه و مزیت داشتن موهای کوتاه-موی-مو-موی کوتاه-موهای کوتاه-موهای کوتاه

موهای کوتاه و مزیت داشتن موهای کوتاه

موهای کوتاه و مزیت داشتن موهای کوتاه


۱. مردم را کنجکاو نگاه می‌دارید!

اگر تصمیم گرفتید موهایتان را قیچی کنید، مرموز و در عین حال جذاب خواهید شد. باعث خواهید شد مردم با خودشان فکر کنند «وای! بعد از این قراره چی کار کنه؟»


۲. احساس جسارت و جذابیت بیشتری خواهید داشت

کوتاه کردن موهایتان فقط احساس آزادی به شما نمی‌دهد، بلکه می‌تواند اعتماد بنفس شما را فوق‌العاده زیاد کند! پذیرش و تاکید بر خصوصیاتتان چیزی بیشتر از یک مدل موست، پس با کوتاه کردن گیسوانتان اجازه دهید که شخصیتتان بدرخشد!


۳. موهایتان، همانطور که باید، آراسته خواهد شد

آرایشگر شما برای اصلاح، رنگ کردن و آراستن موهای شما ساعت‌ها وقت صرف می‌کند. اما به همان اندازه که عاشق داشتن موهای بلند هستید، احتمالا چند روز بعد مدل جذاب موهایتان را در انواع بافت و دم اسبی‌ها پنهان می‌کنید!

با یک مدل موی کوتاه، خیلی راحت است که هر روز همان ظاهر سرحال و تازه‌ای که از سالن با آن بیرون می‌آیید را تکرار کنید. پس همیشه احساس خواهید کرد که موهایتان به بهترین نحو آراسته شده است، چه چیزی از این بهتر؟


۴. موهایتان کمتر درهم و برهم میشود

وقتی گیسوان بلندتان به تاریخ پیوست، دیگر گوریده شدن و گره خوردن موهایتان در هم نیز برایتان خاطره خواهد شد. همچنین این اتفاق به معنی شکنندگی و موخوره‌ی کمتر نیز هست – که این هم قطعا بسیار عالیست.


۵. در استفاده از محصولات، صرفه جویی خواهید کرد

موی کمتر برابر است با استفاده‌ی کمتر از محصولاتی که هر بار برای آراستن موهایتان بکار می‌برید. هیچ شکی در اینباره نیست!


۶. جوان‌تر بنظر خواهید رسید

مدل موی کوتاه بصورت آنی صورتتان را جمع و جور میکند و گونه‌هایتان، لبخندتان، چشم‌هایتان و خیلی چیزهای دیگر را بنمایش در می‌آورد. داشتن یک مدل موی کوتاه، نسبت به زمانی که گیسوان بلندتان مرکز توجه بود، واقعا می‌تواند زیبایی طبیعی شما را جلوه‌گر سازد. امتحانش مجانی است!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits